FuRyoMaRLoeS schreef:@Annetje: Waarom eet jij boterhammen zonder beleg?
Omdat ik dat niet doe? Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
FuRyoMaRLoeS schreef:@Annetje: Waarom eet jij boterhammen zonder beleg?
Omdat ik dat niet doe? Henzz schreef:Sorry hoor maar ik moet een beetje lachen om je spelling van het woord whiplash (zo schrijf je het officeel). Ik lees iedere keer wip(s)plash!
Annetje schreef:FuRyoMaRLoeS schreef:@Annetje: Waarom eet jij boterhammen zonder beleg?Omdat ik dat niet doe?
Sue_ schreef:Henzz schreef:Sorry hoor maar ik moet een beetje lachen om je spelling van het woord whiplash (zo schrijf je het officeel). Ik lees iedere keer wip(s)plash!
Spetterlover schreef:FuRyoMaRLoeS schreef:@Annetje: Waarom eet jij boterhammen zonder beleg?
Misschien bedoelt ze die alleen met boter?
Ik eet ook wel eens alleen boterhammen met boter, best lekker, of met een tomaatje er op ofzo
Idd best lekker. Ik doe het vaker, ook bij knakebrod of beschuitjes. 

ik wou er ook eentje laten zetten, maar vind het zo'n gevoelige plek...is toch echt kraakbeen ..? Deed het pijn
?
had ook al 4 asperines derin hangen
maar het is idd kraakbeen, maar het deed echt geen pijn, was net alsof je een oorbel liet schieten
foto moet ik even kijken, want de camera van me telefoon wil niet meewerken

Ik ben zooo kwaad op mezelf
Maar dat was niet zo erg, maar toen zag ik geraspte kaas liggen, heb ik die gewoon gegeten , en dan nog een koek erbij en wat melk, en ja je raad het al, heb het niet binnengehouden
:( Waarom kon het niet bij dat een koekje blijven... of bij fruit ofzo... maar gewoon geraspte kaas, hoe kom ik erbij ^o) 

FuRyoMaRLoeS schreef:Hey Denice, ik zat net even op je profiel te spieken, kom ik erachter dat ik bij jou in de klas heb gezeten

.
Mocca schreef:
Jij lijkt trouwens ontzettend veel op een studiegenootje van mij! Succes ook met je rijexamen.
Hij is nu bij een massagecursus, dus misschien dat ik nog wel een massage krijg straks