Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
denice schreef:het is niet veel pascaline
Sizzy schreef:Vandaag wedstrijd gehad, 1e keer M1 en m'n eerste puntje is alweer binnen
O: magere yoghurt met allbran plus en d'light jam
t: pakje sultana hartig
L: 3 bb met filet americain
t: 2 bb met gebraden gehakt
t: appel
D: rode curry met rijst en groene salade
Bew: veel gelopenwedstrijd gehad
Wendy15 schreef:Patriesja schreef:Hallo allemaal...
Ik weet dat dit al jullie 5e topic is, maar toch wilde ik vragen of ik mee mag kletsen...Als het tenminste nog over dieten gaat(weet dat na zoveel, topics het onderwerp ineens kan veranderen hahaha)
Ik zal me even voorstellen. Mijn naam is Patricia, ben 23 jaar. Ben in oktober 2006 begonnen met het Sonja Bakker dieet. Woog toen 115 kg (schaam, schaam) maaaaaar na bijna een jaar zéér fanatiek SB'en én fanatiek sporten ben ik nu 67 kilo
Ben van maat 48 naar maat 38/40 gegaanEn er ook zéér blij mee. ik doe nu een soort van aangepaste Sonja bakker.. Hou me nog wel aan het boek maar dan iets meer van alles, want mag niet nog meer afvallen, hahaha ik ben namelijk 1,74m lang en mag tussen 67 en 74 wegen, Dus tsja... eeeeh dat ben ik
Welkom![]()
VraagjeNu jij best wel veel bent afgevallen.. Hoe zit jij 'in je vel'? Zelf heb ik sinds ik best wel ben afgevallen dat ik niet zo strak ben zeg maar, kan zo m'n vel 'uitrekken'
En ook m'n borsten zijn niet wat het geweest is
![]()
Vind het wel onwijs knap van je!!
Ilse schreef:Anders kom je toch bij mij op de afdeling liggen Moc? Heb je een gare verpleegster aan je bed
Patriesja schreef:Nou eeeeeh ik ben van Cup D naar cup B gegaan
En ik sport al sinds november vorig jaar erbij, in het begin 4/5 keer in de week 1,5 uur lang.
Nu vaak 2 of 3 keer in de week. Daardoor is mijn vel niet echt gaan hangen. op mijn buik en mijn bovenbenen heb ik wel vel over, maar dat wil ik weg proberen te trainen voor zover als possible... Ga echt niet zoveel geld uit geven aan plastisch chirurgie..... En wordt er ook niet altijd mooier op. Maar doordat ik dus gelijk met afvallen ben begonnen met fanatiek sporten is het een meevaller.... Baal wel van mn borsten maar ja... liever 67 kilo met cup B dan 115 kilo met D