Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
, klein schaaltje met wat dubbel vla
) lijstje van vandaag:
LisErm94 schreef:O: 60 gram havermout, 5 gram lijnzaad aangemaakt met ongezoete sojamelk, 1 appel met kaneel.
L: 2x35 gram vk brood met boter en appelstroop, 1 sinaasappel, 75 gram aarbeien, schaaltje paprika en tomaatjes.
T: 300 ml magere yoghurt met 20 gram all bran.
A: gekookte worteltjes met uitjes, 250 gram gekookte aardappelen, 1 verse hamburger en bakje gemengde sla met tomaat erdoorheen.
T: 300 gram magere kwark, handje pompoenpitten.
D: water, thee en glas spa rood.
B: paardrijden, 30 min fietsen, cardio 3 body revolution, 15 min crosstrainer & 4 uurtjes werken (serveren).
), wortelburger
) Anoniem schreef:LisErm94 schreef:O: 60 gram havermout, 5 gram lijnzaad aangemaakt met ongezoete sojamelk, 1 appel met kaneel.
L: 2x35 gram vk brood met boter en appelstroop, 1 sinaasappel, 75 gram aarbeien, schaaltje paprika en tomaatjes.
T: 300 ml magere yoghurt met 20 gram all bran.
A: gekookte worteltjes met uitjes, 250 gram gekookte aardappelen, 1 verse hamburger en bakje gemengde sla met tomaat erdoorheen.
T: 300 gram magere kwark, handje pompoenpitten.
D: water, thee en glas spa rood.
B: paardrijden, 30 min fietsen, cardio 3 body revolution, 15 min crosstrainer & 4 uurtjes werken (serveren).
Is 35g 1 snee brood?
Ik was niet zo blij met de snoepjes (het is al van in januari geleden dat ik nog eens Haribo at) en de koekjes, maar het was een vorm van stress-snoepen
Ik heb mezelf ook moeten dwingen om toch fruit te eten tussendoor; ik had nog een hele lading groenten gepland maar dat zal voor een andere keer zijn. En de poedersuiker was inderdaad echte poedersuiker
ach, moet zo nu en dan kunnen toch?
(klantenservice medewerker in supermarkt)
kitty_gomez schreef:O 2 volkoren boterhammen 1 met 18+ kaas en 1 met pure hagelslag, 1 glas karnemelk,1 glas sinaasappelsap + 2 vitamine pillen & 1 vitamine B complex.
T
L Glas roosvicee ferro
T
D witte bonen in tomatensaus+ vegetarische groente burger, kuipje appelmoes.
T 1 glas roosvicee
Beweging: Niet veel
. Dat je het volhoudt op zo weinig
Anoniem schreef:O: appel, sinaasappel, 1 speltboterham met hummus
T: 1 speltboterham met hummus
L: spinaziesoep, 2 speltboterhammen met hummus
T: 300g gedroogde vijgen
A: groentensoep (courgette, wortel, paprika, broccoli, pompoen - niet gebonden); broccoli met paprika, tofu en geitenkaas; salade met tomaat, paprika, komkommer, olijven en feta; 4 blokjes rittersport puur met hazelnoten
Heb echt het gevoel dat ik 3 kilo groenten op heb! Haha.
B: 30 min fietsen, 45 min paardrijden, 15 min wandelen
Comments/tips zijn welkom!
Many schreef:O: havermoutpannenkoekjes van 40gr havermout, banaan, ei, kaneel en water met een lepeltje magere kwark
T: 150gr magere kwark met kiwi
L: 25gr quinoa met ijsbergsla, gele paprika, waspeen en een zongedroogd tomaatje
T: appel en een flinke hand noten, volkoren cracker met pesto en huttenkase
A: couscous met courgette, doperwtjes, feta en pijnboompitten
T: 150gr waspeen
Many schreef:Many schreef:O: havermoutpannenkoekjes van 40gr havermout, banaan, ei, kaneel en water met een lepeltje magere kwark
T: 150gr magere kwark met kiwi
L: 25gr quinoa met ijsbergsla, gele paprika, waspeen en een zongedroogd tomaatje
T: appel en een flinke hand noten, volkoren cracker met pesto en huttenkase
A: couscous met courgette, doperwtjes, feta en pijnboompitten
T: 150gr waspeen