Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Heb je het topic al een beetje doorgekeken? In de OP staat al veel info
Zeker 's morgens bij het opstaan was ik lang niet zo energiek geweest! Daarnaast ben ik tegenwoordig de enige die na een avond drinken gewoon zonder scheef hoofd weer aan het werk gaat

en ik eet af en toe vlees of zuivel, maar gezien de aanslag die dan gelijk op mn lijf wordt gepleegd (pukkels en ik voel me er chubby door), gebeurd dat nog zelden._Linn_ schreef:Ik hou eigenlijk gewoon van basis dingen zegmaar. Normaal gesproken dus gewoon AGV, pasta, stampot, simpele salade, rijst ben ik niet heel erg dol op, daar moet sowieso een sausje doorheen zitten...
Welke site bedoel jij dan Jotoma? Ik heb ondertussen al veel sites gezien haha.

_Linn_ schreef:Ik hou eigenlijk gewoon van basis dingen zegmaar. Normaal gesproken dus gewoon AGV, pasta, stampot, simpele salade, rijst ben ik niet heel erg dol op, daar moet sowieso een sausje doorheen zitten...
Welke site bedoel jij dan Jotoma? Ik heb ondertussen al veel sites gezien haha.
_Linn_ schreef:Hallo allen,
Ik ben van plan om puur uit nieuwsgierigheid de komende week vegan te gaan eten/drinken. Ik ben gewoon een vleeseter maar ben wel eens benieuwd of mijn lijft er ook op zou reageren.
Ik ben al veel rond aan het neuzen naar vegan maaltijden enzo wat ik dan kan gaan maken maar ik vind het nog moeilijk. Veel toch wat 'rare'en nieuwe namen die me helemaal niks zeggen. En ik vind het ook weer zonde om die 'gekke' dingen aan te schaffen en dat er vervolgens veel van blijft liggen.
Kunnen jullie mij tips geven dus? Ik ga ook een blender kopen (wilde ik sowieso al hebben). Heb al soya yoghurt gemaakt want vind yoghurt met havermout, lijnzaad en een scheutje roosvicee ferro wel erg lekker als ontbijt altijd...maarja volkoren brood, is dat altijd vegan?
Vooral qua avondeten vind ik het lastig... dus tips? Graag!
Voor ons typisch zo'n 'ik heb niks in huis'-gerecht dat je even snel maakt als je geen zin hebt om naar de supermarkt te gaan. En nog lekker ook!
Ik zie wel steeds meer gerechten die ik altijd zo lekker vond, die ik niet meer kan eten. Maar toen ik vanmiddag in de supermarkt varkenslever, -nieren en -hersenen zag was dat ook weer klaar