Ik heb de restjes kippendijen (voor de yakatori) gebruikt voor de tempura. Zeer smakelijk! Ook courgette is lekker en voor een 'italiaanse sushi' kan mozarella ook! (laatst gegeten in een fusion tent)
Ik ben gister met een vriendinnetje naar Yosshi in Amersfoort geweest. Lekkere sushi, vers, maar wel grote porties. Na twee rondes barstte ik uit elkaar
Ik mag zondag weer:) Dan gaan we naar Sakana in Eindhoven. We hebben 1 sushi leek mee, dus ben benieuwd of ze het lekker vind.
Britt90
Geplaatst: 05-11-13 12:19
Sumo op 't Leidseplein was vorige week weer heerlijk! Maar, het is toch echt wel een beetje een vreetschuur hoor... Op een woensdagavond, alle DRIE de verdiepingen helemaal vol!
ik wil van de week/weekend zelf weer eens maken, wil ook wel weer eens wat nieuws proberen. jullie hebben vast wel aanraders
Britt90
Geplaatst: 05-11-13 13:01
Trouwens, ik wil voor mijn verjaardag wat dingen vragen om het zelf te gaan maken. Het lijkt me nogal moelijk, klopt dat? Of is het gewoon heeeel veel oefenen?
Sonja, ik vind spicey/crispy tuna altijd erg lekker!
listiglistje
Geplaatst: 05-11-13 13:31
Maken is niet moeilijk, de rijst goed krijgen is de grootste kunst en een tijdrovende klus