LittleAnn schreef:Ilse vertel, niet weer je begeleider hopelijkRelaxed dat je het zo leuk heb gehad, en dat je je roeping hebt gevonden
Muah, soort van.. Hahahha nee hoor 't is een arts van mijn afdeling

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
LittleAnn schreef:Ilse vertel, niet weer je begeleider hopelijkRelaxed dat je het zo leuk heb gehad, en dat je je roeping hebt gevonden
Ilse schreef:Waaah ik heb vandaag zo'n onwijs leuke dag gehad!
Heb de hele dag op de OK gestaan als operatieassistent, heb mijn nieuwe job gevonden![]()
Wel vreselijk gegeten, maar dat komt er daar dus echt niet van, had gelukkig wel lunchpauze
O: 2 Eierkoeken, flesje Yakult light, glas Optimel drink
T: -
L: 3 volkoren boterhammen met Becel light en kipfilet-bieslook, glas halfvolle melk
T: Pakje Sultana Hartig
D: Nog niet bekend![]()
Muahaha en ik ben weer verliefd.. alleen zal dat dit keer wel een onbeantwoorde liefde blijven
LittleAnn schreef:Ja zeker... ga je binnenkort kijken? Een klik is wel heel belangrijk, en dat is natuurlijk heel persoonlijk....
Haha Ilse, je zoekt het hogeropMaar waarom kan het niet? Bedrijfsregels?
ricardo ik vond het wel lekker, maar het vulde voor geen meter! Ik heb al de hele ochtend honger
LittleAnn schreef:Ja zeker... ga je binnenkort kijken? Een klik is wel heel belangrijk, en dat is natuurlijk heel persoonlijk....
Haha Ilse, je zoekt het hogeropMaar waarom kan het niet? Bedrijfsregels?
ricardo ik vond het wel lekker, maar het vulde voor geen meter! Ik heb al de hele ochtend honger
denice schreef:goh ilse, eerst je rijinstructeur, nu een dokter.
lekker bezig
denice schreef:wel mannen met financiele status
Marjo_x schreef:Nieuwe broek gekocht van Only, gewoon maat 42
Marjo_x schreef:ik vind het te groot