Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
LittleAnn schreef:Sizzy ik vind het magertjes ogen... ik weet niet waarom maar het lijkt weinig! Balen van de hoefsmid LJ, hij had al veel eerder eerlijk kunnen zijn hierover zodat jullie iemand anders hadden kunnen bellen! En ook dat van die muesli, kan me voorstellen dat je baalt!!
Hier gaat het ook weer ' lekker' ik heb een keer allemaal verschillende pakjes ontbijtgranen gekocht, van die mini's, maar het smaakt me tot nu toe voor geen meter! Had van die special k, het smaakt naar niets!!!! zit ook niets in verder, blegh nu heb ik alweer honger...
Mijn dag:
o: halfvolle melk met special k en banaan
t: twee pakjes crackers
l: macaroni
t: niks
a: antilliaanse kippensoep, het eerste gerecht dat mijn vriendje ooit in zijn leven heeft gekookt
Beweging: weinig, na het werk nog even een uurtje zwemmen met vriendje.
Ok ik moet even zeiken want ik merk dat ik helemaal gefrustreerd achter mijn bureau zit. Mijn zusje past op mijn kat nu ik hier zit, kat is weggelopen. Ze heeft haar nu na een maand teruggevonden, blijkt dat ze geelzucht heeft en uitgedroogd was en weet ik het allemaal. Is ze natuurlijk naar de huisarts gegaan, voor alle onderzoeken enzo kost het 135 euro!!!!!! Jezus dat is toch niet meer normaal gewoon! Even serieus, dat betekent dat ik dus geen kleding kan kopen volgende maand terwijl dat echt hard nodig is.... damn ik heb af en toe zoveel spijt dat ik die kat ooit heb gekocht, hoe lief ze ook is!! En ik zit er mooi mee nu ik heb besloten hierheen te emigreren, zit echt zo te stressen wat ik met dat beest moet doen! Ze is al 2 keer weggelopen, en hier op curacao KAN een kat gewoon niet binnenblijven, is niet mogelijk vanwege de hitte e.d...... zucht! En als ik de kat naar het asiel wil brengen zodat hij bij een goed tehuis terecht komt, krijg ik de hele familie over me heen dat dat zielig is, maar geen van hun wil haar overnemen