vanavond weet ik niet maar morgen met sinterklaas gaan we kleine hapjes eten zoals worstenbroodjes enz! En natuurlijk sinterklaasdingetjes als speculaas .
Tilapiafilet uit de oven met daaroverheen een mengsel van pijnboompitten, knoflook, olijfolie, Italiaanse kruiden, peper en zout. Daarbij een tomatensalade met verse basilicum en kruidenstokbrood.
Vandaag een ovenschotel met aardappelschijfjes, tomaat, tomatenpuree, paprika, uitje, italiaanse kruiden, geraspte kaas en peterselie. Hij was heerlijk
Gisteren op mijn werk spruitjes, aardappelpuree en een braadribbetje (en hopjesvla toe ) en vanavond hebben we een heerlijke visschotel en allerlei andere lekkere hapjes (stokbrood, franse kaasjes, gamba's etc) ter ere van Sinterklaas
kitty_gomez
Geplaatst: 04-12-11 11:32
.
Laatst bijgewerkt door kitty_gomez op 07-03-24 19:17, in het totaal 1 keer bewerkt
Phylos
Geplaatst: 04-12-11 12:07
Gisteren sinterklaasavond. We hadden kippensoep met stokbrood en nog wat kleine vleesjes over van het gourmetten. Tijdens de cadeautjes natuurlijk allerlei lekker dingen. Vanavond wordt het hartige taart met veel groentes en gehakt, en een lekkere salade
Gisteren werd het toch een maaltijdsalade van de Jumbo ipv de spersieboontjes. Vanavond waarschijnlijk een restje spinazie of een blik tomaten soep.. Ligt eraan waar ik dan trek in heb