Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

)
).
). Ruilen
?
Antheman schreef:Ach, die regen is wel fijn![]()
Het schijnt volgende week warm te worden! Mooi. Dan doe ik de pompoenzaadjes zo de composthopen in.![]()
Ik heb vandaag postelein gezaaid en die moest ik kletsnat houden. Er staat écht op t zakje dat ik er natte lappen op moest houden totdat het ontkiemt is. Dat heb ik dus gedaan![]()
Ik heb zaaibedjes met kool: boerenkool, savooiekool, palmkool en koolrabi. Heeft iemand een idee wanneer je dit meestal uitplant?
Niet echt genoeg voor het avondeten..
Of meer planten
ik hoopte dat 10 plantjes wel genoeg zouden zijn.. Denk dat ik er toch zeker 5x zo veel nodig heb

8nnemiek schreef:Hoe doen jullie dat met erwten en peulen en bonen enzo: om de paar dagen kan ik een paar peulen vol erwten plukken, dan heb ik in totaal enkele tientallen erwtjesNiet echt genoeg voor het avondeten..
maar ik ben nog niet aan het oogsten buiten sla(achtigen), radijsjes en kruiden, 
8nnemiek schreef:Jammer dat die van jou mislukt zijn. Is het te laat om opnieuw te zaaien?
En ik leer ervan hoe ik het volgend jaar beter kan doen. Er groeien nu 3 plantjes ofzo, die zijn ong 10 cm hoog. Zij mogen blijven.
Maar dat geeft niet, ik ben er gek op.