Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
of het er echt naar smaakt weet ik niet, het zijn iig plakjes broodbeleg met veel knoflook. Dus lekker
gelukkig heb ik het overleefd en ga ik straks lekker robuuste koeken halen in de supermarkt, yummmm
.
)
Dit soort voorbeelden motiveert me toch altijd weer om toch wel mijn mond open te trekken, er blijken in allerlei hoeken en gaatjes minder mondige vega(n)s te zitten
heeerlijk! Het smelt echt lekker. Oja en mijn schoonmoeder wil een keertje een vegan kaasfondue doen dus daar moet ik zo even wat onderzoek naar doen
Magrathea schreef:Wat leuk SharaniDit soort voorbeelden motiveert me toch altijd weer om toch wel mijn mond open te trekken, er blijken in allerlei hoeken en gaatjes minder mondige vega(n)s te zitten
Was ik vergeten hihi. Het restaurant klinkt inderdaad alsof ze voor dat soort dingen wel openstaan, hier in Delft heb ik ook eens mooi 4 gangen vegan gegeten in zo'n restaurant. Erg lekker! Ik heb ook een keer in een ander restaurant hier gehad dat ik de eerste keer voor en hoofd een behoorlijk saaie salade kreeg... Maar de keer erna kreeg ik een heerlijk gevulde loempia
Ze hadden geleerd! En het was echt ongelooflijk lekker.
zeker bij die Wilmensburger moet dat toch wel mogelijk zijn, die hebben ze bij alle Jumbos hier ook.
Dus ga lekker de suggestie doen dat hij terug moet komen haha.
. Heb daar vorige keer blijkbaar niet goed gekeken. Ze zouden de geraspte versie bestellen, ik zie heerlijke pizza's in het verschiet
. Vind ik altijd zo leuk om die zelf te maken.
Zojuist een superlekkere bietenburger en Oreo-peanutbutter-chocolate-cake op, die echt precies smaakte zoals een Snickers. En supervriendelijke mensen! Als ik hier zou wonen, zou ik echt iedere week teruggaan, hahaha