Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

!
!
!!
zit nu zo rond de 64 geloof ik. Heb zo'n hele ouderwetse weegschaal dus echt precies meet ie niet. Ik zal vrijdagmorgen even op die van mijn vader gaan staan.
Moet om 9u paardrijden, zit mezelf nu te vervloeken, ben al een half jaar niet meer gewend om zo vroeg op te staan. Heb nog veel meer te doen vandaag, dus een uurtje rusten oid zit er waarschijnlijk ook niet in. 

Riëtte schreef:LJ sterkte! Lijkt me idd een rotsituatie. Klinkt idd als de juiste beslissing, maar de nawerking is erg vervelend.
Gauw weer een plekje voor jezelf zoeken? Of zit dat er financieel eerst nog niet in?

.
.
. Maar wel fijn dat je als vrienden uit mekaar gegaan bent. Succes ook met aanpassen aan het terug bij je vader wonen, lijkt me niet makkelijk.
ook al ga je samen uit elkaar het blijft vervelend! Sterkte de komende tijd, het zal wel erg wennen zijn na 2 jaar! 
.
Ik vind je dag qua eten ook echt ontzettend goed
wat is het onderwerp van je thesis? Ik heb die van mij gisteren ingeleverd, beetje saai onderwerp: de faillissementscurator en onrechtmatige daad.Gemma schreef:O: 2 mb, snijworst, glas sinaasappelsap
drie kwartier intensief zwemmen
L: 3 mb, 2 filet americain, 1 boterhamworst, glas optimeldrink
T: Appel
T: Sultana's
T: Kroeg in, ga proberen zoveel mogelijk rivella te drinken
D: Mexicaans, paar glazen rode wijn
T: Ook wijn, waarschijnlijk
Donderdag dus maar ff hard balansdagje en veel sporten
Verdere beweging is naar het centrum wandelen enzo en naar de kroeg en het restaurant, bij elkaar een klein uurtje denk ik...
LittleAnn schreef:[ Ik vind je dag qua eten ook echt ontzettend goedwat is het onderwerp van je thesis? Ik heb die van mij gisteren ingeleverd, beetje saai onderwerp: de faillissementscurator en onrechtmatige daad.
.
. En het gaat traag
. Ik snap trouwens echt geen woord van jouw onderwerp
, wat studeer je?
) op zowel het werkgeheugen als het langetermijn geheugen. Ben op dit moment bezig m'n conclusies te schrijven, alleen ik ben een beetje inspiratieloos
Straks maar kijken of ik nog wat onderzoeksresultaten erin kan gooien.