Vandaag ging verhuizen goed Madeira deed het super! Ze wilde de vrachtwagen eerst niet zo graag in, maar we deden het gewoon rustig en uiteindelijk stapte ze zonder mokken erin (echt binnen 5 minuten ofzo). BEN TROTS OP MIJN MEISJE!
Ik ga zo lekker in bed liggen met m'n boek (De co-assistent van Anne Hermans)... Nog 1 nachtje alleen slapen, en dan heb ik m'n persoonlijke kacheltje weer terug
Morgen met de hond naar de trimsalon, en daarna met mams een kerstboom halen.. Ook wil ik nog ff het huis glad maken en de boom optuigen, hopelijk krijg ik alles voor elkaar voordat m'n vriend thuiskomt... zodat dan de boom gezellig staat..
sanne, ik ga vanmiddag ook een boom uitzoeken. wil hem wel samen met hans optuigen, alleen vind ik niet zo gezellig. bovendien doet hij altijd die vervelende lampjes
blij dat sint weg is, over met al die vreterijen. vandaag: o: 2 krackers jam t: 2 mandarijntjes l: 1 roggeboterham kaas t: cup a soup, rb kaas a: chicken tonight
Je diner is niet al te veel ingrid, eet je er nog iets bij?
Mijn dag: O: 2 boterhammen smeerleverworst T: niets denk ik, ben met de hond bij de trimsalon L: tosti T: appel, 2 kiwi's T: ? D: ? ligt eraan of vriendlief voor of na het eten thuis komt... T: ?
ja weet ik nog niet Sanne is weer een van de avonden dat iedereen op een ander tijdstip eet, en dus eten we makkelijk een tosti...zullen er wel 2 worden, maar dan 1 voor en 1 na de bodypump