Sushi deel 2

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Siggislief

Re: Sushi deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-13 17:16

Gisteren heerlijk bij Hachi gegeten.. :9

Kriel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-13 17:23

Ikke gehaald bij Yume in Amersfoort (hoogland) en dat was heul lekker!!! :D

madeliefw

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-13 20:08

Ik vind blue sakura best heel lekker. Bediening is wat langzamer en de vorige keer hebben we drie keer eendeborst besteld en het een keer gekregen de laatste keer. Zeg dan dat je niet genoeg hebt ofzo. Tao blijft lekkerder en daar kan je voor hetzelfde geld eten maar niet all you can eat. Is yume Amersfoort van dezelfde eigenaar als in Apeldoorn?

Sumo Scheveningen maken ze idd de sushi te groot! Maar wel heel lekker (tenminste tot een half jaar geleden voor ik weer iets achterhaalds zeg Eef ;-) )

LovingTweety

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-13 20:57

Haha nee hoor, grootste deel is nog steeds goed bij Scheveningen. Ik baal van de crispy rol die ineens komkommer heeft.

madeliefw

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-13 21:06

Haha dat jij ook meteen reageert ;-) ja ik heb het nog niet geproefd maar gebaseerd op hoe ze eerst smaakten is het denk ik geen verbetering :(

Kieffer

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-13 21:15

Bij Sumo aan de Binnenrotte in Rotterdam zat er geen komkommer in de crispy. Lijkt me ook echt geen aanvulling...

LovingTweety

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-13 22:27

madeliefw schreef:
Haha dat jij ook meteen reageert ;-) ja ik heb het nog niet geproefd maar gebaseerd op hoe ze eerst smaakten is het denk ik geen verbetering :(

Je bent al 10 jaar verslaafd aan bokt of je bent het niet.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-13 08:23

Hmm er hoort geen komkommer in een crispy :n daar wordtie soppig van :=

Raja

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-13 09:01

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-13 09:26

Persoonlijk vind ik scheveningen altijd veel te druk, veel te massaal en veel teveel vreetschuureffect :o

LovingTweety

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-13 10:20

Jans schreef:
Hmm er hoort geen komkommer in een crispy :n daar wordtie soppig van :=

Jup! Dat vond ik dus ook, geen crispy meer te vinden, en dat was juist mijn favoriet.

Kristie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-13 11:12

Ik ben gister (voor het eerst) naar de Shaubu Shaubu geweest, ik vond de sushi lekker, maar het was wel jammer dat ze niet (heel) veel sushi's hadden: wel veel bij gerechtjes en zo. De bediening was aardig, maar wel heel snel elk leeg bordje werd echt voor je neus weggerukt :+

Needje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-13 13:50

madeliefw schreef:
Is yume Amersfoort van dezelfde eigenaar als in Apeldoorn?

Denk t niet. Hij heet eigenlijk You me sushi. :D

williejanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-13 12:46

Vanavond gaan wij naar IKI in harderwijk.
We zouden vorige week maar daar kwam helaas wat tussen. Ik ga foto's maken van de sushi en het zal mij benieuwen hoe het daar smaakt en het eruit zien.

Ik breng vanavond of morgen verslag uit :P

Rije
Hoofd Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-13 12:47

We zijn benieuwd :D

GQMMS

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-13 13:21

williejanne schreef:
Vanavond gaan wij naar IKI in harderwijk.
We zouden vorige week maar daar kwam helaas wat tussen. Ik ga foto's maken van de sushi en het zal mij benieuwen hoe het daar smaakt en het eruit zien.

Ik breng vanavond of morgen verslag uit :P

Ik ben benieuwd!
Tijd in hwijk gewoond, maar ging altijd naar de Lotus lounge

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-13 13:25

Zaterdag weer zelf sushi maken :9 mijn vader wil een keer sushi proberen :D

Dus mijn broer ook maar uitgenodigd en wie weet gaat mijn moeder ook nog om :Y)

masja

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-13 15:10

Gisteren lekker weer naar Sushimi in Venlo gegaan. Was heeeeeeeeeel erg druk. Herfstvakantie....

Net wezen lunchen bij Sakana met een vriendin. Zaten als enigen daar, maar was wel weer erg goed :) Uiteraard teveel gegeten. :D

Rije
Hoofd Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-13 15:15

Twee dagen achter elkaar sushi? :wow: :9 :))

Ethelate

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-13 16:42

Loontje1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-13 17:41

Was heerlijk de sushilunch! Echt een aanrader!

Ik zag de actie iid ook van Blush. Is wel alleen menu he, geen all you can eat. Lijkt me wel iets:)

williejanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-13 13:19

Nou hierbij mijn verslag van IKI in harderwijk.

Ik had een dag van tevoren gereserveerd en erbij vermeld dat er 2 kinderen van onder de 3 meekwamen dus er zou voor gezorgd worden dat er 2 kinderstoeltjes zouden staan.

Toen we aankwamen en parkeerden aan de achterkant van IKI dachten we wel even dat het er niet zo verzorgt uitzag (maar dit is natuurlijk de achterkant :P) Eenmaal aan de voorkant kom je een gezellige sushi tent in met recht voor je de messen en vorken (die je zelf gelijk mee zal moeten nemen) je wordt geleid naar je tafeltje en wij zaten heerlijk bij het raam, met de 2 kinderstoeltjes. En zo gezellig en sfeervol.

Kinderen tot 3 jaar zijn gratis en mogen gewoon als extra mee bestellen.
Wij mochten 5 gerechten p.p per ronde. En de kinderen mochten er ook 5 per ronde, maar wij deden er steeds maar 2 extra voor hun.

Bij dit sushi restaurant mag je dus echt all you can eat!! zolang je in de 2,5 uur zit mag je zoveel rondes als je wilt.

Ik ben zeer te spreken over dit sushi restaurant. Het enige minpuntje vond ik dat er maar 1 kok was, dus wanneer je sushi en grill bestelde kwam het niet tegelijk aan. Zo had mijn vriendin of ik dan eerder het eten dan de ander. En wanneer ik 1x bief en zij bijvoorbeeld 2x bief werden de 3 porties bij elkaar gedaan. (op zich niet erg want het is toch echt all you can eat).

Maar het personeel is zoooo vriendelijk, mijn zoontje was helemaal weg van ze. En aan het eind dat we bijna naar huis zouden mocht je dus ook nog ijs na wat overigens er gewoon gratis bij zit en de kinderen mogen hun eigen ijs scheppen zoveel ze willen.

Wij gaan hier dus nog wel vaker heen.
Op het eind heb ik nog €8,55 moeten bij betalen voor het 4x drinken.
En de groupon had me 23,95 gekost voor 2 personen dus wij hebben heerlijk gegeten en gedronken voor een klein prijsje omdat de kinderen gratis waren.

Nou hierbij wat foto's (Dit waren de eerste 2 orders, want helaas was mijn telefoon leeg en daarna uitgevallen :( )

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

En mijn zoontje die geniet van zijn Calofornia Maki
Afbeelding

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-13 14:17

williejanne schreef:
Ik ben zeer te spreken over dit sushi restaurant. Het enige minpuntje vond ik dat er maar 1 kok was, dus wanneer je sushi en grill bestelde kwam het niet tegelijk aan. Zo had mijn vriendin of ik dan eerder het eten dan de ander. En wanneer ik 1x bief en zij bijvoorbeeld 2x bief werden de 3 porties bij elkaar gedaan. (op zich niet erg want het is toch echt all you can eat).

Heb nog nooit bij een sushi restaurant al de 5 de gerechtjes per persoon tegelijkertijd op tafel gehad. Jij wel dan?
Porties bij elkaar op het bordje zie je heel regelmatig. Vaak alleen de salades niet bij elkaar.

williejanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-13 14:43

Normaate="Keet"]
williejanne schreef:
Ik ben af er te spreken over dit sushi restaurant. Het enige minpuntje vond ik dat er maar 1 kok was, dus wanneer je sushi en grill bestelde kwam het niet tegelijk aan. Zo had mijn vriendin of ik dan eerder het eten dan de ander. En wanneer ik 1x bief en zij bijvoorbeeld 2x bief werden de 3 porties bij elkaar gedaan. (op zich niet erg want het is toch echt all you can eat).

Heb nog nooit bij een sushi restaurant al de 5 de gerechtjes per persoon tegelijkertijd op tafel gehad. Jij wel dan?
Porties bij elkaar op het bordje zie je heel regelmatig. Vaak alleen de salades niet bij elkaar.[/quote]
Normaal neem ik altijd mee, ik heb nu 2x all you can eat gedaan en bij de vorige daar kreeg ik wel alles tegelijk.
Dus vandaar dat ik dit nu als een minpuntje zag. maar wist dus ook niet dat dat dus bijna niet gebeurd. :p

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-13 14:52

Okee, op die manier.
Bij alle AYCE restaurants die ik tot nu toe heb gegeten krijg je niet alles tegelijk :n soms 1 gerechtje, soms meerdere tegelijk. De meeste sushi's krijg je wel tegelijk op een blad, maar sommige komen daar weer apart van. Ook in restaurants met meerdere koks.