Ik ben al weer een halve bladzijde opgeschoten... Wil per sé de 13 pagina's halen vandaag, dan morgen 14 en vrijdag hopelijk 15, en dan kan ik het weekend besteden aan het laten lezen door vrienden (een van jullie zin?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Annetje schreef:Mijn planning vandag:
o: 2x knackebrod met d'light jam
t: pakje sultana
l: 2x boterham met boter
t: appel, sultana hartig
t2: 2x boterham met pindakaas
d: gebakken aardappelschijfjes, kidneybonen, bloemkool, sla, komkommer, vegetarische burger
t: magere kwark
Beweging: les 8 van start to run (16 min. rennen in totaal) fietsen naar en van school (in totaal ongeveer een uur fietsen) en van het station naar school lopen en terug (ongeveer 30 minuten wandelen in totaal)
LittleAnn schreef:Scarlet: dan ga je toch ook lekker een tijdje weg? Ik zou het zeker doen als je het graag wil
_Scarlet_ schreef:'LittleAnn schreef:Scarlet: dan ga je toch ook lekker een tijdje weg? Ik zou het zeker doen als je het graag wil
Tsja, geld heIk ben ook niet zo gebonden aan Nederland op zich, maar ik denk niet dat m'n vriend graag mee gaat
Humphrey schreef:Vandaag:
O: Ontbijtgranen met rode vuchten, sojamelk
T: Potje frambozenyoghurt, banaan
L: Kom tomatensoep, 2 bb met kaas
T: Appel
T: Handje kerstomaatjes
T: Kellogs special K graanreep
10 km hardlopen
D: Zalm met stoomgroenten en gebakken (in olie) aardappelen
T: Kiwi, handje amandelen
Boyzone schreef:O: 3 lb boterhammen met halvarine en vruchtenhagel
T: wat gekleurde dropjes in de auto.
L: 2 lb boterhammen met halvarine en kipfilet en een peer.
T: pakje fruit biscuit tropische vruchten
T: 1 zakje Slim Fast snack
A: 2 lb boterhammen met halvarine en kipfilet (ben nog op het werk)
T: Eierkoek
T: Appel
Heb gister een acute spierscheuring in mijn nek op gelopen, morgen fysio, totdan weinig beweging.... Veel pijn.
Nek is al een zwakke plek door wipplash...
sokje87 schreef:@Boyzone: Voor jou ook een nette dag, goed zoHoe kom je aan een acute spierscheuring trouwens?