Ik heb wel meegelezen dit weekend, maar niet gepost. Was zoveel slechte dingen aan het eten...
Nu weer op kantoor. Zal straks even een planning plaatsen. Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ik heb wel meegelezen dit weekend, maar niet gepost. Was zoveel slechte dingen aan het eten...
Nu weer op kantoor. Zal straks even een planning plaatsen.
benangelique schreef:wat heb je allemaal gesnaaid dan imre en hoe komt dat? gezellie sint gevierd?
We doen een paar ritten per jaar. Afgelopen januari een nieuwjaarsrit, ook met gluhwein en soep met broodjes, in april een voorjaarsrit, is altijd heel leuk. En eind augustus een trektocht van een weekend, maar toen lag Jónas in de kreukels en ben ik niet mee geweest.
.
. xingridx schreef:ja, de les is ook niet verplicht, maar moet ook nog op zoek naar een boekhandel in den haag die volgens mij niet bestaat, en ben de vorige 2 weken ook al niet naar deze les geweest, dus toch maar even mn neus laten zien daar

lekker warm zo in de winter als ik zo vroeg m'n bedje uit moet. En anders eet ik yoghurt met muesli.. brood eet ik eigenlijk nooit mee smorgens