Ik merk ook zoveel verschil aan mn huid, na 1x vlees of zuivel krijg ik gelijk last van mn darmen en pukkels. Goeie motivatie om vegan te blijven eten
                                                         Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Maar ach, dat zou iedereen hebben denk ik. 
 (ik lak mijn nagels nooit en vroeger hoefde ik ze maar eens per maand te knippen... Nu bijna elke week 
 )                                                         

Optimale leverfunctie 
 Mayolijn, wilmensburger, edelgistkaassaus, vegan satebroodjes van DVS... Jammer 

(behalve naturelchips, dat hebben ze overal wel, en je kunt ook vrij makkelijk zien of het inderdaad alleen maar aardappel, zonnebloemolie en zout is)

Zo had ik het nog niet bekeken. 

wil graag binnen dit en twee jaar langere tijd gaan reizen 
 en voor nu reis ik zoveel mogelijk: privé en zakelijk. Daar word ik gewoon blij van 
 kijk er weer zo naar uit 

wat een straf... 
                                                         Drunksheep schreef:Ik ben nu sinds 3 weken van vegetarisch naar veganistisch geswitcht en merk een paar verschillen tot nu toe. Het lijkt alsof mijn krullen veel mooier zijn (maar of dat echt aan het dieet te danken is weet ik niet), mijn huid is veel mooier, mijn nagelwit is witter en ik moet veel vaker een nummer twee doen op de wc
 Ik heb jarenlang dezelfde lengte gehad en nu eindelijk weer langer. 

. Was een geweldig team, die elkaar al jaren goed kenden en elkaar constant liepen te plagen op een leuke manier. Geen moeilijke discussies gehad over mijn dieet. De ene Amerikaan die nogal van de enorme steaks is maakte wel een opmerking dat ik wel erg gezond at, waarop de andere twee meteen zeiden dat hij dat ook eens moest proberen, want misschien was hij dan niet zo vergeetachtig meer  
  (hadden vlak er voor een half uur naar zijn auto sleutels moeten zoeken  
 ). Dat was dus einde discussie  
 . Het vrouwelijke jurylid was helemaal onder de indruk van de Nederlandse keuken, omdat ze in Amerika veel niet kon eten door allergieën maar hier zoveel meer kon vinden omdat het allemaal minder kant en klaar was. Dit was ook de eerste keer dat onze voorraad fruit en snoep groente die we altijd voor de jury's hebben staan ook opgegeten werd.                                                         _Linn_ schreef:Als je eens lekker ongezond wil avondeten, wat is dan lekker om als vegan te eten?
 _Linn_ schreef:Maar gewone patat van de snackbar is niet vegan toch? Die bakken dan toch in de verkeerde olie meestal?