Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

niet dat ik vaak bij McDonald's kom maar mocht het voorkomen dan weet ik het 

Maar echt gezond vegan eten maakt volgens mij wel echt een verschil 
 Ik voel me er ook duidelijk beter door.                                                         8nnemiek schreef:Veganistisch hoeft natuurlijk niet altijd gezonder te zijn. Als je elke dag zo'n Mc Veggie wegspoelt met een liter cola dan eet je ook veganMaar echt gezond vegan eten maakt volgens mij wel echt een verschil
Ik voel me er ook duidelijk beter door.

) Al had ik vanmiddag een vegan kroket bij de lunch dus ik ben echt niet altijd super gezond bezig.

Komkommer, nooit lekker gevonden, en ineens heb ik een week lang steeds zin in komkommer.. Laatst binnen een paar dagen een grote zak rozijnen leeg gegeten, en dan koop je een extra grote nieuwe zak en dan blijft ie weer liggen 

ik at toen ook heel weinig brood, mijn lichaam voelde zich beter door voedingsstoffen dan door maagvulling zegmaar 

Dat mistte ik in het begin ook het meest, maar nu nauwelijk nog.                                                         
 Ik ben ook echt een kaaseter maar die valt op zich nog mee hoe ik die mis, ik gebruik nu ook de vegan kaas namelijk.