Suliko schreef:Ontbijtje in de zon, smoothie van mango, banaan, sojayoghurt en vegan proteïnepoeder[ [url=m/mmNW9n.jpg]Afbeelding[/url] ] Ik had bijna hetzelfde vanochtend maar dan ook nog spinazie erbij voor wat bite en vezels
Collega had sushi gemaakt als verjaardagstraktatie En dan zelf deze week nog Griekse tapas gaan eten, zooooo lekker allemaal. Heb pas bij ronde 2 foto’s gemaakt helaas
Lekker makkelijk curry uit een zak van hak, na een lange dag gister. Was nog lekker ook!En vorige week nog een quiche gemaakt, niet helemaal mijn ding.
Zag er leuk uit maar de falafel leek wel niet gebakken en al met al meest vieze salade die ik in tijden op heb.
Ontbijt gisteren Ontbijt vandaag, bevroren banaan en bosvruchten met overnight oats, in de blender en tadaaaAvondeten Macaroni met simpele pot rode saus
Miskraam gehad en vriendje wilde me graag een beetje opvrolijken Vanmiddag onderweg nieuwe oogst aardappelen gevonden dus morgen back to normal met bloemkool.
Sterkte Froukje, heel verdrietig. Ik zit momenteel in eenzelfde schuitje, mocht je erover willen praten mag je me altijd een pb sturen.
Veel sterkte Froukje! Wat onwijs verdrietig..Zie nu pas de reactie van mandarijn, voor jou ook heel veel sterkte natuurlijk..
Mandarijn schreef:Sterkte Froukje, heel verdrietig. Ik zit momenteel in eenzelfde schuitje, mocht je erover willen praten mag je me altijd een pb sturen. ach wat verdrietig ook voor jou Mandarijn!
FroukjeGriekse tapas ziet er heel goed uit Hier met de kids bij De Beren gegeten.En verder genoeg 2e hands inspiratie in de bus om zelf ook weer lekker te gaan koken