Mag ook geen lactose/melk hebben dus aangewezen op puur. En helaas puur en nootjes komt heel zelden voor,
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
karuna schreef:Kokos lekker, pecanoten zijn bah, hebben hier alleen geen wereldwinkel. Wel nig de sinaasappel puur liggen. De kersen versie is helaas al een tijdje op.
Mag ook geen lactose/melk hebben dus aangewezen op puur. En helaas puur en nootjes komt heel zelden voor,
Dus dan zou je even bij een jamin bij jouw in de buurt moeten kijken. En ik lust ook geen pecannoten, maar ik vind hem in combi met pure chocolade en kokos erg lekker
karuna schreef:Jamin zit hier echt niet in de buurt helaas. Dusdanig ver weg dat ik het niet haal met de auto.
Rijstmelk chocolade ken ik alleen waar koop je die? En smokkelen met lactasenee geen goed idee dan heb ik 5 minuten om de toilet te halen.
weer een winkel die we hier niet hebben. Heb de keuze uit dekamarkt, coop of alberthein met beperkte collectie. Flink verderop een spar of een spar. En 20 km verderop een plus markt of albert hein klei
karuna schreef:Heb ik moeten proberen, geen goed idee moet echt volledig lactosevrij zijn.
Ecoplazaweer een winkel die we hier niet hebben. Heb de keuze uit dekamarkt, coop of alberthein met beperkte collectie. Flink verderop een spar of een spar. En 20 km verderop een plus markt of albert hein klei
Aan de andere kant van de rivier albert hein klein of een spar. Of een iniminieco zaak zonder luxe spul Of een coop of een klein ebuurtsupermarkt.
Dat was het. De rest haal ik niet met mijn beperkte actieradius,
goede 2e na tony chocolony zeezout

limagirl schreef:Ik kwam vandaag weer op de ritter sport omdat het in de aanbieding is bij appie, maar kokos hebben ze dan weer niet... Denk ook niet dat ze bij kruidvat meer soorten hebben dan bij ah eerlijk gezegd. Maar 'k kan het altijd proberen.