Ik doe in elk geval mee en het moet gewoon lukken, was vanmorgen weer 0,3 kg kwijt ondanks dubbel avondeten van gister

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Spoec schreef:@ Jamy, ik heb die site ook gezien, mijn beide nichtjes hebben (1 had, de ander heeft) anorexia ..
Ik heb er een tijd geleden ook een topic over geplaatst en toen heel veel reacties gehad ..
Mijn nichtje is al 2 keer opgenomen in het ziekenhuis omdat ze nog maar 28 kilo weegt, bij een lengte van 1,70m en 13 jaar ..
En ze wil niet meer gaan eten![]()
Citaat:"Honger?!
Oh, jij hebt dus honger? Jij wilt gaan eten? Jij wilt gaan zondigen? Dat dacht ik niet! Jij blijft met je vadzige rothandjes van dat eten af! Jij geeft je NIET over aan dat voedsel, als je het maar laat! Laat dat even duidelijk zijn..
Dus jij wilde gaan eten he? Je wilde zeker dik worden he, vet, walgelijk! Ja, geef het maar toe, dat was jouw doel! Nou, ik hoop dat het nu duidelijk is dat dit dus niet doorgaat. Of je moet bij de walgelijke meerderheid willen horen, en je overgeven aan al dat voedsel. In dat geval, ga je gang. Maar vergeet niet dat je mij dan kwijt bent. Voor goed. Denk je eens in, een leven zonder mij, lijkt je dat fijn? Weg controle, weg mooie figuurtje, weg kwaliteiten! Nee, dat is helemaal niks, helemaal niet voor waardeloze wezens als jij! Blijf dus maar gezellig bij mij.
En vergeet niet dat als je je overgeeft aan dat voedsel, dat er een flinke straf op je wacht. Jankend zul jij over de wc-pot buigen, om met je vingers al dat eten eruit te halen. Tot je enkel gal en bloed spuwt, dat is jouw straf. Daarna zul je pijn hebben, bloed tevoorschijn toveren. Het bloed zal als speldenknopjes tevoorschijn komen, dat is het enige wat jij verdient. Je zult lijden, huilen, schreeuwen, maar dit is het enige wat je waard bent. Als je eet...
Je kunt er ook voor kiezen niet te eten. Je niet over te geven aan je honger, maar sterk zijn. Je maag te voelen rommelen, en de rest van de dag met een overwinningsgevoel rondlopen.
Het is maar net wat je wilt...
Ana.
Jamy schreef:Vandaag:
O: glas goedemorgen optimel drink, appel
T: liga evergreen
L: 2 volkorenbroodjes, 1 met kipfilet en boter, 1 met philadelphia, 1 plakje kaas.
T: 2 plakjes ontbijtkoek met boter
D: we gaan bbqe, dus dat wordt stukkie vlees en was salade en paar stukje stokbrood en wat saus.
LotteAnna schreef:
o: magere yoghurt met peer
t: -
l: 2 boterhammen; met ardennerpaté, cappuchino
t: appel, evergreen
a: pasta met beetje pesto, champignons, ui beetje ham en paprika
Vanavond hockeytraining, en werken.
ladyjoy schreef:Planning:
O: bakje magere kwark
T: -
L: 3 bruine boterhammen met kipfilet en kaas
T: druiven
A: lasagne met extra komkommer en tomaat
T: peer
Half uur intensief in de warme zon paardgereden (en dan was het nog ochtend ook!). Heb me rot gezweet, ook tijdens het poetsen! Verder een half uur gelopen (naar mn paardje op het weiland, naar de metro en weer terug) en 20 min gefietst.
Heb nu wel erge zin in lekkers, maar daar wil ik niet aan toegeven. Ben nu even iets aan het 'zoeken' wat ik daarvoor in de plaats kan nemen aangezien ik ook pas om half 8 savonds eet.
Misschien plakje ontbijtkoek of een cracker.
fourth schreef:Net stond ik trouwens in de rij bij de AH NAAST DE VRIESVAKKEN waar de B&J me vet gluiperig aan zat te kijken, mweeeh KOOP ME KOOP ME..vervelende cookie dough
Ilse schreef:O: Fruit n Fiber met Optimel yoghurt (aardbei)
T:-
L: 2,5 Slank-In boterhammen met Filet Americain
T: Groot glas 'smootie' van een sinaasappel, banaan en wat magere yoghurt (en oja een blikje Red Bull light, maar die 3 kcal tellen niet mee)
D: Macaroni met tricolore pasta met macaronisaus uit zo'n pakje, en mager runder gehakt + veel knoflook, en als toetje een bakje Optimel yoghurt oid