Katia, dapper hoor. Klinkt wel als een pittige operatie.
Paulien, balen dat het op school niet helemaal wil lukken. Maar niet opgeven hoor. Je kunt het, dat weet ik, maar jij stiekem van binnen ook.
Angelique, wordt melig van haar konijnen!
Armaris; GEFELICITEERD!!! Maak er een leuke dag van!
Eva, gaat ineens een stuk vaker sporten. (Grapje hè..)
Ingrid; wilt waarschijnlijk nog een master gaan studeren. Spannend hoor als je in A'dam op kamers moet, maar super leuk!
Suus, heeft van het weekend weer 2 wedstrijden! Leuk, leuk!!! En een date?
SannevdM
Geplaatst: 27-03-09 10:59
Mwaoh ik hoefde gelukkig niet opgenomen te worden. Was ik zo bang voor, ze wilden het wel, maar omdat ik het echt niet wilde hebben we een compromis afgesproken. Wat ik een dag mocht proberen, kijken of dat lukt. Ik mocht dan helemaal niks proberen te eten, alleen met een glaasje water op mijn medicijntijden mijn medicijnen naar binnen werken. Hopelijk dat het dan bleef zitten. Als dat goed ging, paar dagen zo doorgaan en dan rustig weer wat proberen er bij te gaan eten. Dus ik denk dat ik daar vandaag misschien stilletjes aan wel mee begin. Overigens mocht ik wel tussendoor water en thee drinken, maar pas een uur nadat de medicijnen erin zaten om de kans op dat het eruit komt kleiner te maken.
In het nieuwe huis moet ik nog erg wennen. Maar het gaat wel goed, het is nog een ongeorganiseerd zootje.
Zou mijn konijn ziek worden van regenwater? uit de regen ton dus? We hebben lekkage bij de kraan in de douche en dus heb ik de hoofdkraan dicht gedaan Maar toen ik buiten kwam zag ik dat het konijn geen water meer had, dus heb hem een beetje water uit de regenton gegeven. Dat kan toch wel?
ukje
Geplaatst: 27-03-09 11:06
siz, veel plezier dit weekend. Vanavond schoolfeest en heb mijn moeder zo ver kunnen krijgen dat ze haar jurkje afstaat . Heb zelf namelijk geen jurkjes meer die ik aankan.
Gelukkig dat je iig niet opgenomen hoefde te worden Sanne Hopen dat de stijgende lijn erin blijft zitten!
Zou het niet weten, Saskia
Sizzy
Geplaatst: 27-03-09 11:07
xingridx schreef:
Heee Sanne! Went het al een beetje in het nieuwe huis?
Siz!! goed bezigggg
Jaa we gaan happie eten in Amsterdam, haal hem eerst ff op van Schiphol.
Pantykous
Geplaatst: 27-03-09 11:08
Sizzy schreef:
Gut mevrouw heeft een lekkere PT hoor
Pantykous
Geplaatst: 27-03-09 11:08
Waar moet je starten Siz?
Laatst bijgewerkt door Pantykous op 27-03-09 11:09, in het totaal 2 keer bewerkt
Madeira_
Geplaatst: 27-03-09 11:09
@Lana, succes met je examens! Ben benieuwd hoe het is gegaan. @Sizzy, veel plezier op wedstrijd @Noor, hihi wie weet wilt ze haar jurk afstaan idd gewoon vragen @Sanne, fijn dat jullie tot een compromie zijn gekomen. Lukt het op deze manier goed?
Jeuh nog 200 gram afvallen en ik ben 30 kilo kwijt gaat goed. Maar ja wat wil je met stress...
Laatst bijgewerkt door Madeira_ op 27-03-09 11:10, in het totaal 1 keer bewerkt
Ik heb vanavond evt een date met Niels...daar gaaaan de sportplannen Maar hij stelde uit eigen initiatief voor om ergens hapje te gaan eten, en denk dat even gesprek face-to-face ook geen kwaad kan