Ah dankje Ga ik zeker eens proberen deze zomer als ik weer een courgette-overschot uit de moestuin heb
Salade met kip, mango, aardbeien, pecannoten, mozzarella en een mangodressing, met geroosterde aardappeltjes
Froukje schreef:Patatje oorlog(ziet er niet uit, had het al gemengd ) met 2 frikandellen. [ [url=m/p7b5Ma.jpg]Afbeelding[/url] ]Patatje oorlog? Waar is de pindasaus?
In dat bakje gemengd met de mayo en ui De snackbar was al dicht, dus zelf gemaakt maar ik had niet zoveel pindasaus meer..
Froukje schreef:Patatje oorlog(ziet er niet uit, had het al gemengd ) met 2 frikandellen. [ [url=m/p7b5Ma.jpg]Afbeelding[/url] ]Daardoor kreeg ik plots ook zin in een frietje oorlog, dus nu maar eten.
meisje_ schreef:Krijgen jullie de saus nooit over de frietjes?? Wij doen hier de saus over de friet hahaIk haat het echt als ze dat doen! Ik kom dan nooit uit met mijn saus en je hebt altijd veel stukjes met zo enorm veel saus
Grappig haha heb t hier nog nooit ernaast zien doen! Kom altijd goed uit met mn saus trouwens gelukkig maar.