Moet zeggen dat ik wel heel erg trek heb in chocolade nu, maar dat neem ik niet, want ik vind dit net zo'n nette dag. Niet teveel en ook niet te weinig.
Nu zo volhouden die nette dagjes en heeel misschien heb ik er dan nog een keertje een kilo af.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

!!
!! 

.
.
(manege is dan officieel van nieuwe eigenaresse)
)
)
) van de familie van mijn vriend. Ik héb doorgegeven dat ik geen vlees eet, maar dan is het nog altijd de vraag of die mensen dan van me verwachten of ik op stokbrood ga leven, of dat ze echt voor iets vegetarisch gezorgd hebben... 
Echt veeeeel! FuRyoMaRLoeS schreef:Ook best een nette dag vandaag!!
Morgen heb ik team dag met mijn stage, en zij hebben voor mij bepaald dat ik een SAS dag heb. Maar ik voel me altijd zo schuldig de volgende dag als ik teveel heb gegeten. Hebben jullie dat niet?
,laatste dagen weer veel eten enzo hoop dat ik morgen weer echt goede dag krijg want zondag en maandag waren echt keurige dagen. Weet eigenlijk niet waarom ik het hier neer zet zeur zeur zeurkousje.
ofzo mee te nemen
en die voor me neer te zetten zodat ik van al dat lekkers afblijf.
Pascaline schreef:Vossieman, niet opgeven...
Pff ik ga echt niet meer babysitte, dat loopt altyd mis...
Heb net gegeten:
1lolly
paar blokjes kaas
corn flakes (chocolade)
honneypop's
Chocolade
koek met chocolade

Waarom blijf ik nou eten als ik geestelijk EN lichamelijk genoeg heb...
Super dagen gehad, heerlijk weer, heerlijk tapas gegeten en veel ijsjes 

was het leuk?? (qua eten klinkt het al goed) 
hihi.... nee flauw... ik heb dat ook zovaak. En die pashokjes maken het er idd. zeker niet beter op met dat felle licht en rondom spiegels. 
hihi.
!
!
Nog 3 te gaan...