Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird
Lauss schreef:
Nog plek voor een afvaller?
benangelique schreef:ik vind het jammer dat het topic steeds meer mensen binnen krijgt die al een heel normaal en gezond gewicht hebben en zichzelf dan nog gaan 'uithongeren', of ligt dit aan mij?
benangelique schreef:ik vind het jammer dat het topic steeds meer mensen binnen krijgt die al een heel normaal en gezond gewicht hebben en zichzelf dan nog gaan 'uithongeren', of ligt dit aan mij?
Wind schreef:benangelique schreef:ik vind het jammer dat het topic steeds meer mensen binnen krijgt die al een heel normaal en gezond gewicht hebben en zichzelf dan nog gaan 'uithongeren', of ligt dit aan mij?
Ligt niet aan jou.Vind het ook niet echt motiverend om te blijven meelezen en posten op deze manier. Natuurlijk is iedereen die graag een paar kilo of meer kwijt wil welkom, maar als je een gezond gewicht hebt of al erg dun bent en je bent 4 kilo aangekomen doordat je lijf verandert omdat je een bepaalde leeftijd voorbij bent, of omdat je spieren hebt gekregen - die nu eenmaal zwaarder zijn dan vet - en liever 50 dan 55 kilo weegt... Ik heb persoonlijk meer steun aan mensen die net als ik géén gezond BMI hebben en er hard aan werken om dat wel voor elkaar te krijgen.
Skipper schreef:Wilde me ook aanmelden, maar zat even te lezen, jeetje wat eten sommigen van jullie weinig![]()
Leggen jullie zo je stofwisseling niet te veel stil door zo laag in cal te gaan zitten?
sokje87 schreef:Skipper schreef:Wilde me ook aanmelden, maar zat even te lezen, jeetje wat eten sommigen van jullie weinig![]()
Leggen jullie zo je stofwisseling niet te veel stil door zo laag in cal te gaan zitten?
Chubby schreef:Mijn planning voor vandaag:
O. krentenbol, kom thee met zoetje
T. worstenbroodje, kom thee met zoetje
L. 2 bb slankie smeerkaas, glas jus d'orange
T. lolly, glas cola light
T. 2 bb slankie smeerkaas, glas cola light
T. 100 gr worteltjes
D. tagliatelle met wokgroenten en kipfilet
T. gebakje