Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
leonie87 schreef:Wat een vooruitgang Sjolvir! Mooie tuin hoor! En die hond geniaal. Blijft ie verder nu wel overal uit?
Mijn tomaten zijn al "opgelost" Ze paste niet meer in de kas dus stonden ze buiten. Geloof niet dat ze het tof vonden want ze zijn in die paar uurtje allemaal overleden. Kunnen niet veel hebben dus!
LhinnOlijf schreef:leonie87 schreef:Wat een vooruitgang Sjolvir! Mooie tuin hoor! En die hond geniaal. Blijft ie verder nu wel overal uit?
Mijn tomaten zijn al "opgelost" Ze paste niet meer in de kas dus stonden ze buiten. Geloof niet dat ze het tof vonden want ze zijn in die paar uurtje allemaal overleden. Kunnen niet veel hebben dus!
Had je geen stokken/-jes bij je tomaten gezet? Hier staan de tomaten al een goede 2 weken buiten, heb nergens last van![]()
Wat is een makkelijke, te fabriceren, klim 'muur' voor mijn sperziebonen? Het zijn nu nog inimini plantjes, maar ben bang dat ik ze over een week mag gaan leiden via iets. Ik heb momenteel een vierkante meter moestuin die aan 2 kanten afgeschermd is (ruit en gladde muur). Ik heb ook nog potten a 14L ... wat is wijsheid???
zigranta schreef:Stuk betongaas neerzetten tegen je muur?
Sjolvir schreef:hmmm, heb lollig ijzeren spiralen gezien, is dat een idee?
(bij diverse bouwmarkten)
anneliesdj schreef:Zouden tomaten naast elkaar in een balkonbak passen of is dat te klein?
LhinnOlijf; gewoon een paar stokken in de grond zetten, daar klimmen ze zelf wel langs.