Ja zoiets dacht ik me te herinneren, maar wist het niet zeker meer Wel geslaagde reis geweest zeker?
Sizzy
Geplaatst: 08-08-09 14:20
Ja echt super veel van geleerd, veel gave dingen gedaan & gezien.
Mijn dagplanning trouwens: O: activia yoghurtje & appel (moest haasten ) t: nectarine t: raket ijsje L: all bran plus met vanille yoghurt (optimel) en een kiwi en aardbeien t: snack a jack cheese t: 2 crackers met philadelphia/kipfilet/augurk D: basmati rijst met wokgroenten, tilapiafilet en tandoori saus met verse koriander t: appel
ItsMe2
Geplaatst: 08-08-09 14:49
@ Ingrid: Wat een superleuk veulen @ BA: Heb je een fijne vakantie gehad?? .. @ Paulien: Goed zeg meid!!!
Ik ben best een beetje moe. Heb net al een uurtje op bed gelegen, maar heeft niet echt geholpen . Vandaag doe ik het verder ook lekker rustig
SuSem
Geplaatst: 08-08-09 17:21
mijn dag
11.30: 2 witte bolletjes met halvarine en aardbeien 14.30: tosti met kipfilet en pesto 16.00: handje m&m's 16.30: flinke portie watermeloen 18.30: patatjes met bamischijf 21.00: ?
pff... 't is wel echt weekend
edit: planning voor morgen
07.30: 2 witte bolletjes met halvarine en aardbeien 10.00: eierkoek 12.30: 3 volkoren boterhammen, 2 met halvarine en kipfilet, 1 met jam 14.00: portie watermeloen 16.00: kopje boullion 18.00: filetlapjes, gebakken aardappeltjes en appel-komkommersalade denk ik (eet bij mams) 20.00: paar worteltjes...
idd maar een andere weegschaal halen denk ik.. ik ben rock's aan het sparen..die kan je bij blokker inleveren. daar hebben ze vast wel ene goede digitale ofzo.
verder was mijn dag onwijs leuk, maar voedingskundig... *bloos* O: (10:00) 2mgrb. in 2 gesneden en elk met iets anders besmeert, 3x 20+smeerkaas(verschillende soorten), 1x 20+ kaas. 4 vezelcr. 2x met 20+ smeerkaas, 1 met choco pasta, 1 met suikerloze jam., beker halfvolle melk, yacult light. T:-L: schaam me diep, 3 bolletjes ijs. A: bakplaten(vleesjes enzo en mini-pannekoekjes) Toetje:mandarijnen
ik heb flinke rit gehobbeld, 4 uur ongeveer, eten is er gewoon bij in geschoten, ik had ook werkelijk helemaal geen honger, dus totaal niet aan gedacht.
morgen weer braaf hoor.
benangelique
Geplaatst: 08-08-09 19:14
Imre schreef:
Ha BA! Hoe was je vakantie? En verder met jullie?
vakantie was top! en bij jullie? verder is hier alles goed. hans is vandaag weer druk in de weer geweest met de tuin wederom aanpassen voor de konijnen en nu moet het ECHT konijnproof zijn... verder heb ik zelf nog 2 weken vakantie maar moet ik druk aan de slag met mijn scriptie.
ingrid, wanneer ga je bellen voor die baan? 4 kg eraf, topper! bij mij zijn de batterijen van de weegschaal leeg zag ik mooie ring hoor
haaaaai sanne! hoe is het meisje?
haaaaaai paulien! heb je letsel meis?
sizz weer in het land zie ik. en las ik nou dat gadget kreupel is/was?
ItsMe2
Geplaatst: 08-08-09 19:34
Zo, ik was er ook weer even . Vandaag was absoluut poedersuiker, qua eten dan... Morgen weer een dag ..
Ja sinds 2 dagen, hij had in de lip van z'n achterijzer gestaan, leek niet ernstig, maar zodra hij in draf komt begint hij te hinken. Dus paar dagen lekker sodabadje gehad (en hij vond zichzelf reuze zielig ) en rustig aan gedaan. Maar hij vindt het maar niks dat hij op stal moet staan Hopelijk loopt hij snel weer goed!
Lekker nog twee weekjes vrij dus en succes met je scriptie!
Precies Ellen, morgen weer een dag? Te veel of te weinig gegeten?
Angelique, hmm tja. Gister last van maag(bandje?) maar is al beter, alleen bukken doet zeer. Verder, hoor ik volgende week donderdag of ik word geholpen aan mijn knie.. is 9!!!!! maanden herstel, pfff.. Lastig.
Sanne, ohhh wat is Tom een lekkerding zeg! Is hij nog een hengst?
Ik heb mezelf net en schop onder de kont gegeven. *Lenig ben ik he?? *
Maar ik ga morgen weer serieus mee doen! Altijd als er een kilootje af is, gaat het weer mis.. Maar nu (hopekijk) niet! Ik ga weer gewoon met volle moed beginnen! !
Madeira_
Geplaatst: 08-08-09 22:13
Ell_en schreef:
Ik heb mezelf net en schop onder de kont gegeven. *Lenig ben ik he?? *
Maar ik ga morgen weer serieus mee doen! Altijd als er een kilootje af is, gaat het weer mis.. Maar nu (hopekijk) niet! Ik ga weer gewoon met volle moed beginnen! !
Goed zo meid, want je KAN het!!
Ik ga met je mee doen
ItsMe2
Geplaatst: 08-08-09 22:15
Samen gaat het lukken!! Ik ga zo lekker slapen, en dan morgen uitgerust weer beginnen!!