Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
) sushi gegeten, mijn wederhelft heeft het gehaald bij Soya en het was weer super lekker!
hebben we gisteren bij Imono gegeten in Groningen. Is wel all you can eat, maar ze doen geen drinken inclusief.
Ze hadden verder geen sushi met vlees, wel jammer voor mijn vriendje, die geen vis eet. Verder hebben we wat dingen besteld die we normaal ook eten, maar dat zag er toch wel anders uit
Alles werd gefrituurd.. Gyoza (die normaal gestoomd/1 kant gebakken is) en siuw mai (normaal gestoomd) bijvoorbeeld. Dat viel echt tegen, zat geen smaak meer aan. De ebi tempura had te lang in het vet gelegen volgens mij, die was erg donker en de garnaal was taai. Gegrilde vis leek wel gekookte vis
en de viskoekjes kon ik geen vis aan ontdekken; soort fijngemalen prut, was volgens mij kant-en-klaar spul. De edamame was wel lekker
. Dat is helaas bij veel sushitenten zo.
) dus ik ben vandaag maar eens sushi gaan proeven, was heerlijk! Niet zo lekker de meeste sushirestaurants waar ik geweest ben maar smaakte prima en het was iig vers

Rytir schreef:Ik heb van de week gyoza gemaakt met kip! Stuk of 40 dus voorlopig heb ik een goede voorraad Helaas heb ik problemen met mijn g-mail dus geen foto's van mijn mega sushi- en andere hapjes buffet van zaterdag...
@ jizzie; waar dan want amstelveen is niet zo ver weg
Rije schreef:Ik zag een Groupon-aanbieding voor restaurant Iki in Harderwijk. Kent iemand dat? Ik zag het niet in de lijst staan in de OP.