Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ilse schreef:Slecht
Annetje schreef:Pff jullie zijn echt goed bezig. Allemaal actief én proberen niet te snoepen door de weeks. Ik kan niet zonder snoepen, ook niet door de weeks. Maar ik heb het wel al ingeperkt. Eerst at ik ongeveer een stuk of 10 koekjes per dag en nog heeeel wat zuurtjes en roomyoghurtjes enzo erbij. Volgens mij viel ik daarom in het begin ook zoveel af. Ik nam de 10 koekjes weg, de roomyoghurtjes werden vervangen door magere yoghurtjes en de zuurtjes beperkt tot ongeveer twee snoepjes per dag.
LotteAnna schreef:Ik doe trouwens ook mee met doordeweeks niet snoepen, en in de weekenden mag ik alleen savonds wat van mezelf. Ik verruil alleen de vrijdagavond voor de zondagavond.
LittleAnn schreef:LotteAnna schreef:Ik doe trouwens ook mee met doordeweeks niet snoepen, en in de weekenden mag ik alleen savonds wat van mezelf. Ik verruil alleen de vrijdagavond voor de zondagavond.
Ik heb er ook over nagedacht en ik doe toch mee!!! Ik ben helemaal klaar met die rotzooi...
Vanavond wel 2 caipirinha's, dus dat is dan meteen mijn snoep voor dit weekendIk ga ze proberen te maken met nep-suiker, misschien smaakt dat ook wel? Verder ga ik weer lekker dansen
Sizzy schreef:Idd 15 jaar is te jong om te lijnen. Je kan wel letten op wat je eet; dus snoep chips chocola enz.
LotteAnna schreef:Annetje schreef:Pff jullie zijn echt goed bezig. Allemaal actief én proberen niet te snoepen door de weeks. Ik kan niet zonder snoepen, ook niet door de weeks. Maar ik heb het wel al ingeperkt. Eerst at ik ongeveer een stuk of 10 koekjes per dag en nog heeeel wat zuurtjes en roomyoghurtjes enzo erbij. Volgens mij viel ik daarom in het begin ook zoveel af. Ik nam de 10 koekjes weg, de roomyoghurtjes werden vervangen door magere yoghurtjes en de zuurtjes beperkt tot ongeveer twee snoepjes per dag.
Voor mij is het makkelijker om doordeweeks helemaal niet te snoepen dan een beetje. Omdat ik op kamers woon moet ik het zelf in huis halen. Vaak eet ik dan een hele zak/rol oid op dan 1 of 2 snoepjes. Nu ben ik daar gisteravond wel mee begonnen om te proberen niet gelijk dat te doen. En de zak is niet leeg