Ik liep net in de supermarkt langs heerlijke goudreinetten en kon het niet laten, haha! Appelmoes heb ik nog genoeg, appeltaart pas geleden gemaakt, dus het wordt een simpele cake met appel en kaneel morgen, jammie!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

hahaha!
0316Meisjj schreef:wat is een lekkere taart om te maken voor met kerst/ sinterklaas? ze houden hier niet echt van taaitaai.. en speculaas gaat.. maar zijn er niet lof van
Afgelopen woensdag heb ik samen met mijn zus een taart gebakken uit de AH taart-editie en die is erg goed gelukt! Hij ziet er niet geweldig mooi uit, maar hij is echt heerlijk 

Naja dan maar zelf maken
uiteindelijk heel lang mee bezig geweest (vuur stond niet hoog genoeg
) maar hij was super lekker! Toen cupcakemix gemaakt, bleek ik niet voldoende zelfrijzend bakmeel te hebben
dus het laatste beetje aangevuld met cakemix.. Nou toen die dingen in de oven en ondertussen ook voor het eerst merengue gemaakt, ook gelukt
voor de smaak wat vanille suiker toegevoegd jammie!

)
Je kan wel witte gebruiken, wordt de kleur van de karamel alleen wat anders van, smaakt niet. 
) klinkt ook heerlijk! 
Ir111 schreef:Ik bak regelmatig van alles. Als je zin hebt in een super simpele maar ontzettend lekkere cake/taart dan kan ik je deze mandarijntjes taart aanraden. Dit weekend gemaakt en iedereen vond hem echt heerlijk (en ik ook).
Dus nu zijn het een soort suikerklontjes. 
Geen aanrader voor een 2e keer (en we moeten nog de hele taart opeten
) KarinvdM schreef:Ir111 schreef:Ik bak regelmatig van alles. Als je zin hebt in een super simpele maar ontzettend lekkere cake/taart dan kan ik je deze mandarijntjes taart aanraden. Dit weekend gemaakt en iedereen vond hem echt heerlijk (en ik ook).
Je pureert ze compleet mét schil??
).

Altijd een goeie combi!
Ik heb het bakken en koken ook weer een beetje opgepakt, zat een beetje in een dip en besloot om weer de dingen op te pakken waar ik plezier uit haal. En dat is onder andere koken en bakken! Dus zoals al gezegd, de arretjescake en gisteren een quiche gemaakt. Verslag en foto's uiteraard op mijn blog.