Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Pieteritus1 schreef:Dat vind ik juist heel erg lekker! Ik kan zó in de supermarkt zo'n zakje zeewiervellen halen en thuis op gaan smikkelen.
Heb het nog nooit gedaan, meestal eet ik ze gewoon los als snack. Rytir schreef:Heb m besteld, dankje! Ziet er erg handig uit. Met bamboe heb ik altijd dat ik het matje mee de sushi in rolVeraPopeye schreef:Ik weet het niet, het is een keer gelukt en daarna nooit meer. Het rollen gaat trouwens ook vaak mis haha. Heb de vorige keer alles weggegooit.
http://www.groupon.nl/deals/landelijke-deal/Uniquely-Zero-/26588999
Geen idee of het werkt (ik rol altijd met bamboe) maar is dit misschien een optie?
Bij Sakana in Eindhoven
Jeej! Vorige keer was het super lekker daar. Ben benieuwd naar het bestellen via de Ipad. Hoop dat wij aan zo'n tafel komen te zitten. 
Zit nu alleen te twijfelen. Bij Toko Take A Wok (Hilversum) kan ik een Maki Mix bestellen van 24 stuks voor €6,50. Dit vind ik erg goedkoop, ik zie ook nergens staan wat voor soort maki er in deze mix zit. Nu kan ik hem voor dat geld natuurlijk gewoon bestellen en er uit halen wat ik lekker vind. Ik heb alleen geen ervaring met de sushi van Toko Take A Wok en ik vind het zonde om vieze sushi te eten
en ik moet wel een beetje op de centjes letten 
Meisje aan de telefoon zei dat de vulling van de maki's echt per keer verschilt. In ieder geval is het 2x vis en 2x groente. Denk dat ik het wel aandurf!
Kost 18,50, heb er nu al zin in hahaha

Ik vond het niet zo sfeervol, het is een grote, rechthoekige ruimte. Door wat te spelen met niveaus hebben ze creatief voorkomen dat het echt een eetzaal is geworden. Ik vond het wel erg rumoerig, mede doordat er zo ontzettend veel zitplekken waren. Het eten maakte het gelukkig weer goed. En de bediening, ze waren ontzettend aardig! 

Nou gisteravond toch de gok gewaagd en bij Take a Wok besteld. Ik had 6x zalm, 6x komkommer, 6x krab en 6x Takuan in mijn maki mix. Was lekker! Ze waren niet allemaal even netjes gerold en gesneden maar zeker voor het geld had ik niks te klagen. Vind Sumo nog steeds lekkerder maar er was absoluut niks mis mee
Kieffer schreef:Gisteren bij Sumo Nijmegen gegeten, het was echt heerlijkIk vond het niet zo sfeervol, het is een grote, rechthoekige ruimte. Door wat te spelen met niveaus hebben ze creatief voorkomen dat het echt een eetzaal is geworden.
L_iek schreef:Ik wil vandaag voor de eerste keer zelf sushi gaan maken. Waar kopen jullie meestal de benodigdheden? Zag dat ze bij Albert Heijn een starterskit hadden, maar is dit ook echt wat?