Prima pakket
10 saucijzen
Paksoi
Bietjes
Eieren
Snack paprika
2 chocolade bollen
Pak volle melk
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ChantalSmook schreef:Hmmm nou eerste negatieve ervaring met tgtg.
Zat eergister al te azen op een bon voor gister bij bakker van weert kastelenplein. Was al uitverkocht en dacht probeer ik het voor vandaag dus opende rond half 5 mijn telefoon. In eerste instantie dacht ik dat hij voor vandaag was. Toen zag ik later en toen stond er ophaal tijd op 1 minuut. Dus keek naar de precieze tijd was het 16.29. Ik woon dichtbij dus sjeesde nog naar de winkel. Mevrouw daar gaf aan dat ze niks open had staan en alles voor morgen was. Ik liet haar de telefoon zien waarop stond dat ik kon swipen en dat ik hem vandaag op kon halen. Ik benoemde dat je pas vanaf 9 uur morgen vroeg kunt swipen en dat je anders nog 3 uur de tijd hebt om te annuleren. Ze had sowieso niks en ze zag alleen voor morgen bonnen open in de app. Ook al.was ik natuurlijk 5 minuten later, ook al was ik op tijd dan had ze dus nog niks gehad. Toen ik de telefoon terug kreeg van haar stond er dank je wel de maaltijd is gered. En koop nog eens. Dus ze zei nogmaal dat hij dan vast voor morgen was. Nogmaals benoemd dat nu ze hem geswiped had ik sowieso morgen niet meer terug kan komen want hij is al gebruikt. Ze kon niks voor mij doen. Ze was snel geirriteerd en ik merkte dat ik ook mijn geduld verloren was. Omdwt ook al was ik wel op tijd was ik dus niks had kunnen kopen. Ik ben gegaan. Buiten het feit dat ik ze niet meedenkend en onaardig was had de dus ook geen idee hoe het werkte. Daarbij lag het hele schap vol brood. ze vond het niet de verantwoordelijkheid van de winkel maar van tgtg. Dus wel 4 euro betaald maar niks gehad. Van tgtg nog geen reactie terug. Ik vond haar erg onprofessioneel onaardig.