Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
dressagelady schreef:O. Smoothie banaan/kiwi/yoghurt/havermout
T/L. 2 waldkorncrackers met pindakaas, geroosterde vk boterham met kaas, groene thee
Anoniem schreef:O: peer, 9x vk cracker met 200g hummus, 2 oberlander-boterhammen met pindakaas (volgens mij heb ik een lintworm of zo :S)
T: -
L: salade (gemende sla en spinazie) met tomaat, olijven, zongedroogde tomaat, champignons en pijnboompitten
T: appel
A: basmatirijst met reepjes beef, champignons, tomaat, paprika, tauge, paksoi, haricots verts, wortel en lente-ui
B: 60 min fietsen, 15 min NTC
comments/tips zijn welkom!
myrt3 schreef:Voor de mensen die hun lijstjs ook bij houden op valtaf.nl hebben jullie er ook zo'n last van dat de site enorm traag is? Andere internet sites laden heel snel, maar valtaf is al 2 dagen enorm sloom. Ook heb ik net mn hele lijstje ingevuld, klik ergens op, lijstje weg?
O: havermout; 250 ml magere melk en banaan
L; 2 boterhammen met cream cheese light met 3 cherry tomaatjes, 2 wortels, 125 ml magere kwark met 125 gram bosvruchten
T: banaan, kiwi
A: rijst met wokgroente en zoet zure saus
T: ?
mandy358 schreef:Ik vind het altijd leuk om uit deze lijstjes inspiratie te halen dus mag ik af en toe mee posten?
Gister:
O: Klein schaaltje magere yoghurt met halve banaan erdoor, volkoren cracker met appelstroop
T: pakje crackers (van die kleine gekruiden crackertjes)
L: 2 volkoren boterhammen, een appelstroop en een kaas tomaat
T: appel
A: aardappelen doperwten en een vleesvervanger
B: 20 km fietsen, half uur paardrijden
Vandaag:
O: klein schaaltje magere yoghurt met kiwi erdoor, volkoren cracker met appelstroop
T: pakje crackers (net als gister)
L: bb appelstroop en kaas tomaat
T: cup a soup en rijstewafel met smeerkaas (ivm laat avondeten)
A: broccoli aardappeltjes kaassaus en vleesvervanger
B: 23 km fietsen, half uur paardrijden, 45 min tennisles
Weet iemand nog gezond broodbeleg voor een vegatarierIs appelstroop oke? of heel slecht?
En wat is gezonder pindakaas of appelstroop?
Amira_ schreef:O: 2 crackers met halvarine en hagelslag, klein beetje magere yoghurt met crusli
T: 1 meergranen boterham met hagelslag
L: 1 meergranen boterham met appelstroop
T: een mars ijsje![]()
À: 300 gram spitskool, 50 gram selderij, 3 opscheplepels gebakken aardappels, 1 halve gehaktbal
B: 1 uur speerwerpen, 1 uur honkballen, 1 uur spinnen, 150 jumping jacks, 2 x om een voetbalveld hardgelopen, 40 minuten fietsen
Bhriseis schreef:Dat je uberhaupt kan bewegen is al heel flink vind ik