Sushi deel 2

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

LovingTweety

Re: Sushi deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-13 22:58

Umm, madelief? De sumo heeft zijn recepten veranderd. De crispy rol en de garnalen rol zijn absoluut niet krokant meer. Overal zit een groot stuk komkommer in.

Vandaag na lange tijd sumo maar weer eens naar de shabu geweest. Die beviel weer een stuk beter dan sumo. Heerlijk!

gabyfedde

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-13 23:48

Bij Shabu Shabu (Westblaak) in Rotterdam geweest. Zoetermeer had geen plek vanavond. Ik woon zelf in Scheveningen (3 minuten fietsen van Sumo...), maar vriendin woont in Schoonhoven. Wilden beetje middelen qua reisafstand.
Sushi was lekker (geen bijzondere dingen), bediening was supersnel en entourage ook prima.

madeliefw

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-13 00:58

LovingTweety schreef:
Umm, madelief? De sumo heeft zijn recepten veranderd. De crispy rol en de garnalen rol zijn absoluut niet krokant meer. Overal zit een groot stuk komkommer in.

Vandaag na lange tijd sumo maar weer eens naar de shabu geweest. Die beviel weer een stuk beter dan sumo. Heerlijk!

Echt?! Waarom! Ik ben er te lang niet geweest inderdaad, zal voortaan weer advies geven over sushi in Enschede ;-)

williejanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-13 07:57

Courses schreef:
Rije schreef:
Ik zag een Groupon-aanbieding voor restaurant Iki in Harderwijk. Kent iemand dat? Ik zag het niet in de lijst staan in de OP.

Het zit er echt nooit vol (verbaast me dat het uberhaubt nog open is eigenlijk) en hoor er haast niemand over hier.
Ik werk zelf in de horeca en dan hoor je toch redelijk wat van omliggende restaurants.
Japas in Ermelo is wel een aanrader, ga ik zelf altijd heen :j

Er staat bij de groupon ook dat er sinds 1 augustus 2013 een nieuwe eigenaar zit.
De berichten van de vorige eigenaar waren niet zo positief, eten was goed maar was daar gewoon ronduit smerig.

Ik ga het zelf de voordeel van de twijfel geven om te zien hoe de nieuwe eigenaar het er vanaf brengt. Dus ik haal zo'n groupon.

masja

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-13 10:00

Wij gaan zaterdag weer in Venlo sushi eten. Ik ga normaal naar Sushimi, maar die viel de laatste keer mega tegen. Iemand tips voor een andere leuke sushi tent in de buurt?

Als we een stukje moeten rijden is het niet erg.

Thanks!

Silver_Bolly

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-13 11:08

In helmond zit ook een lekkere, alleen is het daar in het weekend zo druk dat ik het niet echt gezellig vind zitten. In Eindhoven ben ik laatst bij Sakana geweest, die vond ik erg goed! In Roermond schijnen ook 2 leuke tentjes te zitten maar daar ben ik zelf nog nooit geweest dus daar kan ik niets over zeggen.
In venlo in de stad zit er ook nog een, maar ook daar ben ik nog nooit geweest.

Sabine

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-13 12:15

Bedankt voor de Den Haag tips, ik lees op Iens weer meer positieve dingen over Sumo.. Rijswijk is niet zo handig voor ons aangezien we met de trein naar Den Haag gaan en we 's avonds ook nog weer terug moeten. Ik hou hem wel in gedachten, mijn zwager en schoonzus wonen in Delft en da's lekker in de buurt natuurlijk :))

In Venlo ben ik helaas niet bekend.

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-13 13:06

Vorige week ben ik der achtergekomen dat Mitsukuni (Amsterdam) zijn deuren heeft gesloten wegens gezondheidsproblemen!

Was zo'n lekkere Sushi Restaurant....

Roxxiejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-13 13:17

Ik heb ook straftijd. Afgelopen donderdag al ayce lunch bij Sushi Tijd in Almelo, vanavond waarschijnlijk China Palace Zwolle en dinsdag wederom lunch bij Tao Enschede. The horror.. :') :9

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-13 13:18

Sumo is niks mis mee, wij gingrn vroeger altijd naar sumo scheveningen. Maar het is wel 14 in een dozijn, niks speciaals. Ik vind het persoonlijk een grote vreetschuur...

Kristie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-13 16:16

Woensdag komen er twee collega's/vriendinnen eten en gaan we sushi bestellen!

roxxie dat is wel heul veel sushi! -Jaloers :)

Kieffer

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-13 19:36

Vanmiddag hebben mijn vriend en ik bij Sumo Rotterdam aan de Binnenrotte geluncht. Ik ben altijd fan van Sumo, maar deze viel erg tegen. We waren er nog nooit geweest en dit was ook de laatste keer. Trage bediening, ging veel fout en de sushi was niet zo de lekker als ik gewend ben bij o.a. Sumo aan de Westersingel en Sumo Scheveningen. Volgende keer kiezen we weer een van die :)

masja

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-13 20:44

Silver_Bolly schreef:
In helmond zit ook een lekkere, alleen is het daar in het weekend zo druk dat ik het niet echt gezellig vind zitten. In Eindhoven ben ik laatst bij Sakana geweest, die vond ik erg goed! In Roermond schijnen ook 2 leuke tentjes te zitten maar daar ben ik zelf nog nooit geweest dus daar kan ik niets over zeggen.
In venlo in de stad zit er ook nog een, maar ook daar ben ik nog nooit geweest.

Zijn naar Sashimi gegaan. In Venlo in de stad boven de Etos. Vond het wel oké. Rijst iets zoetig. Daardoor proefde je de vis minder.
Bediening was ronduit slecht! We moesten ze echt roepen als we iets te drinken wilde bestellen en ze hadden een tv keihard aan staan. Zat een klein meisje tv te kijken.
Gelukkig hadden we het met elkaar erg gezellig.

Volgende keer weer een andere proberen.

Silver_Bolly

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-13 20:48

Balen zeg! Hier in de buurt zit eigenlijk weinig op de 2 in Venlo na. Zouden er best wat meer mogen zijn :D

Blackje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-13 20:56

Zelf sushi gemaakt!
Afbeelding

masja

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-13 20:59

Ja he Judith, vind ik ook.

Oehh! Susi ziet er jummie uit!

ralphtdw

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-13 21:19

vanavond ook weer gegeten bij mitzumi in kampen.
en het was weer helemaal heerlijk.
en ze hebben een nieuwe kaart en stonden weer een aantal nieuwe dingen op,.
vond vooral de sushi met banaan erg lekker.
mmm lust het morgen wel weer

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-13 21:33

ziet er goed uit Blackje :9

Rije
Hoofd Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-13 21:40

Kampen wil ik ook nog graag heen.

Iki hou ik nog even in gedachten, maar voor later. De recensies die ik heb gelezen waren idd niet echt je-van-het :n

Wij zijn donderdag bij A1 in Amersfoort geweest. Mooie setting, heel fijne bediening. Sushitjes lekker, niet bijzonder. Wel was de wasabi ontzettend uitgedroogd en alle smaak eraf. Om een ander potje gevraagd, maar ze staan daar allemaal gewoon steeds op tafel, dus geen succes met het andere potje. Erg zonde, want lekkere verse scherpe wasabi hoort er gewoon bij.

Jizzie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-13 15:13

oelalaaa blackje, ziet er goed uit! Goed gesmaakt?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-13 15:14

Straks weer Azuma met mn vent <3

Vorige maand met wat collega's geweest, 15 okt weer met collega's naar Azuma :D

Blackje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-13 15:22

Ja was heerlijk! :)
En vrijdag naar Shabu Shabu, ben ik nog nooit geweest. Ben benieuwd :)

gabyfedde

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-13 16:02

Blackje schreef:
Ja was heerlijk! :)
En vrijdag naar Shabu Shabu, ben ik nog nooit geweest. Ben benieuwd :)

Ben ik vorige week geweest (Westblaak, Rotterdam). Razendsnelle bediening, tafelnummers (bv 13 en 13A) wel verwarrend voor hen (vaak sushi van de buren op tafel gehad). Kaart ok, met een dergelijk snelle bediening kan je geen enorm uitgebreide kaart verwachten. Ik wacht liever iets langer zodat ik wat meer keuze heb.

YazhiSien

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-13 21:29

Voor de Limburgers onder ons:UME in Roermond is erg lekker en hele mooie lokatie. Voorheen gingen we altijd naar Kazoku in Neer, eten super,maar bediening enz matig. Na de zoveelste keer heel lang wachten, foute bestellingen, maar 2 rondes in 2 uur enz. gaan we er niet meer heen. Erg jammer want het eten is heerlijk. Maar 10 minuten langer rijden en we zitten in Roermond :)

Blackje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-13 21:52

Ah oké nou ja gaan het wel merken :)