[HK]Geen koek en chips,maar een strakke bips! Bokkers op die

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Pantykous

Re: Geen koek en chips,maar een strakke bips! Bokkers op dieet#5

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-07 09:43

Balen LJ! Waarom heeft het zolang geduurd met de HS dan?

Ontbijt: 2MB. 2x halvarine. 1x hagelslag, 1x vruchtenhagel. Actimel, schaaltje yoghurt
T: Ik hoop dat ik er aan toe kom.
Lunch: 3 broodjes met ?
T: ?
T: ?
Diner: Berg groentes en stukkie vlees

ladyjoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-07 09:44

Omdat die man gewoon niks van zich liet horen. Eigenaresse smsde/belde 1x per dag, afgelopen week gewoon 4/5x per dag. Toen liet hij afgelopen weekend eindelijk iets van zich horen, maar wel dat hij besloot ermee te stoppen..
Dus nu moesten we een nieuwe zoeken en die zou gisteren komen, maar die kwam ook al niet..

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-07 09:51

Wat achterlijk zeg! (nu klink ik heel truttig maar..) dat vind ik echt geen manieren.

ladyjoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-07 09:58

Dat zijn toch ook geen manieren! Boos!

Ik ben een beetje boos op de AH. Ik eet al ongeveer 3 jaar dezelfde muesli van de AH (appel). En dat is de enige zonder rozijnen en echt een lekkere muesli. Nu was ik gisteren in de AH en ze hebben hem VERANDERD!! Nu is ie mét rozijnen en een ander soort muesli. Ik heb hem gekocht met de bedoeling de rozijnen eruit te vissen maar hij smaakt voor geen meter Boos! Stomme zooi.

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-07 10:03

Mijn AH heeft een nieuwe indeling, met allemaal nieuwe producten ook. Ze hebben nu ook nieuwe muesli soorten. In een kartonnen doosje met hele naturelle tinten. Er zit een "raampje" in, kan je de muesli dus zelf ook zien. Zit er ook eentje bij zonder rozijnen, hebben ze die bij jou niet?

denice

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-07 10:08

Ook raar dat ze dat zonder aan te geven veranderen!! gewoon terugbrengen joh:P

ukje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-07 10:35

echt iritant is dat van de supermarkt of dan kom je en dan blijkt het product niet meer verkocht te worden.

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-07 10:41

goede morgen!
Dat hebben ze wel vaker met die cruesli. Ik had eerder altijd die met chocola (jaja ik weet het slecht!) maar daar zaten maar een paar kleine stukjes in. Nu hebben ze hem vernieuwd en zitten er halve chocorepen in. Echt heel veel dikke stukken chocola, word er gewoon misselijk van. Toen ben ik overgegaan op balans cruesli naturel (misschien is dat iets voor je ladyjoy?) Deze is wel erg lekker en zonder rozijnen!

mijn idee voor vandaag.
ontbijt: was een banaan in de auto, er stond file dus moest snel weg Haha!
t:bakje balans cruesli met magere joghurt (normaal eet ik dit elke morgen als ontbijt)
lunch: 2 witte bolletjes (bleu band dus vezels van bruin) 1 met kaas en 1 met file american. de
t: 2 plakjes ontbijtkoek (wel de 33% minder suiker ontbijtkoek)
t: 1 bolletje met mager kipfilet
diner: denk een kommetje tomatensoep.

weet iemand hoeveel kal er in een banaan zitten?

en wat vinden jullie van min schema vandaag.

Rekening houdend met dat ik van half 10 tot half 10 werk (bijna elke dag)

edit, ik zit nu op 670 kal dan weet ik alleen de kal van de kaas,file en kipfilet niet en de banaan.

Ik heb gemerkt dat als ik wel genoeg eet maar probeer niet te veel kal te nuttigen dat ik voor me gevoel genoeg eet maar toch afval.

ik drink overigens ook heel veel!

March

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-07 10:48

Ik zou 's avonds nog een tussendoortje nemen en ik mis de groente Ja
In een banaan zit ,zo uit mijn hoofd, geloof ik rond de 100 kcal. Dat is een beetje meer dan in appels enzo maar het zijn wel gezonde kcal!

O: 2 witte bolletjes, kipfilet, boterhamworst, glas sinaasappelsap
L: 3 mb, kipfilet, snijworst, slankie, glas melk
moet naar de stad naar de psycholoog, bij elkaar vanuit de bus ongeveer een half uurtje wandelen
T: 2 kiwi's
werken van 4 tot 8
D: 3 mb, kipfilet, snijworst
T: -/?
anderhalf uur badmintonnen

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-07 10:55

groentes doe ik niet aan dus die komt geen dag voor in mijn schema. Haha! ik lust ze niet en ik werk zo goed als elke avond en kan hier niet koken of iets dergelijks. Ik eet alleen in het weekend groente Haha! 1 van de paar die ik wel lust, een opwarm maaltijd krijg ik niet weg Haha! dus dat is ook geen optie
ik eet ook bijna elke dag wel fruit!

Ik heb wel een gerekt schema. Ik eet meestal mijn avond eten rond 6 u half 7 soms zelfs 7 u of half 8 (licht er aan hoe druk het hier is) (en mede hierdoor dus ook onregelmatig en daar baal ik een beetje van!)

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-07 12:54

Tijd voor een nieuwe smid LA? Wat balen zeg! Ik hoop dat ze iig snel opknapt!

Shan is vanmorgen naar de tandarts geweest, hij heeft weer een gaaf gebitje Haha!

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-07 12:57

Mijn dagje trouwens:

O: magere yoghurt met fruit'n fibre
t: -
L: 4 wasa volkoren crackers met filet americain/komkommer en huttenkase/tomaat
t: mandarijntjes
t: kapitein koek
t: kopje kippensoep evt
D: ?

Bew: les gehad, fietsen en verder veel studeren Rolleyes

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-07 13:36

oww jullie zetten ook je beweging er bij.
Nou mijn beweging is heel de dag veel trap lopen (heb een zonnestudio en de banken staan een verdieping hoger en moeten na elke klant schoon gemaakt worden)
Normaal sport ik 2 keer per week 2 uur en 2 keer per week een half uur tot 3 kwartier.
Alleen mag dat nu even niet ivm ik vrijdag opgenomen was in het ziekenhuis en ik rustig aan moet doen.
Merk het wel dag ik minder beweeg dan gaan de kilo's er ook niet zo snel af.

hoe laat nemen jullie je maaltijden? en tussendoortjes?

denice

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-07 14:34

breitling welkom! heb ooit eens een topic gelezen over jou en een drukke zonnestudio.

ik eet smorgens ontbijt, dan tussen ontbijt en lunch, dan lunch, dan rond 4 uur nog wat en avondeten. na het eten altijd een appel of beetje yoghurt, maar dan wel twee uur erna ofzo. en dan niets meer.

tijden kan ik niet zeggen. denk zoiets:
9 ur, dan 11 uur, dan 1 uur, dan 4 uur, dan 6 uur en als laatste wat om 8 uur!

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-07 14:37

jaja ik ben nog altijd druk Haha!
Maar moet zeggen dat het wel steeds beter gaat. Heb een tijd gehad dat ik echt niet meer wist of ik het wel zou volhouden.
Heb 2 weken vakantie gehad en nu 1 vaste dag in de week vrij en dat scheeld al een hele hoop!

Alleen heb ik weinig tijd om met regelmaat te eten omdat ik dus geen pauzes heb ik moet eten wanneer het een beetje rustig is en dat is elke dag op een ander moment!

Girley_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-07 14:40

Sizzy ik vind het magertjes ogen... ik weet niet waarom maar het lijkt weinig! Balen van de hoefsmid LJ, hij had al veel eerder eerlijk kunnen zijn hierover zodat jullie iemand anders hadden kunnen bellen! En ook dat van die muesli, kan me voorstellen dat je baalt!!

Hier gaat het ook weer ' lekker' ik heb een keer allemaal verschillende pakjes ontbijtgranen gekocht, van die mini's, maar het smaakt me tot nu toe voor geen meter! Had van die special k, het smaakt naar niets!!!! zit ook niets in verder, blegh nu heb ik alweer honger...

Mijn dag:
o: halfvolle melk met special k en banaan
t: twee pakjes crackers
l: macaroni
t: niks
a: antilliaanse kippensoep, het eerste gerecht dat mijn vriendje ooit in zijn leven heeft gekookt Lachen

Beweging: weinig, na het werk nog even een uurtje zwemmen met vriendje.

Ok ik moet even zeiken want ik merk dat ik helemaal gefrustreerd achter mijn bureau zit. Mijn zusje past op mijn kat nu ik hier zit, kat is weggelopen. Ze heeft haar nu na een maand teruggevonden, blijkt dat ze geelzucht heeft en uitgedroogd was en weet ik het allemaal. Is ze natuurlijk naar de huisarts gegaan, voor alle onderzoeken enzo kost het 135 euro!!!!!! Jezus dat is toch niet meer normaal gewoon! Even serieus, dat betekent dat ik dus geen kleding kan kopen volgende maand terwijl dat echt hard nodig is.... damn ik heb af en toe zoveel spijt dat ik die kat ooit heb gekocht, hoe lief ze ook is!! En ik zit er mooi mee nu ik heb besloten hierheen te emigreren, zit echt zo te stressen wat ik met dat beest moet doen! Ze is al 2 keer weggelopen, en hier op curacao KAN een kat gewoon niet binnenblijven, is niet mogelijk vanwege de hitte e.d...... zucht! En als ik de kat naar het asiel wil brengen zodat hij bij een goed tehuis terecht komt, krijg ik de hele familie over me heen dat dat zielig is, maar geen van hun wil haar overnemen Stoom uit je oren

ukje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-07 14:48

Snap dat je het even van je af wil schrijven LA ja als ze in de famillie het zielig vinden als dat dier naar het asiel gaat dan moeten ze hem maar over nemen.

denice

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-07 15:01

Mijn dag:

O: 1bb rookvlees, sinaasappel, plakje ontbijtkoek
T: 2 kleine appeltjes
L: 1 bruin broodje krudenkaas van La Place
T: ? 1 bb rookvlees?
D: sperzieboontjes, aardappels, vlees

beweging: 30 min. lopen, 40 min fietsen

sammykuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-07 15:03

LittleAnn schreef:
Sizzy ik vind het magertjes ogen... ik weet niet waarom maar het lijkt weinig! Balen van de hoefsmid LJ, hij had al veel eerder eerlijk kunnen zijn hierover zodat jullie iemand anders hadden kunnen bellen! En ook dat van die muesli, kan me voorstellen dat je baalt!!

Hier gaat het ook weer ' lekker' ik heb een keer allemaal verschillende pakjes ontbijtgranen gekocht, van die mini's, maar het smaakt me tot nu toe voor geen meter! Had van die special k, het smaakt naar niets!!!! zit ook niets in verder, blegh nu heb ik alweer honger...

Mijn dag:
o: halfvolle melk met special k en banaan
t: twee pakjes crackers
l: macaroni
t: niks
a: antilliaanse kippensoep, het eerste gerecht dat mijn vriendje ooit in zijn leven heeft gekookt Lachen

Beweging: weinig, na het werk nog even een uurtje zwemmen met vriendje.

Ok ik moet even zeiken want ik merk dat ik helemaal gefrustreerd achter mijn bureau zit. Mijn zusje past op mijn kat nu ik hier zit, kat is weggelopen. Ze heeft haar nu na een maand teruggevonden, blijkt dat ze geelzucht heeft en uitgedroogd was en weet ik het allemaal. Is ze natuurlijk naar de huisarts gegaan, voor alle onderzoeken enzo kost het 135 euro!!!!!! Jezus dat is toch niet meer normaal gewoon! Even serieus, dat betekent dat ik dus geen kleding kan kopen volgende maand terwijl dat echt hard nodig is.... damn ik heb af en toe zoveel spijt dat ik die kat ooit heb gekocht, hoe lief ze ook is!! En ik zit er mooi mee nu ik heb besloten hierheen te emigreren, zit echt zo te stressen wat ik met dat beest moet doen! Ze is al 2 keer weggelopen, en hier op curacao KAN een kat gewoon niet binnenblijven, is niet mogelijk vanwege de hitte e.d...... zucht! En als ik de kat naar het asiel wil brengen zodat hij bij een goed tehuis terecht komt, krijg ik de hele familie over me heen dat dat zielig is, maar geen van hun wil haar overnemen Stoom uit je oren

mag ik vragen waaromje in curacao bent? voor je werk?? lijkt me wel gaaf daar Haha!

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-07 15:06

Nou ik kan me er wel wat bij voorstellen dat je familie je kat niet in huis neemt. Ik vind het normaal dat je voor je beest zorgt als je een beest aanschaft. Je kan niet omdat je je kat zat bent ofzo je kat naar een asiel brengen, als iedereen dat zou doen stromen de asielen over. Er zitten altijd al veel te veel dieren. En dan erbij 135 euro is een hoop geld maarja je weet voordat je een dier koopt dat die soms naar de dierarts moet.

Girley_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-07 15:13

Ja ik zit echt te twijfelen wat het beste zou zijn voor de kat straks...maar ja daar hoef ik nu gelukkig niet over te beslissen. Maar wat is die dierenarts toch duur zeg!!!!!

Sammykuh ik ben hier nu een half jaartje heen gekomen om te kijken hoe het hier bevalt, heb een baan gevonden, een huisje en een auto (en een vriend Haha!) dus meestal heb ik het super naar mijn zin, de mensen genieten meer van het leven zonder teveel stress...Ik wist altijd al dat ik niet in Nederland oud wilde worden, en nu zit ik op mijn plekje Lachen
Het enige waar ik wel me druk om kan maken is straks alles regelen om hierheen te emigreren, papierwerk, verhuizing, alles opzeggen, wat doe ik met mijn katten etc....maar goed, dat is een probleem voor februari....Als ik het een beetje slim zou spelen kan ik een baan regelen via het detacheringsbedrijf voor juristen waar ik nu voor werk, en zorgen dat ze meebetalen/meeregelen aan mijn emigratie enzo....

Breitling, die kat heb ik niet gekocht maar mijn ex, en die heeft hem bij mij achtergelaten...Je hebt gelijk dat wel. Maar ik vind, soms gebeuren er dingen in je leven (bijvoorbeeld een emigratie) waardoor de zaken gewoon veranderen. Ik vind als je het beestje naar het asiel brengt en netjes betaalt e.d. dat dat soms voor het beestje zelf beter is! Ik zeg ook niet dat ik vind dat mijn familie de kat in huis moet nemen, ik heb dat niemand gevraagd. Wel wil ik het dan op eigen manier oplossen, dus een goed tehuis zoeken of inderdaad naar het asiel brengen. Ik hoop dat ik het zo een beetje heb uitgelegd.
Overigens is het de schuld van zusje zelf dat de kat is weggelopen en ziek is geworden, maar ik draai er wel voor op, dat frustreert me ook best wel moet ik zeggen.

sammykuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-07 15:14

dat is wel lekker ja en heb je daar ook een paard (of had je die niet Bloos )

Girley_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-07 15:15

Nee ik werkte wel op de manege, had ik ook een 'vast' paardje om te rijden...super leuk Lachen

Spetterlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-07 15:15

Haaay Haha!
Net even Hilversum in geweest, paar simpele truitjes en 2 riemen gekocht Schijnheilig

Tot nu toe:

o: 2 vb boter/tomaat
t: 1 evergreen
l: grote croissant bij de V&D
t: kleine milkshake banaan bij de Mac (verslavingggg)
t: sinaasappel Vingers aflikken

Verdere planning:
t: 1 evergreen
t: appel
a: op werk, ga vragen om: rijst, veel groenten, maiskolf met beetje boter
t: paar kleine broodjes op werk denk ik
t: appel, yoghurt

Goed, croissant en milkshake niet zo geslaagd, maar toch, heb gewinkeld dus gelopen Schijnheilig
Oh en naar het station gefietst ipv op de scooter Clown

denice

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-07 15:19

ja inderdaad, dat heb je met jekat, al is het wel jammer natuurlijk. gewoon eens overal rondvagen zijn genoeg mensen die haar we willen overnemen joh!

Maar naar een asiel brengen vind ik dan weer te, je hebt tenslotte ooit de verantwoordelijkheid genomen Lachen