Too good to go

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

dravergekkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-19 23:35

Vandaag voor het eerst een pakket bij de bakker opgehaald.

Afbeelding

Pikkepor

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-19 08:33

poes schreef:
Ha ik weet niet of dat in België ook ergens kan. Zou wel fijn zijn!

Ik heb vorige week in Hasselt bij Origino opgehaald en daar vroegen ze ook of ik vlees at of niet!

Nu eten we wel vlees. Dus ik kreeg vis :+

Ik las een paar pagina's terug dat de pakketten in België minder zouden zijn. Ik ben het daar eigenlijk niet mee eens. Ik haal geregeld na school wat op in Hasselt en dat is altijd echt prima. Zowel de waarde als de kwaliteit. En bovenal: de service! Ze zijn in sommige zaakjes blij om je te zien lijkt het wel.
Ik heb wat service betreft vervelendere dingen in NL meegemaakt.
En ik denk ook dat je een restaurant of traiteur niet moet vergelijken met een bakker of supermarkt.

Ik heb gisteren een pakketje opgehaald bij Sweet Coffee in Hasselt. Ik mocht kiezen tussen een broodje bacon of ham/kaas, mocht uitzoeken bij hun gebak en daarna nog een american cookie.
Ik heb daar staan stuntelen, want ik was niet voorbereid op keuzes :+

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-19 12:26

Pikkepor dat is waar, ik volg op Instgram TGTG.BE en TGTG.NL en de pakketten zijn gewoon gelijk...ligt er gewoon aan welke zaak!

Ik had trouwens zondag 2 pakketten bij de Ekoplaza (Ik en nog op dieet :+ dus brave keuze)

2x hetzelfde pakket bij ekoplaza dus: 2 bakken volle geitenkwark, 2 pakken volle melk (een voor opschuimen? Jersey) en 4 bakken vega broccoli/kaasburges (8 stuks dus vleesvervangers) voor 6 euro netjes!

Buxy

Re: Too good to go

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-19 15:38

Komen weer leuke dingen voorbij! Hier in de buurt helaas alleen nog bakkers (en door mijn enthousiasme liggen er inmiddels 5 broden in de vriezer }>) dus eerst even voorraad opmaken voor ik weer mee mag doen :o

Ylvy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-19 16:06

Zo, vandaag voor het eerst bij de jumbo geweest. Die deden sinds afgelopen week mee. Gezien ik geen visliefhebber ben is dit voor mij een goed pakket :)

Vandaag dus worteltjes met braadworst en aardappelgratin. Heb ik alweer een deel van het pakket gebruikt.

Afbeelding
Foto is niet heel scherp sorry

joyce_eddy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-19 16:32

Mooi pakket

FrNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-19 17:02

Mooi pakket, ik zie dat de Jumbo echt in bepaalde regio's mee doet, en Wageningen. Ik denk/hoop dat ze per regio uit gaan breiden. (Op kaart van tgtg gekeken en Jumbo als naam op gegeven)

Ylvy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-19 17:04

Ja ik weet dat ik hier zelf 2 locaties in de buurt heb zitten, die dus allebei ineens sinds afgelopen week meedoen.

Waar ik op hoop is dat hier een normale bakkerij, de bakker Bart en multivlaai mee gaan doen, gezien ze best wel wat verspillen. Ga het ze binnenkort eens voorstellen.

kking

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-19 17:39

Vandaag weer een bon bij de bakker.
1 hele en 6 halve broden voor 3.99 da's een euro per brood ;)

VenoSnorlax

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-19 17:43

Afbeelding
Net een heel mooi pakket weggehaald bij de jumbo, hutspot lust ik persoonlijk niet maar gaat de vriezer in om te gebruiken als wokgroente samen met de boontjes. yoghurtdrink en fruitsalade word nu opgegeten en gedronken en de maaltijden zijn morgen lunch

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-19 17:53

Anke98 schreef:
[ [url=m/k63pa9.jpg]Afbeelding[/url] ]
Net een heel mooi pakket weggehaald bij de jumbo, hutspot lust ik persoonlijk niet maar gaat de vriezer in om te gebruiken als wokgroente samen met de boontjes. yoghurtdrink en fruitsalade word nu opgegeten en gedronken en de maaltijden zijn morgen lunch

Prima pakketje.
De hutspot gebruik ik hier voor een ouderwetse stoofpot met kip, ui, wortel en perzik. :9

Tanya

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-19 18:06

Oeh fijne pakketten van de Jumbo!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-19 18:09

Oh, die pakketten zien er chill uit!
Wij gaan vandaag een pakket ophalen bij de Spar. Eerste keer hier.

Steenbok12

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-03-19 18:22

Anoniem schreef:
Anke98 schreef:
[ [url=m/k63pa9.jpg]Afbeelding[/url] ]

Prima pakketje.
De hutspot gebruik ik hier voor een ouderwetse stoofpot met kip, ui, wortel en perzik. :9

Receptje?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-19 18:32

ChantalSmook schreef:
Anoniem schreef:
Prima pakketje.

Receptje?

Naar "grootmoeders recept"
Kippenbouten aanbraden in ruim boter in een grote pan, uien en wortel erbij en naar smaak peper, zout, kipkruiden. Beetje extra water erbij is tot alles onder staat en dan een tijd laten pruttelen. Op het bord stukjes perzik (uit blik) erbij en ik heb er dan graag aardappelpuree bij, anderen rijst.
Super ouderwets, supersimpel, maar voor mij echt comfort food met veel jeugdsentiment ;)

jesuisRooosJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-19 18:40

Dankzij dit topic ga ik inmiddels ook al enige tijd elke 2 weken voor een tgtg. Heel tevreden over bakker Klootwijk hier dus daar ga ik elke keer heen! Er zit vaak sowieso brood in wat er hier als een malle doorheen gaat dus altijd erg welkom is haha.

Vorige keer een pakket met 5 hele broden en een koffiebroodje. Vandaag is de buit 2 bruine broden, 1 wit brood, 4 spelt eierkoeken, een kaas croissant, 1 losse eierkoek, iets zoets waarvan ik vanavond ontdek wat het is en een groot kaas uienbrood! Heel blij mee weer!

Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-19 19:12

Hé Jumbo foodmarket! Hoop dat die hier in de buurt tzt ook mee gaat doen, is vlakbij!

Chantalla

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-19 19:12

Ook hier een pakket van Jumbo uitgeprobeerd, in Leeuwarden. Erg tevreden. Zaten nog twee pakjes zalm bij, maar die mochten wel naar iemand anders :Y)

Afbeelding

wendy1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-19 19:55

Ik heb voor morgen een bon gescoord voor leuk winkeltje. Ben heel benieuwd. Mijn tante gaat het halen en neemt zelf ook1 bon. Haha. die gaat morgen ook naar de bakker en had vandaag biologisch pakket wat ook echt wel leuk was! :))

Duhelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-19 20:35

Ik heb net een pakket opgehaald bij een groentenwinkel
4 mineolas
1 kilo schorsenere
Bundeltje radijzen
Bakje blauwe bessen
Een selder
Bundeltje pijpajuin.
4.99€

LouLi

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-19 21:29

Hier ook weer een pakketje gehaald bij de groentenhandel *\o/* Super tevreden weer! Niet de duidelijkste foto, maar 2 doosjes frambozen, veel tomaatjes, een pak spagettigroenten, een pakje boontjes, een paar aardappelen, worteltjes, een artisjok en twee Chinese kolen. We kunnen weer verder deze week. Deze week proberen ook eens ergens anders een pakket te halen.

Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-19 21:34

Hier voor 4 euro:

1 bak van 1 kg met aardappelspek salade
350 gram rundergehakt
100 gram verse brie
250 ml geitenyoghurt
en 2 bakjes bananen eclairs

LouLi

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-19 21:36

Chantalla schreef:
Ook hier een pakket van Jumbo uitgeprobeerd, in Leeuwarden. Erg tevreden. Zaten nog twee pakjes zalm bij, maar die mochten wel naar iemand anders :Y)

Mooi uitgebreid pakket! Leuk dat je van alles wat hebt.

Barron

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-19 21:37

Van Jumbo vandaag:

Afbeelding

Vlees en groente gelijk kunnen gebruiken vanavond was ook houdbaar tot vandaag dus helemaal mooi. Kaas is tenminste houdbaar tot vandaag, dus die redt het nog wel even.

briitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-19 22:23

Oh wat een geweldige pakketten ! De jumbo geeft echt mooie spullen weg! Word weer zo enthousiast dat ik er gelijk nog meer wil bestellen :+