Citaat:Tricolore penne met een tomaten/groente pestosaus,nu nog even de parmezaan erover raspenDe hond heeft mijn verse stuk parmezaan helemaal opgegeten
Kaatje schreef:Citaat:Tricolore penne met een tomaten/groente pestosaus,nu nog even de parmezaan erover raspenDe hond heeft mijn verse stuk parmezaan helemaal opgegeten
Kaatje schreef:Citaat:Tricolore penne met een tomaten/groente pestosaus,nu nog even de parmezaan erover raspenDe hond heeft mijn verse stuk parmezaan helemaal opgegeten Dat is jammer! Is hij nu niet ziek?
Citaat:Dat is jammer! Is hij nu niet ziek?Dat had ik verwacht , maar niets hoor , gewoon fris en fruitig.
Fijn dat de hond nergens last van had!!Vandaag, aardappelen, sperziebonen en een runderlapje. Helaas was dat ding gebakken tot schoenzool..
Pasta met groene asperges, pesto, teentje knoflook, gekookt ei, pijnboompitjes, ham en kaas, lekker! Morgen weer .
Restjes groenten, witte rijst, crispy bacon vlinderDe groentes had mams gekruid met gedroogde oregano. Lekker !!
Gisteren, aardappelen, andijvie en een stukje rundvlees vol met vieze vetjes ed. Dus die heb ik over geslagen.Vandaag, aardappelen, bloemkool en een schnitzel.
Nu het weer goed met me gaat mag ik weer koken van mams, eens per week Dus vanavond kook ik.Gestoofde bloemkoolcurry met tomaat en ei, met witte rijst erbij.Uit het magazine van de Dirk.