Wie gaat er mee op dieet???

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Macario

Re: Wie gaat er mee op dieet???

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-05 15:32

Heeft het eigenlijk zin om buikspieroefeningen te doen elke dag? En zo ja vanaf hoeveel werkt het dan? Ik heb vaak het idee dat je er totaal geen resultaat mee boekt.

Ik heb net een koek afgeslagen goed hè!?

Spetterlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-05 15:38

Haha ja zeker goed.
Heeft zeker zin om dat iedere dag te doen! Ik weet alleen niet hoeveel, maar hoor er positieve verhalen over.
Na 2 weken ga je het al zien ofzo, maar denk dat je dan wel meer moet doen dan 20 sit ups op een dag

Jamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-05 17:07

Nou ik merk er weinig van hoor?
Terwijl ik ze iets van om de dag doe, en me spieren behoorlijk zeer doen drna hoor!

Laura

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-05 17:14

Situps elke dag hebben alleen zin als je weinig vet op je buik hebt. Door situps ontwikkelen je spieren zich namelijk beter, en het resultaat daarvan zie je alleen als je daar weinig vet hebt. Heb je er wel wat spek zitten, zal je van de situps niets zien. Dus moet je er naartoe werken om je vetpercentage lager te krijgen.

@ Fleury: Als je die ene dag bij je ouders gewoon met de pot meeeet kan dat niet zoveel kwaad.
Die drie boterhammen zeker nemen. Sterker nog, je ontbij moet de grootste maaltijd van de dag zijn dus die mag wel flink wat bevatten. Wat betreft tussendoortjes waar weinig inzit: Ik ben een voorstander van vijf kleine maaltijden ipv tussendoortjes. Ik neem bijvoorbeeld om tien uur een bakje yoghurt met aardbeien en een snee roggebrood, en om 3uur een bakje tonijn met salade en een handje pinda's. Denk er om dat je niet per defininie minder moet gaan eten en minder calorieen, maar wel anders - dwz voor de juiste voedingsmiddelen kiezen. Dat is een stuk beter dan weinig eten.

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-05 17:26

Ik merkte er wel degelijk wat van!!! Maar ja had altijd al super strak / vetloos buikje. Dat moet wel weer terug komen

Jamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-05 18:11

Gewoon meer afvallen dus om resultaat te zien.

Jamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-05 21:44

Vandaag beetje snoepdag gehad, wat stukjes chocola op en wat M&M's maar ja morgen gaan we er weer voor.

Poison ik snap trouwens niet dat jij nog wilt afvallen, je hebt al een harstikke mooi figuurtje hoor! Wou dat ik dat had (gezien je foto's op fotofun)

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-05 22:45

Ik heb vanavond rijst met sperziebonen, wortel, ui en cashewnoten gegeten met een zoete sojasaus En als toetje vanilleyoghert

Alles is gepakt, auto zit vol Om 04:00 vertrekken we!

Doeiiiiii tot over twee weken

Jamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-05 22:53

Veel plezier

IngridM

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-05 22:54

Hallo dames !

Ik ben schandalig lang weggeweest, ik weet het.
druk druk druk. Op het werk was het een gekkenhuis (en daar zat ik vaak op bokt) ik doe maddox nu dagelijks want Manon2 is bevallen en we zijn druk bezig met ons huis verkopen en een ander huis kopen..........tja, gaat niet allemaal tegelijk.

Ik heb nog geen tijd gehad om alles van iedereen bij te lezen, maar ben wel benieuwd hoe het met iedereen gaat !!!

Na mijn noorwegen vakantie heb ik nog 1 keer gepost, ik was de 2 kilo die ik kwijt was weer aangekomen, maar ondertussen zijn ze er weer af gelukkig. De slankklup heeft even vakantie, maar ik ga redelijk met het eten. Ik wil ook langzaam gaan en juist af en toe wel iets lekkers/ongezonds nemen. Werkt voor mij het beste. *stopt een pringle in d'r mond*

sizzy prettige vakantie!

Kytha

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-05 12:21

Ben best wel flink aangekomen dit weekend maargoed, dat had ik kunnen verwachten.

Vanochtend ontbeten met 1 boterham kipfilet

tussendoor wat wortels + 2 stukken meloen

geluncht met 2 boterhammen lightjam, en 1 boterham kipfilet

morgen gaat weer niet zo'n geweldige dag worden vrees ik, want we gaan naar Groningen. Ga kijken hoe het met m'n vorige paardje is en dan nemen we waarschijnlijk gewoon worstenbroodjes mee, en misschien dat we nog ergens gaan eten ofzo. Nouja, heb er superveel zin in om m'n vorige paardje weer te zien!

Hermelijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-05 12:28

Bij jou maakt 't toch niet uit of je aankomt of niet, je bent al zo mager als wat!
Veel plezier morgen in ieder geval

Net ontbeten met havermoutpap, zo lekker lunchen, waarschijnlijk met oerbrood. Vanavond eten we weer taco's, jum, met lekker veel groenten
En ik ga vanavond weer naar pilates, eerst een half uur fietsen, dan een uur pilates, en dan weer een half uur terug.
Genoeg lichaamsbeweging, haha

Zag gister in Live & Cooking ook nog Erica Terpstra, die zei dat je eigenlijk 5 uur per week moest sporten oid. Best veel, vind ik, wat jullie?

Jullie trouwens nog ideeën voor wat ik op de taco's kan doen? Vind zelf kidneybeans en sla heel lekker, en een beetje gewone groente, dat soort dingen, maar wat ik er nog meer bij kan doen weet ik niet.

Spetterlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-05 12:29

Jamy schreef:

Poison ik snap trouwens niet dat jij nog wilt afvallen, je hebt al een harstikke mooi figuurtje hoor! Wou dat ik dat had (gezien je foto's op fotofun)

Ja idd, jij ziet er hartstikke mooi uit! Echt niet meer gaan afvallen

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-05 12:50

Waar zien jullie haar foto's dan!!! Ben wel benieuwd

[edit]

GEVONDEN!!!

Tjezus met zo'n figuur zou ik NOOOOOOIT klagen. Ik zou niet weten waarom jij wilt afvallen hoor! Denk dat je zelfs anders veeeeelste dun wordt. Maar ja dat zal wel weer aan mij liggen

Spetterlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-05 12:58

Ik heb trouwens ontbeten (rond 12 uur, had lang geslapen) met 3 wasacrackers met sandwichspread
Laatst bijgewerkt door Spetterlover op 01-08-05 13:29, in het totaal 1 keer bewerkt

Poison

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-05 13:06

Ik ben ook redelijk tevreden, maar toch wil ik nog een paar kilootjes kwijt. Ik ben bang dat ik dat altijd blijf houden, al ben ik op m'n streefgewicht.
Volgens mij heeft Mazzel-Meid dat ook, alleen doe ik er minder voor als haar. Als ik echt trek heb in iets neem ik het ook gewoon.

Jamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-05 13:27

Ok goed zo

5 uur per week? Dat is opzich best veel ja.

M-m hoeveel weeg je nu dan? Denk dat het geen ramp is, je kan het wel hebben hoor! Makkelijk

Ondanks choclaatjes enzo leek ik niet zwaarder vannochtend maar ik wil ff proberen me 1 keer in de week te wegen, anders wordt mn humeur ook elke keer zo bepaald door die weegschaal

Poison, ik had in dat andere topic al gevraagd of jij eerst iemand anders was op Bokt, maar jij had toch ook die pony, half haflinger, half arabier? Heb je die nog steeds?

Spetterlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-05 13:32

Ik ben volgens mij amper aangekomen na een week vakantie met alleen maar lekker, vooral veel (en slecht) eten! Kijk zo zie ik het graag
Misschien dat ik nu wel weer sneller afval als ik weer normaal ga eten.
Straks even naar mijn eigen huis (ben nu bij mjin vriend) en hopen dat hij ermee instemt dat we daar blijven eten, kan ik mooi iets met groente maken

Poison

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-05 13:35

Jamy schreef:
Poison, ik had in dat andere topic al gevraagd of jij eerst iemand anders was op Bokt, maar jij had toch ook die pony, half haflinger, half arabier? Heb je die nog steeds?

Passion, ja die heb ik nog

Jamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-05 13:42

Leuk

Spetterlover woont je vriend ver van jou vandaan?

Spetterlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-05 13:51

In amersfoort ongeveer 25 km bij mij vandaan, zit ik nu dus, bij mij is er niemand thuis, zijn nog op vakantie, maar moet ff opnieuw inpakken want we gaan morgen nog naar een camping in NL Callandsoog ofzo

Kytha

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-05 14:10

Jij was eerst Boogiegirl, toch Poison?
Ik vroeg me een tijdje geleden al af waar Boogiegirl gebleven was maar nu weet ik 't

Poison

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-05 14:23

Ja klopt, ik was gebanned en toen terug gekomen met best veel account maar die waren ook allemaal gebanned.
Maar dat is nu al allemaal zolang geleden en ik vind dat ik wel bewezen heb dat ik ook niet zulke berichten kan posten

Jamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-05 14:24

Ja die ja
Waarom was je gebanned dan

Maarja dat vroeg ik me dus ook af want eerst stonden er altijd supervaak foto's van Passion op Bokt, en nu nooit meer (iig niet dat ik weet )

Vannochtend ontbeten met magere yoghurt en wat vanille vla en plakje ontbijtkoek met boter en net gelunched met 2 volkorenbolletjes, een met kipfilet en een met pure hageslag.

Poison

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-05 14:28

Volgens mij hebben er een paar weken geleden nog foto's opgestaan.
Maar ik maak er bijna nooit meer.

Ik was gebanned omdat ik sexistische berichten plaatste ofzoiets geloof ik. Ik vond het heel erg meevallen maja.