Snoep gezond, eet B&J - Bokkers op dieet deel 2

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Spetterlover

Re: Snoep gezond, eet B&J - Bokkers op dieet deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-06 10:11

Oke dan madam Haha! Doe je ook mee met niet snoepen tot vrijdag 0:00 ? Lachen
Ik doe in elk geval mee en het moet gewoon lukken, was vanmorgen weer 0,3 kg kwijt ondanks dubbel avondeten van gister Lachen

Jamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-06 11:10

Goeiemorgen! Ik volg vanaf vandaag Sonja Bakker (tenminste probeer het zoveel mogelijk te volgen, dingen die we niet hebben vervang ik door dingen die we wel hebben en ook mogen) alleen het avond eten eet ik gewoon mee zoals thuis Lachen
als ik een beetje doorzet red ik het best om me hier aan te houden denk ik!

Vandaag:
O: glas goedemorgen optimel drink, appel
T: liga evergreen
L: 2 volkorenbroodjes, 1 met kipfilet en boter, 1 met philadelphia en beetje sla
T: plakje ontbijtkoek met boter
D: onbekend.

en ik ga nu half uur lopen en vanavond nog les!

Girley_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-06 11:14

Dames vandaag begint het Haha!

Planning:
o: magere melk met allbran plus (laatste dag godzijdank)
t: 1 kiwi
l: salade
t: fruit, eventueel een stukje peperkoek
a: zilvervl rijst, wortels, boontjes en een eitje

Jamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-06 11:59

Vandaag begint het doordeweeks niet snoepen? En in het weekend dan? Mag je eten wat je wil of 1 dingetjes ofzo Tong uitsteken ?

Het is echt warm he! Pff lijkt wel weer zomer hier Haha! ben helemaal in de war weet niet wat ik aan moet trekken Schijnheilig was alweer gewend aan lange mouwen en spijkerbroeken enzo! Knipoog

Ik vind trouwens wel dat als je beweegt (stukje lopen of fietsen of iets) dat je je veel beter voelt rest van de dag, meer energie enzo Lachen weet niet of meer dat hebben?

Lees trouwens net dat vanavond in het programma Radar Sonja Bakker onder vuur komt te liggen. Over haar dieet, in de krant staat dat het niet voldoende mineralen en vitaminen enzo bevat. Dus ben wel benieuwd ga vanavond ff kijken als het lukt.
Maar het komt wel erg overeen met mijn eigen eetpatroon, alleen eet ik steeds hetzelfde, en je eet elke dag fruit en groente, dus dat zit wel goed denk ik. En het zet niet aan tot meer beweging, maar dat doe ik zelf wel Schijnheilig

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-09-06 12:12

Oh goed dat je het zegt Jamy, dat lijkt me wel interessant! Hoelaat komt Radar?

Jamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-06 13:53

Ik heb ff gekeken op tvgids.nl het komt vanaf half 9 op nederland 1 en het duurt tot 10 over 9.

bianca_banny

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-06 14:33

O 2 broodjes met pindakaas
T snack a jack
L 2 knackbrod 1 met leverworst en de ander met hagelslag+gekookt ei
T appel+snack a jack
A bloemkool +sla

Ik ben snack a jack verslaafd!! Heertlijk vooral caramel
Laatst bijgewerkt door bianca_banny op 11-09-06 14:46, in het totaal 1 keer bewerkt

Jamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-06 14:41

Ik zag op SBS iets over pro anna sites enzo, dus zat ff beetje te zoeken, heb er nu een gevonden.. echt ziek hoor. Ik weet alleen niet of ik die site hier neer moet zetten. Ik denk namelijk dat het niet van positieve invloed is voor mensen die er gevoelig voor zijn... Alleen als ik het zie krijg ik ten eerte spontaan honger Schijnheilig en daarnaast is het vreselijk om al die fotos te zien van veel te dunne meisjes.. Een ding is duidelijk, ze zijn wel echt heel erg zien (geestelijk).

LotteAnna

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-06 14:48

Ieuwww dat hoef ik niet te zien, Jamy! Ik heb pas een documentaire gezien op de belgische tv over deze meisjes die op die sites kwamen. Gruwelijk!!

Jamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-06 14:48

Ja ik heb ook echt het gevoel dat ze breken als je ze aanraakt Scheve mond
Als ik er ooit zo uit zou zien (wat niet gebeurt) hoef ik echt niet meer aan te komen bij mn vriend, die vind dat verschrikkelijk, van hem mag er gelukkig best wat aanzitten.

LotteAnna

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-06 14:54

Buiten dat het er niet uitziet; je bent heel ongezond zulk ondergewicht hebt. Spontane botbreuken door botontkalking, menstruatie die uitblijft enz enz. Het is echt verschrikkelijk...

Spoec

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-06 14:56

@ Jamy, ik heb die site ook gezien, mijn beide nichtjes hebben (1 had, de ander heeft) anorexia ..
Ik heb er een tijd geleden ook een topic over geplaatst en toen heel veel reacties gehad ..
Mijn nichtje is al 2 keer opgenomen in het ziekenhuis omdat ze nog maar 28 kilo weegt, bij een lengte van 1,70m en 13 jaar ..
En ze wil niet meer gaan eten Huilen

Mijn dag:
O: boterham sandwichspread
T: appel
L: 2 bruine boterhammen met kaas, 1 met jam
T: sultana (of mag dat ook niet meer?)
A: kouwe schotel (sla, tomaat, augurk etc.)
T: ?

Beweging: ( Haha! )
45 minuten fietsen
1 uur fitness (fysio)
1 uur turnen

SheMellon

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-06 15:11

Joepie ! Ik ga mij 4de dag snoeploos afsluiten....hoop ik Haha!
Tenzij jullie biscuitjes en snackerjacks snoep vinden dan Knipoog
Gister zaten mijn nichtjes een doos bonbons weg te werken naast me Rolleyes Maarrr..ik heb me in kunnen houden en ben vrolijk gaan kauwen om mijn appel Knipoog

Ik heb trouwens eergister echt super lekkere sla gegeten. Rucola sla met tomaat en mozzarela met hier olijfolie en peper en zout Tong uitsteken Erg lekker. Alleen kwam ik er later achter dat de mozzarela flink wat calorién bevat Haha! Ach oeps..

Gister zag mij dag er zo uit :
O: 2 volkoren boterhammen met kaas, koffie en 1/2 ltr water
T: biscuitje en een 1/2 ltr water
M: 2 volkoren boterhammen met pindakaas en hagelslag Tong uitsteken en weer 1/2 water
T: 2 appels en wéér 1/2 water
A: Vlees fondu (kip eigenlijk alleen) en bruin stokbrood+ 1/2 water
Soms heb ik echt het idee dat ik mezelf half verzuip met al dat water Haha! Ik pies me gek Clown

Vandaag :
O: 1 volkoren boterham met kaas
T: 2 crackers
M: 2 volkoren boterhammen met een gebakken ei
T: 1 appel met kaneel
A: gekookte aardappelen, sla en een slavink
T: 2 biscuitjes en koffie
Besloten niet iedere keer mn water erbij te zetten Clown

Jamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-06 15:17

Spoec schreef:
@ Jamy, ik heb die site ook gezien, mijn beide nichtjes hebben (1 had, de ander heeft) anorexia ..
Ik heb er een tijd geleden ook een topic over geplaatst en toen heel veel reacties gehad ..
Mijn nichtje is al 2 keer opgenomen in het ziekenhuis omdat ze nog maar 28 kilo weegt, bij een lengte van 1,70m en 13 jaar ..
En ze wil niet meer gaan eten Huilen

Ik had net een heel stukje geschreven, druk ik het weg..
Maar het lijkt me heel erg om zoiets mee te maken of te zien!
Ik ben zelf 1.70M en kan me echt niet voorstellen dat ik zo weinig zou wegen (evenveel als mijn zusjes van bijna 8). Bij 50 kilo zou ik al geen vet meer aan mn lijf hebben. Ik vraag me alleen af, wat denkt zo meisje? Ik bedoel ze is pas 13, wat gaat er in zo'n hoofdje om?
Gaat het ondertussen al iets beter of is zij nog steeds opgenomen? Ik las namelijk op internet een berichtje van iemand die 36 kilo woog bij ongeveer die lengte en die mocht geen enkele activiteit meer doen, zelfs niet lopen omdat ze daar te zwak voor was..

Kijk dit soort berichten worden er op die sites geplaatst Scheve mond
Citaat:
"Honger?!

Oh, jij hebt dus honger? Jij wilt gaan eten? Jij wilt gaan zondigen? Dat dacht ik niet! Jij blijft met je vadzige rothandjes van dat eten af! Jij geeft je NIET over aan dat voedsel, als je het maar laat! Laat dat even duidelijk zijn..

Dus jij wilde gaan eten he? Je wilde zeker dik worden he, vet, walgelijk! Ja, geef het maar toe, dat was jouw doel! Nou, ik hoop dat het nu duidelijk is dat dit dus niet doorgaat. Of je moet bij de walgelijke meerderheid willen horen, en je overgeven aan al dat voedsel. In dat geval, ga je gang. Maar vergeet niet dat je mij dan kwijt bent. Voor goed. Denk je eens in, een leven zonder mij, lijkt je dat fijn? Weg controle, weg mooie figuurtje, weg kwaliteiten! Nee, dat is helemaal niks, helemaal niet voor waardeloze wezens als jij! Blijf dus maar gezellig bij mij.

En vergeet niet dat als je je overgeeft aan dat voedsel, dat er een flinke straf op je wacht. Jankend zul jij over de wc-pot buigen, om met je vingers al dat eten eruit te halen. Tot je enkel gal en bloed spuwt, dat is jouw straf. Daarna zul je pijn hebben, bloed tevoorschijn toveren. Het bloed zal als speldenknopjes tevoorschijn komen, dat is het enige wat jij verdient. Je zult lijden, huilen, schreeuwen, maar dit is het enige wat je waard bent. Als je eet...

Je kunt er ook voor kiezen niet te eten. Je niet over te geven aan je honger, maar sterk zijn. Je maag te voelen rommelen, en de rest van de dag met een overwinningsgevoel rondlopen.

Het is maar net wat je wilt...

Ana.

Echt ziek.

(neemt zelf nog maar een tweede plakje ontbijtkoek tegen de honger Bloos )

Spetterlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-06 15:21

Ja die berichten op die sites, echt walgelijk, ik had ook een keer zo'n site gevonden..
En dan praten ze nog over 'je mooie figuurtje' ook, nou niets moois aan

Spetterlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-06 15:26

Mijn dag:

o: cracotte+knackebrod met eiersalade (had niet veel tijd, bijna te laat op 1e schooldag)
t: -
l: heel pak goedemorgen drinkontbijt om de schade een beetje in te halen Schijnheilig
t: 2 boterhammen met sandwichspread
a: iets van rijst met boontjes Vingers aflikken

Jamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-06 15:52

Een groot pak SL of zo'n kleinere? Tong uitsteken

Jamy schreef:
Vandaag:
O: glas goedemorgen optimel drink, appel
T: liga evergreen
L: 2 volkorenbroodjes, 1 met kipfilet en boter, 1 met philadelphia, 1 plakje kaas.
T: 2 plakjes ontbijtkoek met boter
D: we gaan bbqe, dus dat wordt stukkie vlees en was salade en paar stukje stokbrood en wat saus.

aangepast Lachen
opzich wel nette dag toch? Heb alleen ontzettende honger, dus zit in dubio of ik straks nog iets moet eten, aangezien ik pas om 8 uur avond ga eten! Aan de andere kant wil ik beetje houden aan het dieet Lachen

Spetterlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-06 15:53

Uhhhhm 500 ml? Das een kleine dan toch denk ik.
Ik zat in elk geval propvol Tong uitsteken

Spetterlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-06 15:54

En als je trek krijgt, neem je gewoon een appel? Dat is vast niet heel erg tegen de regels Schijnheilig

fourth

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-06 16:21

Hallo niet-snoeperds Tong uitsteken

O: Bak magere kwark, thee
T: Appel
L: 4 boterhammen komkommersalade
T: 1 boterham pindakaas + grote beker optimel + plakje ontbijtkoek
A: Maaltijdsalade

fourth

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-06 16:25

Net stond ik trouwens in de rij bij de AH NAAST DE VRIESVAKKEN waar de B&J me vet gluiperig aan zat te kijken, mweeeh KOOP ME KOOP ME..vervelende cookie dough Tong uitsteken

LotteAnna

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-06 16:29

LotteAnna schreef:

o: magere yoghurt met peer
t: -
l: 2 boterhammen; met ardennerpaté, cappuchino
t: appel, evergreen
a: pasta met beetje pesto, champignons, ui beetje ham en paprika

Vanavond hockeytraining, en werken.

aangepast

Moet dalijk gaan werken voor het eerst om 18 u bij een mevrouw met MS die met haar Persoonsgebonden budget zelf zorg inkoopt. Spannend!! (verdient wel goed Haha!)

ladyjoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-06 16:29

ladyjoy schreef:
Planning:
O: bakje magere kwark
T: -
L: 3 bruine boterhammen met kipfilet en kaas
T: druiven
A: lasagne met extra komkommer en tomaat
T: peer

Half uur intensief in de warme zon paardgereden (en dan was het nog ochtend ook!). Heb me rot gezweet, ook tijdens het poetsen! Verder een half uur gelopen (naar mn paardje op het weiland, naar de metro en weer terug) en 20 min gefietst.

Heb nu wel erge zin in lekkers, maar daar wil ik niet aan toegeven. Ben nu even iets aan het 'zoeken' wat ik daarvoor in de plaats kan nemen aangezien ik ook pas om half 8 savonds eet.
Misschien plakje ontbijtkoek of een cracker.

Ilse

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-06 16:46

fourth schreef:
Net stond ik trouwens in de rij bij de AH NAAST DE VRIESVAKKEN waar de B&J me vet gluiperig aan zat te kijken, mweeeh KOOP ME KOOP ME..vervelende cookie dough Tong uitsteken

Ze zouden die handel moeten verbieden, veelste gevaarlijk

Ilse

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-06 16:48

Ilse schreef:
O: Fruit n Fiber met Optimel yoghurt (aardbei)
T:-
L: 2,5 Slank-In boterhammen met Filet Americain
T: Groot glas 'smootie' van een sinaasappel, banaan en wat magere yoghurt (en oja een blikje Red Bull light, maar die 3 kcal tellen niet mee Haha! )
D: Macaroni met tricolore pasta met macaronisaus uit zo'n pakje, en mager runder gehakt + veel knoflook, en als toetje een bakje Optimel yoghurt oid