Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Weet niet of dat voor specifiek ademtherapie ook is! Mijn logo is bv ook ademtherapeute, maar mn behandelingen vallen onder logopedie
Vriendlief is ziek dus duizelig en buikpijn en lig te kreunen van 'ik ben niet goeehooed!'. Aansteller
Toen ik zei: ' Dat zal zijn omdat je in je PMS fase zit' had ie het niet meer en heeft hij zijn rug naar me gedraaid 
Ik weet niet naar waar want het is een verrassing. Ben benieuwd
Zo wil ik wel elke dag jarig zijn 
Mijn buik is overigens ook platter
Super!
Ik heb er een goed gevoel in
Dit over evt studievertraging door mn psychische dipje..
Petulan, is zij aangewezen?
En zij heeft aangeboden te praten, na een maand ben ik dan uiteindelijk gegaan en praten we nu al 3jaar
En dat terwijl ze me al 2jaar geen les meer geeft
ik ben werkelijk waar nog nooooit bij een vertrouwenspersoon geweest 

) maar denk eigenlijk wel dat ik het ga doen 
.
.
..
. (Heb ik namelijk vannacht gedroomd
)
Petulan schreef:Paulien, heb even je posts goed gelezen over die prestentatie maar zoals jij het omschrijft zijn het echte paniekaanvallen. Is het niet raadzaam om daar iets aan te gaan doen voordat het uit de hand kan lopen?
10-14..lang weekend 
heerlijk even er tussen uit als het met school uitkomt
Madeira_ schreef:Petulan schreef:Paulien, heb even je posts goed gelezen over die prestentatie maar zoals jij het omschrijft zijn het echte paniekaanvallen. Is het niet raadzaam om daar iets aan te gaan doen voordat het uit de hand kan lopen?
Ik heb ook echt paniekaanvallen geloof ik als ik moet presenteren...
Ik ga morgen even met mijn coach praten.. Of weet niet of het gelijk morgen lukt, maar wel gauw.
Dit gaat gewoon niet langer zo.
) met een psycholoog niet verkeerd zijn. Ik hield me ook altijd helemaal vast aan het feit dat het wel over zou gaan en ik het zelf wel op zou lossen: niet dus. 
Petulan schreef:Nee precies. Misschien raadzaam om met de huisarts ook over te praten, helemaal omdat je eigenlijk al wel weet dat het te maken heeft met je verleden. Alsin: misschien zou een gesprek (of 2,3,4) met een psycholoog niet verkeerd zijn. Ik hield me ook altijd helemaal vast aan het feit dat het wel over zou gaan en ik het zelf wel op zou lossen: niet dus.
Vraag jezelf eens af wat er zou kunnen gebeuren wanneer je je presentatie moet houden. Helemaal wanneer je je goed hebt voorbereidt. Oke, misschien klap je weer dicht? Maar dat maakt jou geen slechter mens! Probeer dit voor ogen te houden. Je medeleerlingen zullen jou echt niet opeens weer gaan pesten omdat je even niet de juiste woorden vindt. Diep in hun hart herkennen ze het waarschijnlijk, en lachen ze gewoon om hun eigen onzekerheden!
ik vind het ook een zeer kwalijke zaak dat je docent je om deze reden een onvoldoende geeft. Leerkrachten zouden juist zulke problemen moeten kunnen signaleren en mee om kunnen gaan.
) dus ik ga zo lekker bankhangen, House kijken
Heerlijk, ik kijk er echt altijd naar uit
En daarna the Mentalist.. Ik vind die man echt sexy