[HK]Door rustig en gezond verdwijnt de dikke kont, B.O.D. #7

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: [HK]Door rustig en gezond verdwijnt de dikke kont, B.O.D. #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-09 17:54

Tja, in hardop praten kun je alleen maar oefenen. Nogmaals kop op, volgende keer beter.

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-09 18:01

Het wordt idd weer wat droger!! Ik zit nu ff aan kop tomatensoep en dan zo naar stal :)

Ingrid: laat je ff weten hoe gesprek met je ouders vanavond ging? :)

_Patriciaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-09 18:08

Meiden ik heb zit te twijfelen wat ik zal doen..

Ik ben lid van de sportschool in weesp (15min met de scooter rijden) en daar bevalt het me prima, Alleen volgend jaar ga ik waarschijnlijk een studie doen, waarbij ik naar het station in hilversum moet, en niet meer in weesp kom..
Nu is er ook een sportschool hier in het dorp geopend..

Nu zit ik te twijfelen wat ik zal doen, naar nederhorst gaan, of in weesp blijven..
In weesp hebben ze super leuke groepslessen, die ze in nederhorst niet hebben, en in nedehorst vind ik het niet zo heel leuk (De groepslessen) ..

ItsMe2

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-09 18:33

_Patriciaa: Ik heb inderdaad weinig fruit ingepland!
Maar ik ga het zeker wel nemen morgen :j

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-09 18:35

ingrid, ik doe mijn huidige master ook in deeltijd en qua samenwonen gaat dat prima hoor. hans moet wel wat meer doen in huis, maar ook dat begint zijn draai te krijgen. erg fijn.
komt bij jullie ook vast goed.

ik heb een snoepbui vandaag; heb al 4 taaikorstjes op...

zometeen gaan we weer een keuken laten tekenen! bij www.bloksmakeukens.nl
vergelijkend warenonderzoek he?

hihi, word helemaal melig van de konijnen hier, die zijn echt als een stel debielen de tuin rond aan het rennen :D

Amaryllis

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-09 18:38

Paulien, heb even je posts goed gelezen over die prestentatie maar zoals jij het omschrijft zijn het echte paniekaanvallen. Is het niet raadzaam om daar iets aan te gaan doen voordat het uit de hand kan lopen?

_Patriciaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-09 18:40

Ik denk dat ik eens ga informeren naar een ademtherapeut!
Ik word toch wel zo gek van die hyperfentilatie!

Amaryllis

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-09 18:46

Goed van je Patricia! Kan ook evt via logopediste, dat wordt 100% vergoedt door het ziekenfonds ;) Weet niet of dat voor specifiek ademtherapie ook is! Mijn logo is bv ook ademtherapeute, maar mn behandelingen vallen onder logopedie ;)

Armaris

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-09 18:50

Paulien, balen zeg dat je een onvoldoende hebt maar laat je niet doen meis. Je kan het heus wel, je bent echt een topmeid :*
Spannend zeg Angelique, gingen jullie ook niet voor een nieuwe badkamer?
Ingrid, wat egoïstisch zeg! Sorry hoor maar als je verder wilt studeren moet je dat lekker doen of al gaan samenwonen. Geen problemen hoor! Ik woon ook samen sinds een jaartje en ik moet nog zeker 4jaar studeren dus dat is heel wat langer dan jou maar dat gaat echt prima.

Ik hoop dat ik alles bijgelezen hebt?
Goh zeg, het wordt een saaie avond geloof ik ^) Vriendlief is ziek dus duizelig en buikpijn en lig te kreunen van 'ik ben niet goeehooed!'. Aansteller :+ Toen ik zei: ' Dat zal zijn omdat je in je PMS fase zit' had ie het niet meer en heeft hij zijn rug naar me gedraaid :+

Hij heeft wel een weekendje geregeld samen :j Ik weet niet naar waar want het is een verrassing. Ben benieuwd :) Zo wil ik wel elke dag jarig zijn :D

Ik ben trouwens terug een kilo kwijt *\o/* Mijn buik is overigens ook platter :D Super!
Verder ben ik nog wat ziek, dus vanavond maar rustig aan doen :)

Ik heb met mijn vertrouwensleerkracht ook gesproken, morgen gaan we ons laatste gesprek houden en ff alle dingetjes op een rijtje zetten :) Ik heb er een goed gevoel in :j

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-09 18:57

het klopt dat we ook voor een nieuwe badkamer gaan. die hebben we vorige week laten tekenen. tot de wintersport en de week erna richten we alle pijlen op het uitzoeken van een keuken, daarna eventueel de badkamer... dat laatste ligt eraan wat we doen. de eerste keuken is namelijk ook erg mooi en die wordt door een bedrijf geleverd wat ook de badkamer kan doen.
2 in 1 is prettiger lijkt ons.

whahah ventje ziek. mannen zijn kneuzen monica!
wat goed dat je een kilo kwijt bent zeg, ik heb het idee dat ik alleen maar aankom.

Amaryllis

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-09 18:57

Oh toevallig, ik heb morgen ook een gesprek met mn vertrouwenspersoon van de opleiding :j Dit over evt studievertraging door mn psychische dipje..

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-09 18:58

fijn dat jullie je goed voelen bij de vertrouwenspersonen zeg. daar zijn ze tenslotte voor!

Armaris

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-09 19:00

Ja idd :) Petulan, is zij aangewezen?
Mijn vertrouwenspersoon is een lerares :) En zij heeft aangeboden te praten, na een maand ben ik dan uiteindelijk gegaan en praten we nu al 3jaar :D En dat terwijl ze me al 2jaar geen les meer geeft :)

xingridx

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-09 19:37

Zo'n persoon moet je hebben ja :) ik ben werkelijk waar nog nooooit bij een vertrouwenspersoon geweest :+

Siz, ja heb net even met mn ouders gepraat :)
Die zeggen ook: als dit is wat je wil, en als jij het ziet zitten om nog 2,5 jaar te studeren, dan moet je er gewoon voor gaan, want hierna doe je het niet meer!
En financieel willen ze me qua studie gewoon wel supporten, op kamers zal ik alleen wel zelf moeten betalen, maar goed dat is dan kwestie van baantje erbij zoeken :)
Dus even heeel goed na gaan denken of dit is wat ik wil (en er ook maar even met Niels face to face over praten...al blijft het uiteindelijk mijn keuze...het heeft wel consequenties natuurlijk :) ) maar denk eigenlijk wel dat ik het ga doen :j

Dan moet ik op kamers in Amsterdam :oo

ItsMe2

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-09 19:53

Ik ga de pc uitzetten, en kruip er vanavond niet meer achter :n.

Ik weet trouwens ook al wat ons avondeten morgen gaat worden, want ik moet namelijk koken :+.

Namelijk een ovenschotel met penne gehakt en van alles en nog wat ;)
Is een keertje wat nieuws uitproberen :D..

Nou meiden, ik zeg alvast welterusten, en niet zo als mij gaan dromen dat er een vliegtuig op je huis stort :+. (Heb ik namelijk vannacht gedroomd :P) :evaw:

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-09 19:53

Petulan schreef:
Paulien, heb even je posts goed gelezen over die prestentatie maar zoals jij het omschrijft zijn het echte paniekaanvallen. Is het niet raadzaam om daar iets aan te gaan doen voordat het uit de hand kan lopen?

Ik heb ook echt paniekaanvallen geloof ik als ik moet presenteren...
Ik ga morgen even met mijn coach praten.. Of weet niet of het gelijk morgen lukt, maar wel gauw.
Dit gaat gewoon niet langer zo.

xingridx

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-09 20:16

verstandig als je er idd begeleiding bij zoekt Paulien!

Zo, hotel in Barcelona is geboekt...200 euro pp voor 4 nachten incl ontbijt, viel heel erg mee! en centraal gelegen, dus das ook wel lekker :j

Katja

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-09 20:17

Dat is een nette prijs voor een mooie locatie. Wanneer ga je?

xingridx

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-09 20:23

in september pas :j 10-14..lang weekend :j
Oh, bedenk me nu dat ik dan dus waarschijnlijk naar school moet :+

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-09 20:24

Ingrid klinkt goed zeg :D heerlijk even er tussen uit als het met school uitkomt :)

Katja

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-09 20:25

Ik ga hopelijk begin september. Had van hubbie een klein weekje Barcelona voor mijn verjaardag gekregen met als plan dat ik in het voorjaar vast goed genoeg kon lopen om dan samen te gaan maar dat is helaas niet gelukt dus nu willen we in het najaar. Misschien wel dezelfde periode. :+

Amaryllis

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-09 20:26

Madeira_ schreef:
Petulan schreef:

Ik heb ook echt paniekaanvallen geloof ik als ik moet presenteren...
Ik ga morgen even met mijn coach praten.. Of weet niet of het gelijk morgen lukt, maar wel gauw.
Dit gaat gewoon niet langer zo.

Nee precies. Misschien raadzaam om met de huisarts ook over te praten, helemaal omdat je eigenlijk al wel weet dat het te maken heeft met je verleden. Alsin: misschien zou een gesprek (of 2,3,4 ;) ) met een psycholoog niet verkeerd zijn. Ik hield me ook altijd helemaal vast aan het feit dat het wel over zou gaan en ik het zelf wel op zou lossen: niet dus.

Vraag jezelf eens af wat er zou kunnen gebeuren wanneer je je presentatie moet houden. Helemaal wanneer je je goed hebt voorbereidt. Oke, misschien klap je weer dicht? Maar dat maakt jou geen slechter mens! Probeer dit voor ogen te houden. Je medeleerlingen zullen jou echt niet opeens weer gaan pesten omdat je even niet de juiste woorden vindt. Diep in hun hart herkennen ze het waarschijnlijk, en lachen ze gewoon om hun eigen onzekerheden!
ik vind het ook een zeer kwalijke zaak dat je docent je om deze reden een onvoldoende geeft. Leerkrachten zouden juist zulke problemen moeten kunnen signaleren en mee om kunnen gaan.

xingridx

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-09 20:28

dan raad ik je bij deze hotel principal aan :j
niet duur, 150 m van de Ramblas ;)

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-09 20:30

Petulan schreef:
Nee precies. Misschien raadzaam om met de huisarts ook over te praten, helemaal omdat je eigenlijk al wel weet dat het te maken heeft met je verleden. Alsin: misschien zou een gesprek (of 2,3,4 ;) ) met een psycholoog niet verkeerd zijn. Ik hield me ook altijd helemaal vast aan het feit dat het wel over zou gaan en ik het zelf wel op zou lossen: niet dus.

Vraag jezelf eens af wat er zou kunnen gebeuren wanneer je je presentatie moet houden. Helemaal wanneer je je goed hebt voorbereidt. Oke, misschien klap je weer dicht? Maar dat maakt jou geen slechter mens! Probeer dit voor ogen te houden. Je medeleerlingen zullen jou echt niet opeens weer gaan pesten omdat je even niet de juiste woorden vindt. Diep in hun hart herkennen ze het waarschijnlijk, en lachen ze gewoon om hun eigen onzekerheden!
ik vind het ook een zeer kwalijke zaak dat je docent je om deze reden een onvoldoende geeft. Leerkrachten zouden juist zulke problemen moeten kunnen signaleren en mee om kunnen gaan.

Nou ze zei niets over mijn uitspraak en grammatica, ik denk omdat ik anders wel het gevoel had heel erg gekwest te worden..
Het lijkt mij dat ik dat ook maakte, anders zou ze denk ik niet mij het overnieuw laten doen (ken haar goed genoeg daarvoor) :)

Maar ik moet gewoon uit mijn dip raken..

Ik heb gewoon het gevoel.. ik wil zo graag met honden werken.. en als het even niet mee zit..
komt die droom zo sterk weer terug.. (kan het niet zo goed beschrijven).

Kan niet naar Madeir, mijn broer komt zo en mijn ouders moeten tas in pakken enzo omdat ze morgen weggaan (ze willen mij ook even naar school brengen joeppie :D) dus ik ga zo lekker bankhangen, House kijken :+:

Amaryllis

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-09 20:32

Oke, dus je mocht het wel overnieuw doen? Gelukkig maar :)

Idd, straks House :+: Heerlijk, ik kijk er echt altijd naar uit := En daarna the Mentalist.. Ik vind die man echt sexy :P