Daar heb je een bakblik voor toch? Heb ik wel eens zien liggen dacht ik.
Mag voor maandag 25 mini cc maken in roze. Buurmeisje gaat trakteren op dr BSO omdat ze weggaat. Voor volgende wk zaterdag een Cars stapel voor 30 pers.
Hadden ze ook echt de buikjes gekregen die volgens hem de madeleines echt maken? Vind di ook altjd erg lekker. Was toen ikklein was mijn favoriete koekje/cakeje om te maken. Nu echt al lang niet keer gemaakt...
zo kom weer even binnevallen. heb als eens gepost en meegelezen hier vorige topic. ga vanavond een taart doen voor mijn moeder. gevuld met cholate fuch en farmbozenjam. zlal morgen een foto [posten.
En we bakken nog even door............. dit keer: kaasstengels
MarloesNatje
Geplaatst: 30-06-13 13:07
Die varkentjes zijn echt heel leuk! Ik heb ook weer wat gemaakt, niet perfect, maar gaat om het idee ;p Een taart voor m'n opa die van tuinieren houdt en jarig was
leuk vooral leuk die groentes erin. ook leuk met dat paardje misschien een tip voor het paardje pak de volgende keer een afbeelding en trek hem dan langs zeg maar dus puzzelen.
verder tip gezocht jongens zou de bruidstaart ter plekke stapelen maar nu kunnen een aantal roze er dan nog niet op hoe zouden jullie ze vervoeren?
Hoe groot is ie dan Gaby? Ik heb laatst een 3-laags in z'n geheel vervoerd. Had een mooie witte hoge doos waar die precies in paste. Antislip matje er onder en gaan.
ben een scheitluis en durf dat niet Claudia het is een 30 dan 25 en dan 20 heb sowieso niet zo'n hoge zijn allemaal 10 cm hoog misschien zelfs 11 cm en dan komt er nog een topper op
Lindas2
Geplaatst: 01-07-13 11:14
@ Kinke: Die madeleines zien er echt heel erg goed uit!!! Die zijn niet gevuld toch ofwel?
@ Purki: Ideaal cadeau! Leuk en origineel!! Je taart is ook leuk geworden
Tuinieren taart is erg leuk bedacht!!
Ik heb tijdje terug ook een 3-laagse taart vervoerd Volledig klaar en opgestapeld. Gaat prima!