Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lusitana schreef:Overigens is de enige gezonde drank die ze verkopen WATER. Frisdrank is troep, maar het maakt niet uit waar je dat koopt.
Men heeft helemaal zelf in de hand om een verantwoord dieet te volgen en daar hebben restaurants of fastfoodketens eigenlijk niks mee te maken. Je maakt de keuze om daar te eten. Als het je niet bevalt, doe het dan niet weer.
Sven002 schreef:Lusitana schreef:Overigens is de enige gezonde drank die ze verkopen WATER. Frisdrank is troep, maar het maakt niet uit waar je dat koopt.
Men heeft helemaal zelf in de hand om een verantwoord dieet te volgen en daar hebben restaurants of fastfoodketens eigenlijk niks mee te maken. Je maakt de keuze om daar te eten. Als het je niet bevalt, doe het dan niet weer.
Daar ben ik het helemaal mee eens hoor, daar kies je toch voor! Wanneer je naar een snackbar gaat verwachten mensen veel minder vaak dat er salades zijn etc.
Hmm alleen water, daar ben ik het niet zo mee eens. We hebben ook melk, jus orange (echt met vruchtvlees etc), multivructen en appelsap (die ook echt naar appel smaakt)..
Van de week ging ik haast uit mijn stekkerdoos..
Had de bestelling al verzameld, mooi op het dienblad gelegd afgerekend en al. Wil een vrouw een burger omruilen met een andere burger (die natuurlijk net weer niet dezelfde prijs was).
Ik zei dat het niet mogelijk was. Ging ze me toch een partij moeilijk lopen doen.
Manager erbij, geld terug weer opnieuw afrekenen, kost een hoop tijd maarja dan moet je jezelf maar iets eerder bedenken, al was het toen ik de frietjes ging halen voor het afrekenen.
Komt ze naar 5 min terug dit is koud en dit... Ik zei dat het kwam omdat het al een hele tijd op dat dienblad had gelegen.
wéér moest er een manager geroepen worden. Jong mannetje die altijd ja en amen zegt en gaf haar nieuwe producten.
Nou toen omplofte ik echt... Brutale mensen hebben echt de wereld.
Jeetje als je naar een snackbar gaat of naar een supermarkt en alles is al afgereken en ingepakt zeg je toch ook niet nee maar dat frietje stoof daar wil ik een kipknots voor.
marleen_usar schreef:Hoeveel kilo weeg jij?
appelbolfan schreef:Wij fietsen in een tussenuur altijd als een gek naar de Mc, daar gaan we dan heel relaxt zitten eten. Bij aankomst neem ik altijd als eerst een McChicken en een grote friet. Dan een milkshake Vanille medium om het weer weg te spoelen. Daarna neem ik nog een medium friet en als afsluiting een McFlurry. Dan nog even in de glijbaan - het blijft leuk - waarna ik nog gauw een McChicken en kleine Vanille milkshake haal voor op de fiets en dan fietsen we weer als een gek naar school.