Snoep gezond, eet B&J - Bokkers op dieet deel 2

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

MilesNF

Re: Snoep gezond, eet B&J - Bokkers op dieet deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-06 21:49

Ik doe ook mee met de maand niet snoepen, maar eigenlijk probeer ik helemaal niet te snoepen tot ik op m'n gewenste gewicht zit, hoewel ik vandaag weer de fout in ging.
Maar wel superactief gesport (hardgelopen) dat wordt morgen flinke spierpijn...
En nu aan de worteltjes.

Ilse

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-06 21:54

Wat ik een hele poos gedaan heb is alle suiker mijden, dat houd dan natuurlijk uiteindelijk ook in dat je geen snoep, koek, gebak, frisdrank, chocola etc neemt want daar zit natuurlijk suiker in Knipoog
Werkt heel goed, je gaat je er een heel stuk beter van voelen, al moet ik zeggen dat ik de laatste tijd wel weer suiker nuttig, sluipt er vanzelf weer in Clown

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-09-06 21:56

Ik zit aan de chocokoekjes Clown

Ilse

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-06 22:07

Slecht Haha!

Spetterlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-06 22:07

Ik had net nog 2 boterhammen gegeten, op mijn werk een sneetje rozijnenbrood en een heeeel klein handje nootjes (echt 5 gram ofzo Tong uitsteken)
Maar ik heb ook echt al de hele dag trek en voel me heel flauw en energie-loos Scheve mond
Ga zo nog maar iets eten, fruit ofzo, dan slapen, morgen weer werken van 8.00 tot 17.30 Huilen Tong uitsteken

Spetterlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-06 22:09

En wat zijn jullie allemaal slecht bezig Vork

Willen jullie nog wat snoepjes, toffees en bonbons bij mij uit de kast?
Ooh en we hebben nog een chocolade cake in de oven liggen, mogen jullie ook komen halen Vork

Ik ga het namelijk niet op eten, zouden jullie ook niet moeten doen! *streng vingertje* Vork

Ilse

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-06 22:13

Er staat hier nog appeltaart Nagelbijten / Gniffelen

Spetter ik moet morgen werken van 8:00 tot 18:00 Knipoog

Spetterlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-06 22:14

Bleeehg jij bent dus ook zielig Haha!
Wat voor werk doe jij?
Ik mag fijn de hele dag rond rennen in die bakkerij Verdrietig Schijnheilig
Nog iemand interesse in een baan? We zoeken nog personeel, want dat hebben we tekort Vork

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-09-06 22:25

Ilse schreef:
Slecht Haha!

Maar wel lekker Haha!

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-06 05:28

ik mag van nu tot 7 uur vanavond werken. *huilt*

Prettig weekend dames! Haha!

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-06 07:31

Pfff Sokje, jij was er vroeg uit.

Motor treffe was echt leuk! Heel veel motormensen herkende mij van vorig jaar (alleen de mannen natuurlijk *LOL* ) en we hebben de uitnodiging voor volgend jaar al ontvangen. Alleen moesten we wel even voor een motor zorgen! Wahah! Ik zie mezelf toch niet echt op een motor.

Mijn planning voor vandaag:
o: twee krentenbollen en een plakje ontbijtkokek
t: 1x evergreen
l: twee crackers met sla en philadelpia light + evergreen
t: 2x mini appel uit onze eigen tuin
d: uit eten, dus ik weet het niet.

En woepeeeeee Go jij! Go jij! de weegschaal twijfelde tussen de 61.5 of de 62. Dus ik woog vanmorgen iets van 61.8 ofzo denk ik.

Riëtte

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-06 07:44

IK hoef vandaag niet te werken (hoop ik) maar ik heb wel dienst tot morgenochtend 08:30. Mocht er dus een spoedgeval binnenkomen op de praktijk en mijn baas heeft assistentie nodig dan wordt ik opgetrommeld...
Verder wou ik vanochtend even naar de markt, er zijn nog maar een appels en kiwi's en verder is al het fruit op. Vanmiddag gaat mijn vader voor ons huis zitten vissen, zodat ik, als ik opgeroepen wordt meteen oppas heb. Dan kan ik ook even, als Yorrick op bed ligt, met Verena naar mijn vriendin, zij heeft een pupje van goed 12 weken, en die zou ik even enten.

Verder vrees ik dat mijn beweging vandaag wel naadje zal zijn. Misschien vanavond wel hardlopen, voor de rest te weinig...

o: 2 mais broodjes
t: biscuitje
l: 4 broodjes (van de markt?? )
t: fruit
d: groente-tomatensoep met brood
t: fruit

Mocca

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-06 09:11

Planning;
O: 2 beschuitjes (hagelslag), kleine eierkoek en plak ontbijtkoek (boter)
T: 2 pruimpjes
L: 2 boterhammen (cornedbeef en chocopasta)
T: appel
A: soep met brood
T: joghurt

fourth

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-06 09:11

Gaaf Annetje, leuke kleuren Cool

O: 2 x knäckebröt halvarine en 20 + kaas, thee
T: Fruit [halve galiameloen of appel]
L: Cup a soup broccoli, verder weet ik het nog niet echt
T: Kwark/fruit
A: Gestoomde sperziebonen, gebakken taugé en een vegaburger

Jamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-06 09:14

Werkse allemaal! Ik moet van half 10 tot 6 Lachen

Mijn dag verder:
O: 2 plakjes ontbijtkoek met boter, bakje magere kwark
T: liga continue
L: 1 volkorenbolletje en 1 volkorenbroodje met philadelphia light met sla.
T: worteltjes
D: onbekend?

Lijkt me wel goed dagje zo Lachen en hele dag werken in kledingwinkel dus das wel beweging opzich Tong uitsteken

Ik doe trouwens ook mee met door de weeks niet snoepen, ik probeer eigenlijk helemaal niet te snoepen maar ja af en toe heb ik wat nodig (denk ik Schijnheilig )

LotteAnna

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-06 09:36

Hee goedemorgen!

Vandaag:
o: magere yoghurt met muesli
t: ?
l: 2 volkoren crackers met huttekaas, 2 plakjes ontbijtkoek
t: evergreen
a:?

Om 17 u vanavond sollicitatie voor bijbaantje in hulpverlening.
Verder vandaag ff hardlopen of bommen.

LotteAnna

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-06 10:11

Ik doe trouwens ook mee met doordeweeks niet snoepen, en in de weekenden mag ik alleen savonds wat van mezelf. Ik verruil alleen de vrijdagavond voor de zondagavond. Haha!

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-06 10:20

Pff jullie zijn echt goed bezig. Allemaal actief én proberen niet te snoepen door de weeks. Ik kan niet zonder snoepen, ook niet door de weeks. Maar ik heb het wel al ingeperkt. Eerst at ik ongeveer een stuk of 10 koekjes per dag en nog heeeel wat zuurtjes en roomyoghurtjes enzo erbij. Volgens mij viel ik daarom in het begin ook zoveel af. Ik nam de 10 koekjes weg, de roomyoghurtjes werden vervangen door magere yoghurtjes en de zuurtjes beperkt tot ongeveer twee snoepjes per dag.

Ik heb net hard moeten werken met het paardrijden. Ging wel lekker! Alleen heb ik echt zo'n slechte zit, en ik krijg hem maar niet beter. Elke keer als ik langs de spiegel rijd, schrik ik er weer van.

Fourth: dankje!

Ik weet trouwens niet meer wie het noemde, maar ik heb ook een gratis hardloopschema aan laten meten. Hij gaat in wanneer ik hersteld ben van de operatie, dat is over drie weken (weet ik in elk geval dat het helemaal beter is) Is dus ook meteen goed voor me om daarmee te herstellen.
Alleen een beetje jammer dat dat programma maandagen en zaterdagen neemt en ik snap niet hoe je dat kunt veranderen. Die dagen zitten namelijk altijd bomvol gepland en dan heb ik echt geen zin/tijd meer om te gaan wandelen of fietsen ofzo. Ik denk dat ik het schema dus steeds maar een dag opschuif. Zaterdag wordt zondag enz...

Zo. En nu ga ik lekker wat slaap inhalen en dan vanmiddag de stallen doen. Vanmorgen was het stro op Scheve mond

LotteAnna

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-06 10:30

Annetje schreef:
Pff jullie zijn echt goed bezig. Allemaal actief én proberen niet te snoepen door de weeks. Ik kan niet zonder snoepen, ook niet door de weeks. Maar ik heb het wel al ingeperkt. Eerst at ik ongeveer een stuk of 10 koekjes per dag en nog heeeel wat zuurtjes en roomyoghurtjes enzo erbij. Volgens mij viel ik daarom in het begin ook zoveel af. Ik nam de 10 koekjes weg, de roomyoghurtjes werden vervangen door magere yoghurtjes en de zuurtjes beperkt tot ongeveer twee snoepjes per dag.

Voor mij is het makkelijker om doordeweeks helemaal niet te snoepen dan een beetje. Omdat ik op kamers woon moet ik het zelf in huis halen. Vaak eet ik dan een hele zak/rol oid op dan 1 of 2 snoepjes. Nu ben ik daar gisteravond wel mee begonnen om te proberen niet gelijk dat te doen. En de zak is niet leeg Go jij! Go jij!

Girley_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-06 10:36

LotteAnna schreef:
Ik doe trouwens ook mee met doordeweeks niet snoepen, en in de weekenden mag ik alleen savonds wat van mezelf. Ik verruil alleen de vrijdagavond voor de zondagavond. Haha!

Ik heb er ook over nagedacht en ik doe toch mee!!! Ik ben helemaal klaar met die rotzooi... Haha!

Planning:
o: magere melk met allbran plus
t: twee kiwi's
l: twee blue band boterhammen en een kop groentensoep
t: iets van een liga
a: zv rijst met broccoli, hete saus en kip

Vanavond wel 2 caipirinha's, dus dat is dan meteen mijn snoep voor dit weekend Tong uitsteken Ik ga ze proberen te maken met nep-suiker, misschien smaakt dat ook wel? Verder ga ik weer lekker dansen Haha!

ladyjoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-06 10:40

Planning:
O: bakje magere kwark 0% vet
T: druiven
L: 2 bruine pistolletjes met kipfilet
T: ? wrs lekkers in de bioscoop
A: wrs bolletjes met hamburger erop

LotteAnna

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-06 10:43

LittleAnn schreef:
LotteAnna schreef:

Ik heb er ook over nagedacht en ik doe toch mee!!! Ik ben helemaal klaar met die rotzooi... Haha!

Vanavond wel 2 caipirinha's, dus dat is dan meteen mijn snoep voor dit weekend Tong uitsteken Ik ga ze proberen te maken met nep-suiker, misschien smaakt dat ook wel? Verder ga ik weer lekker dansen Haha!

Ieuw caipirinha's met nepsuiker = zonde Haha!

bianca_banny

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-06 10:53

Sizzy schreef:
Idd 15 jaar is te jong om te lijnen. Je kan wel letten op wat je eet; dus snoep chips chocola enz.

Ja dat is ook precies wat ik wil doen Haha!

Ik eet namelijk veelste veel omdat ik veel vreetbuien heb. Dan ga ik bijvoorbeeld 40 poffertjes eten ofzo Clown. Daar probeer ik idd op te letten. Ik ben nu nog niet te zwaar, maar als mijn eetgewoonte zo doorgaat word ik het wel snel te zwaar. Bloos Afvallen hoef ik idd niet. Ik wil er gewoon een beetje op gaan letten omdat het zonde is als ik straks wel te zwaar word Sigaar
Laatst bijgewerkt door bianca_banny op 09-09-06 10:59, in het totaal 1 keer bewerkt

fourth

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-06 10:53

LotteAnna schreef:
Annetje schreef:

Voor mij is het makkelijker om doordeweeks helemaal niet te snoepen dan een beetje. Omdat ik op kamers woon moet ik het zelf in huis halen. Vaak eet ik dan een hele zak/rol oid op dan 1 of 2 snoepjes. Nu ben ik daar gisteravond wel mee begonnen om te proberen niet gelijk dat te doen. En de zak is niet leeg Go jij! Go jij!

Ja idd, dat heb ik ook...als er chocolade in mn koelkast ligt dan moet gewoon de hele reep op, ik word niet echt vrolijk van drie blokjes ofzo Haha! Nouja, als ik er dan voor zorg dat het niet in huis is gaat het best goed allemaal.
Voor aanstaande zonddag ga ik trouwens niets in huis halen, ik vind het wel mooi geweest gezien de afgelopen dagen en waarschijnlijk zal ik toch wel weer ergens gaan lunchen met iets niet geheels verantwoord Knipoog

Maar die ene dag dat jullie wel gaan snoepen, mag je dan de hele dag los of koop je gewoon 1 ding waar je heel erg van gaat genieten Haha!

LotteAnna

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-06 11:00

@ Fourth; ik ga 2 avonden (dus vrijdagavond en zaterdagavond) iets lekker eten. Maar ik ga geen grote repen kopen ofzo. Een snickers bv. en daar heel erg van genieten. Als ik iets van een zak drop koop mag ik gewoon een aantal dropjes. Dus niet lukraak de hele dag snoepen.