) maar het is imo zéker wel mogelijk om dat op eigen kracht te doen als je écht de wil hebt
(is niet aanvallend bedoeld!) Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
) maar het is imo zéker wel mogelijk om dat op eigen kracht te doen als je écht de wil hebt
(is niet aanvallend bedoeld!) Wendy15 schreef:Snap dat het moeilijk is om zelf af te vallen (ik heb 96 kilo gewogen) maar het is imo zéker wel mogelijk om dat op eigen kracht te doen als je écht de wil hebt
(is niet aanvallend bedoeld!)

Maar is wel iets om even te melden hier, want we letten toch op elkaars eetpatroon en als jij steeds post hoe weinig je eet en wij weten niet hoe of wat dan ga je toch snel andere dingen denken

Lekker druk dus allemaal niet waar. 

benangelique schreef:hoeveel ben je nu al kwijt dan paulien?
iedereen druk aan de studie vandaag haha
katiavl schreef:Wow paulien wat prachtig gaat goed, heb altijd gezegd in jezelf geloven en nu zie je het ook! Binnekort weer andere broeken.
Madeira doet je goed
binnenkort (morgen!!) kan ik elke dag een half uurtje rijden. Nou dat zou mij nog wel meer goed doen denk ik zo
.

* 
SaNNeS88 schreef:Hallo!!
Heb weer een rotnacht achter de rug, verveel me, maar heb ook nergens zin in eigenlijk...
Mijn dag:
O: -
T: speculaasje
L: 2 boterhammen met smeerworst
T: appel, kiwi
T: ?
D: ?
T: ?

ga leuke dingen doen met vriendinnen, gezellig langs je ouders, wandelingetje maken, lekker opruimen, douchen, lang in bad, boek lezen, filmpje kijken.
vanmiddag Sinterklaas dobbelspel bij de familie van vriendje, hetzij zonder vriendje, maar goed
mn moeder zegt nog steeds: ach, dat samen huilen toen we jou uitgezwaaid hadden op het vliegveld heeft een band geschept 
Savonds met familie naar de bios geweest, oorlogswinter. Vond het wel een goede film, maar had verwacht dat het over een armer gezin zou gaan, maar gaat over een best wel goed bedeeld gezin.
En vanavond gourmetten bij m'n ouders (m'n opa en oma logeren daar).