Je kan ook voorstellen om een paar keer per week voor je ouders te koken, en dan maak je iets veganistisch en maak je bv alleen voor je vader een stukje vlees erbij, of roer je voor hem achteraf wat gehakt erdoor ofzo.
Als jullie een grote vriezer hebben dan kun je ook af en toe een grote pan met een eenpansgerecht maken en in porties invriezen. Dan heb je altijd iets lekkers achter de hand wat je maar in de oven of magnetron hoeft te schuiven
Selka, losse tanden en haaruitval klinkt niet echt gezond, en ook niet iets wat je vaak hoort bij veganisten
Heb je al eens bloed laten prikken bij de huisarts? Met een gevarieerd veganistisch dieet zou je niks tekort moeten komen, maar er kan natuurlijk altijd een medisch probleem zijn waardoor je bepaalde stoffen uit plantaardige voeding moeilijker kan opnemen. Ik zou proberen om de oorzaak daarvan te vinden

Hij klaagt nooit en mist vlees niet echt. Hij is er een stuk bewuster door geworden en eet ook buiten de deur minder vlees. 
), zoals paddenstoelen.
Echt heerlijk!
, mijn mini vriezertje zit hier echt stamp vol. Ik kook meestal voor 3-5x en dat gooi ik allemaal in de vriezer. Ook inderdaad vleesvervangers als ze in de aanbieding zijn. Verder heb ik nog vegetarische sate liggen voor in de nasi
.