Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
.
Plus dat ik merk dat ik er langer vol door zit.
KarinvdM schreef:Ja, maar er zijn zoveel dingen die positief zouden zijn en je kan dat niet allemaal gaan eten. Bijv chia, hennepzaad, maca, chlorella, tarwegras, bijenpollen etc etc.

Die tochten waren helemaal niet bedoeld om met een rugzak te doen...)
Een bakje (vieze) aardbeien in de supermarkt kostte 7 euro, en dat is het enige fruit dat we daar gegeten hebben gezien ons beperkte budget.
Volgend jaar gaan we terug, dus vriendlief heeft me plechtig beloofd om braaf mee te sporten vanaf oktober, zodat zijn conditie een beetje op pijl is om te gaan hiken
Zo niet gaan we niet, want het is een duur land, maar de sportfaciliteiten zijn daar echt heel gaaf, dus vind ik het zonde om er dan te zitten niksen.
ChantalSmook schreef:Dames, ik heb een vraagje. Bij de AH hebben ze volgende week de krokante muesli in de aanbieding 2e gratis. Welke eten jullie als verantwoorde variant? Je hebt bijvoorbeeld de biologische Puur en Eerlijk (volkoren) variant. Is die echt zo puur en eerlijk als dat hij klinkt? Ik kan via de website geen product informatie vinden.

Maarre, wauwie die winkels! Ze hebben er zowat het halve assortiment van Ekoplaza gewoon bij de Lidl liggen. Heb een grote voorraad volkoren- en roggebolletjes ingeslagen, en volkoren pitabroodjes en afbakstokbrood zonder al te veel zooi. Ook allerlei soorten gedroogd fruit goedkoop kunnen inslaan. Dat zal ik zeker wel weer missen hier!
Geen theezakjes maar enkel verse kruidenthee gespot, en mijn ene hamburger (oh sinfull me) bestond uit volkorenbrood en was belegd met een dikke laag avocado met tomatenpuree in plaats van kaas en saus. Niet verkeerd
Dan pak je toch al snel kant en klare lasagne of iets van de AH
En wbt opwarmen van maaltjes tijdesn avonddiensten. Ik eet vaak opgewarmd ivm late diensten/druk programma en vaak over heb odmat ik alleen ben. Sommige dingen zijn echt niet lekker dus zorg dat ik dat op dagen eet dat ik vers kan koken. Vandaag ook gezonde quiche gegeten uit de vriezer die ik eerder had gemaakt met paprika soep en 1 sneetje brood.
weet je zeker dat er niks inzit... Ik gooi er werkelijk van alles in. Havermout, gepofte spelt, rozijnen, gedroogde cranberries, stukjes walnoot, hazelnoten, zoete kaneel etc etc. Erg lekker