Hee BA! Haha ja ook pas sinds gisteren hoor Baan nog niet helemaal zeker, moet er komende week even contact over opnemen
Leuke vakantie gehad?
Stond trouwens vanmorgen nog even op de weegschaal: 101,2...dat is dus dik 4 kilo eraf deze vakantie Vasthouden maar, dan zit ik al snel onder mn eerste streven van onder de 100 komen
Ja, vind het alleen niet zo'n flatternde foto van mezelf...ben nog niet op mn best
Gezellig, ben ik thuis is iedereen de hort op, kan ik nog in mn eentje lunchen Ga zo lekker eitje bakken, tijd geleden Moet vanavond werken, maar krijg degene niet te pakken met wie ik mee zou rijden straks baas maar ff bellen
Sh*t Degene van wie ik de scooter zou lenen komende week voor de wielertour zegt net af Dus als iemand nog een scooter weet die ik zou kunnen lenen voor een weekje?
Vanavond nog een gourmetavond en vanaf maandag weer beter opletten met eten. Ik hoop dan snel weer onder de 80 te komen. De laatste keer was ik 81.6 Woensdag maar weer wegen
Bicci, denk dat er inderdaad iets niet klopt met de weegschaal..
Ingrid, leuk verslag van je vakantie 4 kilo eraf is altijd goed hopelijk kan je het vasthouden wouw wat een leuke tinker! Ik vind tinkers, haflingers, ijslanders, fjorden enz. allemaal leuk, hou erg van koudbloed typjes Wat lief zeg dat je zo’n ring hebt gekregen balen dat je geen scooter kunt lenen.
Angeliqueeeeeeeeeeeeeeee! Ik heb je gemist!! Hoe is het met je? Fijne vakantie gehad?
De pijn is gelukkig veel minder alleen bukken doet nog zeer. En ik ging vanmorgen even op de weegschaal: yeahhh weer afgevallen. Nu 40,5 kilo eraf alleen maar ook beter voor Madeira’s rug
Ik weeg nu 89,5 kilo bij een lengte van 1.72. Woog OOIT 130 kilo.
Scooter ben ik nog druk bezig met zoeken, heb misschien nog een optie, dus duimen dat dat lukt! En heb inmiddels bericht van degene met wie k mee moet rijden vanmiddag, dus das ookw el prettig aangezien ik over dik een uur al weg moet
Mijn darmen zijn van slag lekker dan, hoop dat ze zo weer wat kalmeren, moet er niet aan denken dat ze nog zo zijn als ik moet werken straks
Madeira_
Geplaatst: 08-08-09 13:58
Hmm lijkt wel in de lucht te hangen he, buikpijn, misselijk enz
Beterschap Ingrid & Noor.
En bedankt ben ook blij dat afvallen zo lekker gaat. Terwijl ik eigenlijk niet echt gezond eet ofzo.. ik eet meestal dit:
O: boterham met american filet ofzo T: chocomelk/melk (halfvolle beide) of activia of zoiets L: boterham met pindakaas/vlokken ofzo T: koekje, met warm weer geen koekje maar een ijsje, + stuk fruit A: wat de pot schaft T: wat vla, eventueel nog stuk fruit
Niet echt gezond dus. Maar val er zo goed vanaf, en heb ook geen zoetigheidbehoefte meer doordat ik vlokken enzo eet.
Ik heb nu ook medicatie gekregen voor PDS. Nou, ik weet nog niet goed of het werkt, maar als bijwerking kun je 3 kilo per maand afvallen. Nou daar ben ik alleen maar blij mee hahaha.
voel me de hele vakantie al niet zo best. Heb ook steeds het gevoel dat ik weer last van mijn lever heb. Gister ook al toen ik in bed lag voelde ik een rare pijn opkomen net of ik weer een koliek aanval kreeg.
ah joh, ik at echt vreselijk slecht op vakantie en ben er ook mee afgevallen
Ik at meestal: 10.00/10.30: croissantje, stuk stokbrood met beleg 17.00: schaaltje chips 20.00: avondeten (groente met aardappels/pasta/rijst
Soms tussendoor nog iets van fruit of koekje of af en toe broodje als lunch, maar vaak niet eens Enorm slecht Maar had ook echt geen trek, heb wel veel gedronken Nu maar weer even normaal gaan doen
Vandaag: O: 2 vb met chocopasta (10.00) L: (13.00) 2 vb gebakken ei, 1 vb filet americain T: Perzik D: (16.30) op werk, geen idee schijnt wel stevige maaltijd te zijn
Beweging: van 17.00 uur tot ... werken in een naar het schijnt enorm druk restaurant!
Noor, heel herkenbaar; soms krijg ik een pijn in mijn buik en denk ik; neeeeeeeeeee geen galstenen aanval he. Maar ja dat kan ook helemaal niet meer. Ik heb nog bloedgeprikt, want klonk volgens de chirurg alsof ik een bacterie in mijn maag had die vaak voorkomt na zo'n operatie maar dat heb ik niet.. heel weird.