Ik geloof dat mijn moeder een witlofgerecht uit de oven uit een of ander boodschappenkrantje ging maken. Dus straks lekker naar huis met de trein en zo aanschuiven, ben benieuwd
Voor vanavond heb ik mijn nieuwe favoriet, aardappeltjes uit de oven, op het menu staan met kipfilet en prei. Morgen wordt het stamppot spruitjes met pittige falafel balletjes.
Phylos
Geplaatst: 23-11-11 15:34
Ja aardappeltjes uit de oven, heerlijk! Vooral Roseval en dan lekker met knoflook, tijm, rozemarijn en olijfolie haha ook de falafel balletjes gekocht van de aanbieding van de AP Ik heb ze ook voor het eerst meegenomen. Wil ze volgende week gebruiken in een spaghettisaus. Lijken me erg lekker
Om je vingers bij af te likken zo lekker en nog gemakkelijk klaar te maken ook! Wat wil een mens nog meer? Yup, lang leve de Appie. Ik heb de spicy variant trouwens ook nog niet gehad, maar de gewone falafel balletjes zijn erg lekker.
@Chanen & Phylos, ik ken alleen de Spicy falafel van appie, is lekker vind ik en wel spicy Valt alleen Heel snel uit elkaar daar moet je ff op letten met het bakken, doen de gewone dat ook Chanen??
wij eten gebakken aardappels met champions erdoor en ijsbergsla met tomaatjes/augurk/zilverui & dressing ik eet er een championburger bij, vriend een kipfiletje