En ik heb enkele hyacinten met hun voetjes in een potje aarde gezet. Ik kijk al uit naar de lekkere geurtjes. 
Morgen gaan we een pvc compostbak halen, dan is er weer een extra stukje voldaan aan het moestuinproject
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
En ik heb enkele hyacinten met hun voetjes in een potje aarde gezet. Ik kijk al uit naar de lekkere geurtjes. 
peer2005 schreef:Ik heb in de nazomer rode biet gezaaid, dat heeft het tot nu toe overleefd maar zijn nu ca twintig cm hoge plantjes met nog maar hele kleine smalle bietjes. Heeft het zin om deze te laten staan zodat ze evt in het voorjaar weer gaan groeien?
peer2005 schreef:Ik heb in de nazomer rode biet gezaaid, dat heeft het tot nu toe overleefd maar zijn nu ca twintig cm hoge plantjes met nog maar hele kleine smalle bietjes. Heeft het zin om deze te laten staan zodat ze evt in het voorjaar weer gaan groeien?
altijd leuk!
Net ook het hele topic doorgelezen en onwijs veel tips meegeschreven. Leerzaam, en inspirerende foto's van moestuinen ook!

ik heb speciale aarbeibakken gekocht bij Vreeken en die gaan in een stelling. Ik heb dan ook meer plek vrij in mijn MM-bakken. #zininmaart

Voederboompjes voor de paarden, wat zijn dat?