Wat vinden jullie nou van de MCdonald's?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Debortje_

Re: Wat vinden jullie nou van de MCdonald's?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-07 21:43

lekker hoor, frietjes en een bigmac en op het laatst een mac flurry m&m. Haha!

elledani68

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-07 07:57

Mac komt ons eigenlijk een beetje onze neus uit ( jawel we zijn er te vaak geweest).Alhoewel in Frankrijk hebben we een heerlijke burger gegeten ,die hebben ze hier weer eens niet.We lopen altijd achter dus wie weet komt hij nog wel eens.
KFC is nu favoriet hier, de zinger jammie Haha!

Sven002

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-07 22:07

Lusitana schreef:
Overigens is de enige gezonde drank die ze verkopen WATER. Frisdrank is troep, maar het maakt niet uit waar je dat koopt.

Men heeft helemaal zelf in de hand om een verantwoord dieet te volgen en daar hebben restaurants of fastfoodketens eigenlijk niks mee te maken. Je maakt de keuze om daar te eten. Als het je niet bevalt, doe het dan niet weer.

Daar ben ik het helemaal mee eens hoor, daar kies je toch voor! Wanneer je naar een snackbar gaat verwachten mensen veel minder vaak dat er salades zijn etc.

Hmm alleen water, daar ben ik het niet zo mee eens. We hebben ook melk, jus orange (echt met vruchtvlees etc), multivructen en appelsap (die ook echt naar appel smaakt)..

Van de week ging ik haast uit mijn stekkerdoos..
Had de bestelling al verzameld, mooi op het dienblad gelegd afgerekend en al. Wil een vrouw een burger omruilen met een andere burger (die natuurlijk net weer niet dezelfde prijs was).
Ik zei dat het niet mogelijk was. Ging ze me toch een partij moeilijk lopen doen.
Manager erbij, geld terug weer opnieuw afrekenen, kost een hoop tijd maarja dan moet je jezelf maar iets eerder bedenken, al was het toen ik de frietjes ging halen voor het afrekenen.

Komt ze naar 5 min terug dit is koud en dit... Ik zei dat het kwam omdat het al een hele tijd op dat dienblad had gelegen.
wéér moest er een manager geroepen worden. Jong mannetje die altijd ja en amen zegt en gaf haar nieuwe producten.

Nou toen omplofte ik echt... Brutale mensen hebben echt de wereld.
Jeetje als je naar een snackbar gaat of naar een supermarkt en alles is al afgereken en ingepakt zeg je toch ook niet nee maar dat frietje stoof daar wil ik een kipknots voor.

Stoom uit je oren

leintje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-07 00:31

Sven002 schreef:
Lusitana schreef:
Overigens is de enige gezonde drank die ze verkopen WATER. Frisdrank is troep, maar het maakt niet uit waar je dat koopt.

Men heeft helemaal zelf in de hand om een verantwoord dieet te volgen en daar hebben restaurants of fastfoodketens eigenlijk niks mee te maken. Je maakt de keuze om daar te eten. Als het je niet bevalt, doe het dan niet weer.

Daar ben ik het helemaal mee eens hoor, daar kies je toch voor! Wanneer je naar een snackbar gaat verwachten mensen veel minder vaak dat er salades zijn etc.

Hmm alleen water, daar ben ik het niet zo mee eens. We hebben ook melk, jus orange (echt met vruchtvlees etc), multivructen en appelsap (die ook echt naar appel smaakt)..

Van de week ging ik haast uit mijn stekkerdoos..
Had de bestelling al verzameld, mooi op het dienblad gelegd afgerekend en al. Wil een vrouw een burger omruilen met een andere burger (die natuurlijk net weer niet dezelfde prijs was).
Ik zei dat het niet mogelijk was. Ging ze me toch een partij moeilijk lopen doen.
Manager erbij, geld terug weer opnieuw afrekenen, kost een hoop tijd maarja dan moet je jezelf maar iets eerder bedenken, al was het toen ik de frietjes ging halen voor het afrekenen.

Komt ze naar 5 min terug dit is koud en dit... Ik zei dat het kwam omdat het al een hele tijd op dat dienblad had gelegen.
wéér moest er een manager geroepen worden. Jong mannetje die altijd ja en amen zegt en gaf haar nieuwe producten.

Nou toen omplofte ik echt... Brutale mensen hebben echt de wereld.
Jeetje als je naar een snackbar gaat of naar een supermarkt en alles is al afgereken en ingepakt zeg je toch ook niet nee maar dat frietje stoof daar wil ik een kipknots voor.

Stoom uit je oren

waarom wou ze die burger omruilen dan..?? Verward

PienZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-07 00:37

Op het moment dat ik het eet is het heerlijk en zit ik bomvol probleem uur later barst ik weer van de honger.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-07 09:27

Er staat een leuke link over het eten in de "links' de moeite waard te kijken. Haha! Rubberfrites??

Sven002

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-07 16:07

Lientje, omdat ze daar geen zin meer in had en ze tóch iets anders wou.
Alleen vond ik dat ze daar ietwat laat achter kwam
grrr

Revanches

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-07 22:58

Wat ik vind van de Mc?
Het is iig altijd beter dan de Burgerking,gadver,dat vind ik wel zon vieze keten!
Nee dan doe mij maar de mc!

Girlgamer

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-07 23:02

Lekker op z'n tijd. Alleen balen dat ik 2 uur later weer honger heb.

gollempje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-07 23:09

smerig! alleen de mcflurry is lekker Haha!

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-07 17:00

Ik vind het wel lekker (vooral de frietjes). Maar ook erg duur.
En bij de drive krijg je 9 van de 10 keer een verkeerde bestellling mee. Dus altijd eerst de zak opentrekken of het goeie er wel in zit.

Tanja

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-07 18:54

Idd, fritessaus vergeten ze bijna altijd! (bij de Mac in Emmen dus)

Mocca

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-07 18:59

Afgelopen zondag voor het eerst sinds ongeveer een jaar weer bij de Mac gegeten en het was lekker. Haha!
Wij kregen juist 2 bakjes fritessaus te veel. En de Mac was net open toen wij kwamen (rond lunchtijd) dus alles wat we kregen was vers. Lachen

KozieZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-07 19:00

Ik vind de Mac wel lekker op zijn tijd. Je moet het ook niet te vaak eten, maar ik houd wel van de kipnuggets, MacChicken of een gewone hamburger. Het enige wat ik niet lekker vind, is die kaas, dus bestel ik nooit iets waar dat op zit.

MacFlurry Crunch is trouwens ook erg lekker...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-07 19:01

Mac hier in Rotterdam is echt geweldig, bij die in C&A is het altijd kokend heet Haha! Korte Lijnbaan ook trouwens Haha!

@ Tanja, in Emmen heb ik nog nooit problemen gehad? Clown
In Oldenzaal kreeg ik een keer koude friet en een ijsbigmac, die kon ik toen zonder problemen opruimen. Hele verontschuldigingen gekregen en alles Lachen

Maar mijn favo Mac zit in Doetinchem Lovers

Suzeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-07 19:06

Ik ga liever ergens anders eten. Nou kan ik er sowieso niet veel eten, omdat ik vegetariër ben. Daarbij is het eten allemaal zo vet en klef (zelfs die hamburgerbroodjes... Scheve mond )
Maar de milkshakes zijn wel erg lekker Vingers aflikken

Beauty0102

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-07 19:16

MC flury, en milksake of een softijsje eet ik d'r altijd Als ik d'r kom (niet allemaal natuurlijk)
En de gewone hamburger.
Maar ik kom er eigenlijk maar 1 of 2 keer in het jaar!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-07 19:31

Ik kom er erg vaak. (2-3 keer in de maand.) Maar ik wissel het wel af met gezond eten en ga nooit over mn eigen grenzen heen Haha!

En qua gewicht kan ik het wel hebben.

__PSM__

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-07 19:36

Ik vind het heerlijk, maar de mac in portugal is pas oud. (daar zit ik nu op het moment) daar zijn de broodjes van hout lijkt het wel.

Die in NL. is heerlijk. Je kunt mij altijd wakker maken voor de mac

Redrumfox

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-07 19:37

Wij fietsen in een tussenuur altijd als een gek naar de Mc, daar gaan we dan heel relaxt zitten eten. Bij aankomst neem ik altijd als eerst een McChicken en een grote friet. Dan een milkshake Vanille medium om het weer weg te spoelen. Daarna neem ik nog een medium friet en als afsluiting een McFlurry. Dan nog even in de glijbaan - het blijft leuk - waarna ik nog gauw een McChicken en kleine Vanille milkshake haal voor op de fiets en dan fietsen we weer als een gek naar school. Haha!

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-07 19:41

Hoeveel kilo weeg jij?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-07 19:53

marleen_usar schreef:
Hoeveel kilo weeg jij?

Ikke? 48 Knipoog
En ben nog net geen 1.60 meter lang.

Zilva

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-07 20:04

Ik vind die MCFlurry's zoooo ongelooflijk ranzig Misselijk

Mazoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-07 20:07

Ehh ongezond, maar toch lekker!! en dan vooral de kip nuggets...
en een ijsje met caramelsaus zonder nootjes! Haha! Haha!

Duhelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-07 12:48

appelbolfan schreef:
Wij fietsen in een tussenuur altijd als een gek naar de Mc, daar gaan we dan heel relaxt zitten eten. Bij aankomst neem ik altijd als eerst een McChicken en een grote friet. Dan een milkshake Vanille medium om het weer weg te spoelen. Daarna neem ik nog een medium friet en als afsluiting een McFlurry. Dan nog even in de glijbaan - het blijft leuk - waarna ik nog gauw een McChicken en kleine Vanille milkshake haal voor op de fiets en dan fietsen we weer als een gek naar school. Haha!

dus jij eet:
-2 mc chickens
- 1 grote friet
- 1 medium friet
- medium milkshake
-kleine milkshake
en dit in amper een uur tijd?

kan ik nou niet echt geloven Clown

ikzelf eet altijd een mc chicken menu (medium) en dan ergens een mc flurry of een softijsje of een, kleine milkshake toe ...

zovaak mcdonalden we niet...