Bhriseis, altijd balen als je iets moet eten waar je je niet goed bij voelt...
Misschien een beetje (soya)zuivel erbij?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

)
ga ik zo verzinnen

En nog over de hoeveelheid havermout, ik vind je geen bodemloze put lijken hoor haha, ik ontbijt altijd vrij laat (tussen half 9 en half 10) dus ik heb niet zo'n lange tijd te overbruggen tussen de volgende maaltijd. Maar ik heb sinds een week ongeveer m'n porties verhoogd naar ongeveer 50 gr ipv 30, en dat bevalt wel erg goed eigenlijk. Je hebt wel een behoorlijke kom nodig om het in kwijt te kunnen denk ik, mijn ikea bakje begint nu toch echt al wel heel vol te worden zo namelijk 

+ nog zelf wat buikspieroefeningen, 20 keer recht, links en rechts

\
Zonder te tellen een hele bak naar binnen werken, jummie! En normaal sport ik een half uur later, doe ik de paarden en boodschappen/heb ik les, dus ik denk dat het dan wel goed zit voor wat de koolhydraten betreft. Ik eet vaak havervlokken, daar heb je minder vloeistof bij nodig en dan past het ook in een kleiner bord 
én wortels én ananas... Jij lijkt weer helemaal uit je dipje te zijn he? Elke dag mooie lijstjes en sporten.

__Leonie schreef:O: havermout met yoghurt, lijnzaad, kaneel en een banaan
L: 6 vk crackers, 3x met pindakaas en 3x met appelstroop
T: appel
A: restje zelfgemaakte pastasaus met chorizo en veel groente met volkoren pasta. Met een salade voor ernaast.
B: 30 min fietsen,1 uur bodymix
D: water en groene thee

.
Is er iemand die weet hoe ik hier nu de voedingswaarden van kan berekenen?
Af en toe moet je jezelf verwennen! Many schreef:Planning voor vandaag:
O: havermout met rijstmelk, appel, lijnzaad en kaneel; gekookt ei
T: 2 mandarijnen
L: kwart geroosterde flespompoen, halve paprika, half blik kikkererwten, halve rode ui en een tahin/citroendressing
T: banaan, paleo chocolate chip cookie, 3 Milka chocolaatjes
A: volkoren penne met witlof, tomaat en kaas
B: 12 km fietsen, (waarschijnlijk) paard longeren