[HK]Geen koek en chips,maar een strakke bips! Bokkers op die

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Sizzy

Re: Geen koek en chips,maar een strakke bips! Bokkers op dieet#5

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-07 10:47

Mijn dagplanning vandaag:

O: magere yoghurt met fruit'n fibre
t: - (laat ontbeten)
L: 4 wasa volkoren crackers met huttenkase/tomaat en linesse/komkommer
t: appel
t: mandarijntjes
t: 1 cracker met linesse en komkommer
D: maaltijdsalade met kip

Bew: paard longeren en uurtje pilates

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-07 11:33

LittleAnn dan begrijp ik het idd wel een beetje. Maar toch vind ik niet dat je zomaar je beest in het asiel kan dumpen. Daar zitten al zo ontzettend veel beesten.

Van mijn schema van gister is helemaal niks terecht gekomen ik ben om 5 uur dood ziek naar huis gegaan dus van mijn eten kwam weinig terecht.

o: balans cruesli met magere joghurt.
t 2 plakjes ontbijt koek
l: 2 spaanse pistoletjes gezond van bakkerbart Haha! (zonder tomaat en sla Clown )
t: weet ik nog niet denk een banaan.
L weet ik ook nog niet Clown

drinken ijsthee weinig kal Haha!

mijn vriendje is me ook aan het helpen.
Die kan eten wat hij wil en blijft slank (voetballer)
Hij houd dus nogal van snaaien maar heeft beloofd me niet meer in de verleiding te brengen.
Dus niet als we boodschappen doen zeggen ik heb zin in b&j ijs ofzo we nemen geen zoet mee. En houden afstand van de snackbar Clown

Heeft iemand van jullie ervaring met een maag ballon?
Dat lijkt me wel wat namelijk. Ik vind het allemaal zo verdomt moeilijk. Doordat mijn maag zo groot is geworden blijf ik altijd honger houden Clown zo'n ballon blijft een half jaar zitten en kan je maag zelf kleiner worden, lijkt me ideaal Bloos

ow beweging vergeten:
trap lopen weer de hele dag Clown sporten mag en kan nog niet helaas...

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-07 12:04

Ik vind het juist sneu dat die kat nu niet echt een fijn thuis heeft. Ik zou 'm wel naar het asiel brengen.
Je kunt ook een herplaatsingsoproep plaatsen in het daarvoor bestemde topic op Beestenboel. Ja

Ontbijt: 250ml magere bio yoghurt met muesli. Actimel
T: Is er bij in geschoten
Lunch: 2MB. 1x kalkoenfilet. 1x 30+ kaas en achterham. Roggebroodje met halvarine en hagelslag. Innocent smoothie.
T: Nog een innocent smoothie Haha!
T: ?
Diner: Pannekoeken!!! Vingers aflikken
Wel meergranen. Ja

March

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-07 12:10

Marjo_x schreef:
Mooie laarzen Bloos

Heb net een pakje sinterklaas smoeltjes op Bloos ach,. was het enige "lekkers" van vandaag ..

Die worden gemaakt in de fabriek waar ik werk Haha!

Fleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-07 12:20

Halloo Lachen
Heb geprobeerd alles bij te lezen, was best veel Clown

LA, ik vind het echt niet zielig als je hem naar het asiel brengt, daar weet je iig dat er goed voor em gezorgd kan worden.

Maureenn, jij bent nog veel te jong om je druk te gaan maken over afvallen enzo. Iemand anders zei t geloof ik ook al, maar je zit nog in de groei en je lichaam is nog helemaal neit klaar met ontwikkelen. Want nou eerst ff tot dat allemaal klaar is en kijk dan nog een wat je er van vindt. Ik vind je sowieso helemaal niet te zwaar, maargoed.

En over Only-maten; ik heb me ervoor afgesloten Huilen van het lachen H&M en alle andere winkels ook, als t past past t, schijt aan de maat. Bij de ene broek schiet ik zo in een 40, bij de ander moet ik een 44. (En aangezien de meeste winkels tot 42 gaan ben ik nog wel eens de l*l met broeken kopen.) Moet je je echt niks van aantrekken, de kledingindustrie is zn matentabellen kwijt.

Vandaag:
O: wb kipfilet
T: cake-krentenbolletje
L: wb slankie, wb
T: warme chocolodemelk + koekje (toneel weer Bloos )
D: zuurkoolschotel
T: ??

Luuz

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-07 12:26

Lekker he die cake-krentenbolletjes!! Dat is echt mijn verslaving Bloos

Annetje: Misschien kun je hier eens een eetschema van jezelf plaatsen met wat je eet op een dag en wat je erbij beweegt, zo kunnen wij je tips geven.

Vrijdag, weegdag.. Wist al dat ik het niet goed had gedaan van de week dus die halve kilo die er vorige week af was is er nu weer aan.. Ach, goeie motivatie voor aankomende week want ik weet wat er vorige week fout is gegaan. (Daarentegen wel veel gefietst en gewandeld dus misschien ook wel weer wat spieropbouw erbij)

Vandaag:
O: 2 bb appelstroop
T: 2 bb kipfilet en een appel
L: 2 bb kaas en jam light en een appel
T: kiwi, tomaat
A: kipfilet met aardappelschijfjes uit de oven, doperwtjes met worteltjes uit een blik en een ola frusi.
T: weet nog niet, heb nog wel wat punten over omdat mijn zusje heeeeel misschien een appeltaart ging bakken maar dat is nog niet zeker Knipoog
B: 2 keer een uur fietsen

March

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-07 12:29

Luuz schreef:
Annetje: Misschien kun je hier eens een eetschema van jezelf plaatsen met wat je eet op een dag en wat je erbij beweegt, zo kunnen wij je tips geven.

Dat weet Annetje wel Knipoog Ze is hier alleen een tijdje niet geweest Knipoog

snoeppapier

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-07 12:29

McFleurie schreef:
En over Only-maten; ik heb me ervoor afgesloten Huilen van het lachen H&M en alle andere winkels ook, als t past past t, schijt aan de maat. Bij de ene broek schiet ik zo in een 40, bij de ander moet ik een 44. (En aangezien de meeste winkels tot 42 gaan ben ik nog wel eens de l*l met broeken kopen.) Moet je je echt niks van aantrekken, de kledingindustrie is zn matentabellen kwijt.

Only-broeken zitten echt zelden goed bij mij Clown
Als 'ie aan m'n benen goed zit, zit 'ie aan m'n buik véél te los en andersom Clown

En maten zijn soms bizar: m'n nieuwste broek is maat 36, maar heb er ook nog 1 in maat 40 en die zit ook goed, hooguit iets te los bij de taille Ja

Luuz

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-07 12:47

Oke dan heb ik niets gezegd Knipoog

Ik heb ook echt een hekel aan die vage broekmaten..

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-07 14:18

ik heb meestal mexx of esprit spijkerbroeken. Ik heb wel only's liggen maar daar pas ik niet meer in. Clown

ladyjoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-07 14:22

Goedemiddag (of nou ja, goed?)!

Hoe is het hier? Ik las met Annetje niet zo goed.. toch vind ik dat je altijd (te) weinig inplande en daarvanuit komen die eetbuien misschien ook.. Het ligt er natuurlijk ook aan dat je nu niet zo goed in je vel zit en dat heeft daar weer inwerking op.. en zo is het cirkeltje rond..

Ik heb deze week trouwens 2 paar pumps gekocht! Het ene paar is zilver en echt sexy haha. De andere zijn zwart.
Nou had ik vanochtend onverwachts 3 tussenuren en ben ik naar Taft geweest en heb ik ook maar winterlaarzen gekocht.
Nu is al m'n spaargeld op (vind je het gek, in 2 maanden; 3 paar schoenen, nieuwe spijkerbroek, 1 shirtje, 2 truitjes met lange mouwen, tas, ondergoed, winterjas - wel gekregen, en nog wat kleine dingen).

Mijn dag:
O: 2 br boterhammen; kipfilet
T: snoepje
L: bruin afbakstokbroodje; gebakken ei, glas Sojamelk met Nesquick banaan
T: schoolkrijtjes Bloos
T: geperste sinaasappels gemixt met banaan
A: ?

Ook niet lekker duidelijk.. heeft ook niet echt zin om het te plaatsen, ik eet deze week toch alles wat ik wil hihi

Girley_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-07 14:29

Ach ja de kledingindustrie.....ik maak me er allang niet meer druk over! Past het? Meenemen Knipoog Ik pas gelukkig al 2 jaar in de maat 38 van only, aan andere spijkerbroeken begin ik niet eens meer (altijd een trauma hou ik daar aan over!)

Bedankt nog voor de reactie over de kat, ik ben alweer overal advertenties aan het plaatsen om toch zelf nog een goed tehuis voor haar te vinden, als dit niet lukt weet ik heel zeker dat ze goed voor haar zullen zorgen in het asiel (ze komt er ook vandaan imo), want ik vind het veel zieliger als ik haar naar curacao ga slepen...

Anyway, gisteren weer de hele avond gekibbeld met vriendje, hij vindt dat ik weer moet gaan sporten, niet omdat hij me te dik vindt maar omdat hij me kent en weet dat ik binnenkort weer aan ga komen. Uiteraard vond ik deze opmerking niet leuk enz enz, terwijl hij in de kern gelijk heeft natuurlijk, maar dit soort dingen wil je niet van je vriendje horen...

LJ wow hele berg met kleding en schoenen, relaxed! Ik heb gisteren van vriendje super mooie (en gegarandeerd dure) ballerina's gekregen, van het zachtste goud/witte leer dat ik oooit aan mijn voeten heb gehad....Voel me net een prinsesje Haha!

Cake-krentenbolletjes? klinkt lekker Haha!

Nieuwe dag...
o: halfvolle melk met raisin bran
t: 2 mini koekjes (fruit was op Boos! )
l: kippensoep
t: geen idee, moet 100 dingen regelen op mijn vrije middag zoals overschrijven van auto, verzekering regelen, bankrekening openen en boodschappen doen
a: steak met rijst en groenten

Vanavond lekker salsadansen met mijn groep Haha!

ladyjoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-07 14:43

LittleAnn schreef:
LJ wow hele berg met kleding en schoenen, relaxed! Ik heb gisteren van vriendje super mooie (en gegarandeerd dure) ballerina's gekregen, van het zachtste goud/witte leer dat ik oooit aan mijn voeten heb gehad....Voel me net een prinsesje Haha!

Zooo! Doe maar luxe! Haha!

Luuz

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-07 15:19

Maar je danst toch heel veel? Dat is toch ook sport? Volgens mij kom jij echt niet aan hoor, tenminste, wat ik er nu van zie eet je altijd heel goed. Waarom denkt hij dat je binnenkort weer aankomt?
Ik had vandaag extra een halve stroopwafel, maar heb nog steeds ruimte over voor vanavond eventueel..

Girley_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-07 15:25

Luuz, ik heb er nogal een handje van om te jojoen, en laatste tijd eet ik toch niet zo best (ben bijvoorbeeld al 3 keer naar de mac geweest de afgelopen twee weken) en een paar videoavondjes gehad met chocolade en chips... Ik dans veel dat klopt, maar ik kom gewoon heel makkelijk aan helaas. Vriendje kent me al ruim een jaar nu, en we hebben veel over dit topic gesproken, vandaar dat hij weet dat ik nu in een periode zit dat ik aan ga komen. Ook heb ik het idee dat ik met fitness gewoon het mooiste in shape blijf, dansen ook wel maar op een andere manier... does this make any sence Clown

Milou90

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-07 15:27

Hoihoi!
Vandaag was weegdag Clown welliswaar op mijn vaders weegschaal ipv op die van mn moeder, dus erg betrouwbaar is het niet..
Maaaar; 72,5.
Dat is ruim 2 kilo minder dan vorige week op mn moeders weegschaal, maar dat verschil moeten we maar niet te serieus nemen dus..

Qua confectiematen, pff daar moet je echt niet meer op letten Tong uitsteken Ik heb een Only-broek in maat 38 die ik nog pas, en momenteel loop ik in een 42 van de H&M Huilen van het lachen

Luuz

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-07 15:28

Oke LA dan heb ik niets gezegd. Vond het een beetje hard overkomen van je vriendje Bloos
Maar als je het zelf ook fijn vind om meer te sporten kan het uiteraard nooit kwaad he!!
Wil je gaan fitnessen of iets anders? En heb je dan nog wel genoeg tijd voor dansen enz?

Milou90

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-07 15:31

*heeft even bijgelezen*

LA, ik snap je vriendje wel.. hij kent jou het best en ziet waarschijnlijk wel wat er zal gebeuren.. alleen het komt idd wel een beetje lüllig over.. Maar hij bedoelt het vast goed! Lachen Misschien moet ie het voortaan wat subtieler brengen Clown

Girley_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-07 15:43

Hahha ja toch luuz en moschino, ik weet zeker dat hij het niet zo bedoelde om me te kwetsen, want hij laat me elke dag weten hoe mooi hij mij en mijn figuur vind, maar echt relaxed vond ik het ook niet nee...Ik hoop inderdaad dat ik er tijd voor ga hebben, maar ik vind 1 of 2 keer per week ook wel lekker eigenlijk, dat moet denk ik nog wel lukken. Straks zal je vriendje horen dat ik zo weinig tijd voor hem heb Clown

Luuz

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-07 15:46

Jah idd Knipoog
Eigen schuld dan maar he Tong uitsteken

Milou90

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-07 16:08

Oooh het is echt erg met mij vandaag trouwens Huilen van het lachen
Ik heb echt de hele tijd zin in wat lekkers en zo, terwijl ik de afgelopen weken nauwelijks iets in mn mond kreeg.
Tis ineens omgeslagen Nagelbijten / Gniffelen

Maar goed, ik heb nou al 3 weken niets 'slechts' gegeten (en dan ook echt helemaal niets) dus ik vind dat ik morgen een anti-dieet-dag mag inlassen Tong uitsteken

Girley_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-07 16:22

Ik ga dit weekend juist weer even een beetje streng doen, proberen weer magere produkten alleen te kopen en GEEN macdonalds Tong uitsteken
Wat ga je morgen allemaal eten moschino?
Ja toch luuz, dikke pech dan Knipoog met jou verder alles ok?

Milou90

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-07 16:26

Hahaha ik ga mezelf niet compleet volproppen hoor Tong uitsteken Mijn maagje is een beetje heel veel kleiner geworden heb ik het idee.
Maar gewoon Bloos ik ga morgen sowieso mee uit eten met mn vader en zijn vriendin, en dan neem ik gewoon waar ik zin in heb Haha! Heb ik wel verdiend vind ik Tong uitsteken

En nu ga ik werken.. *zucht, geen zin Tong uitsteken *
Tot vanavond of zo Doei!

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-07 16:27

Ooooh... Macdonalds... Daar heb dus echt al een jaar of 2 niet meer gegeten geloof ik, zou best wel weer een keer lekker zijn. Haha!

Jammer dat je zo schommelt Annetje.. Maar ik vond toch ook vaak je planningen erg mager. Wellicht heeft dat (zoals LJ al zei) ook te maken met het feit dat je je niet goed voelt en zo, maar dit schiet natuurlijk ook niet op.

Enniewee, ik ga lekker pannekoeken bakken straks en ik heb er eeeeeeeeecht zin in. Haha!

Girley_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-07 16:31

Lekkerrrr sokje! Heb ik ook zin in hahhahaa, ze maken hier echt lekkere pannenkoeken met pompoen en rozijnen, arepa di pampuna.... Damn!! Er zijn op voedertijd ook altijd van die topics over pannenkoekenvariaties, dan krijg je helemaal zin om pannenkoeken te gaan bakken en eten Knipoog