Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
prakkie schreef:Denk ook niet dat een etagere dat houdt. En daarbij vind ik een etagere die als bovenste bord een doorsnede heeft van min. 30 cm niet echt sierlijk (om het zo maar te zeggen).
Wat je wel kan doen is met MDF plaatjes wel dikke plaatjes). een soort van standaard maken:
1) 3 vierkanten laten zagen bij de Hornbach (of gamma, etc). 1 van 30x30, 1 van 40x40 en 1 van 50x50 (of allemaal nog groter).
2) alle platem beplakken met plakfolie (gewoon wit met bij een satijnen lint in een accentkleur er omheen).
3) Deze zet je op elkaar (dus zonder ruimte tussen de platen)
4) Van de onderste 2 platen steekt er nu rondom een rand van 5 cm uit. HIer kan je de cupcakes opzetten.
5) Op de bovenste plaat (die van 30x30) kan je de taart presenteren.
Je kan het gewoon apart meenmenen (de 3 platen los van elkaar en de taart op de bovenste plaat). Evt. even wat royal icing of botercreme tussen de platen en het staat goed stevig. Wel borg vragen zodat je de platen terug krijgt voor een evt. volgende keer.
immii_clarr schreef:Zou je mij kunnen laten weten waar je zo'n clay extruder kunt kopen? Ik kan zo via internet niets vinden als ik google op clay extruder.