Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
_Linn_ schreef:Ik hou eigenlijk gewoon van basis dingen zegmaar. Normaal gesproken dus gewoon AGV, pasta, stampot, simpele salade, rijst ben ik niet heel erg dol op, daar moet sowieso een sausje doorheen zitten...
Welke site bedoel jij dan Jotoma? Ik heb ondertussen al veel sites gezien haha.
_Linn_ schreef:Ik hou eigenlijk gewoon van basis dingen zegmaar. Normaal gesproken dus gewoon AGV, pasta, stampot, simpele salade, rijst ben ik niet heel erg dol op, daar moet sowieso een sausje doorheen zitten...
Welke site bedoel jij dan Jotoma? Ik heb ondertussen al veel sites gezien haha.
_Linn_ schreef:Hallo allen,
Ik ben van plan om puur uit nieuwsgierigheid de komende week vegan te gaan eten/drinken. Ik ben gewoon een vleeseter maar ben wel eens benieuwd of mijn lijft er ook op zou reageren.
Ik ben al veel rond aan het neuzen naar vegan maaltijden enzo wat ik dan kan gaan maken maar ik vind het nog moeilijk. Veel toch wat 'rare'en nieuwe namen die me helemaal niks zeggen. En ik vind het ook weer zonde om die 'gekke' dingen aan te schaffen en dat er vervolgens veel van blijft liggen.
Kunnen jullie mij tips geven dus? Ik ga ook een blender kopen (wilde ik sowieso al hebben). Heb al soya yoghurt gemaakt want vind yoghurt met havermout, lijnzaad en een scheutje roosvicee ferro wel erg lekker als ontbijt altijd...maarja volkoren brood, is dat altijd vegan?
Vooral qua avondeten vind ik het lastig... dus tips? Graag!