Hier vanavond een lekker spicy curry noedelsoep met zoete aardappel, spinazie en tempeh

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
poes schreef:Mijn fazant leefde nogleuke opendeurdag gehad in het vogelopvangcentrum in Merelbeke met veel vrijlatingen.
Magrathea schreef:Nomnom e nummers!
Ik kwam er vandaag achter dat de AH dierendrop vegan is. Best ironischer staat wel een kooi op de verpakking waar de dieren uit ontsnappen, dat is wel weer grappig.
Amyyy schreef:Edit: er staat al een reactie op de facebook pagina van de Albert Heijn:
Beste Marian. Dat je hier flink van baalt, begrijp ik. Zeker wanneer je een allergie hebt. Of een vegetarische of veganistische leefstijl. En zoals je inmiddels op onze pagina hebt kunnen lezen ben je niet de enige die hier van baalt, boos om is of verdrietig van wordt. We gaan de leverancier dan ook laten weten dat veel van onze klanten niet blij zijn met deze aanpassing. Of er daadwerkelijk nog een wijziging gaat komen weer terug naar de oude receptuur kan ik jou, en vele anderen, niet beloven. Overigens is er gekozen voor een aanpassing omdat we veel van onze huismerk producten vrij willen maken van E-nummers, suikers en zout. Deze zijn vervangen door natuurlijke ingrediënten. ^Janneke
Dus het ligt weer aan de e-nummersIk eet liever e-nummers dan kaas
Sharani schreef:Poes: nog meer tips van vegan producten in Belgische supermarkten? Weet ik vast wat ik kan proberen als we in Westende zijn. Zal deze zeker halen, want kip curry mis ik eigenlijk ook best wel.