Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Judith_ schreef:Winged schreef:Ik heb heel lang deze pannenkoekjes als ontbijt gegeten. Voor wat extra smaak deed ik er wel kaneel bij in. Overigens kun je dit trucje ook uithalen met appels, ook erg lekker!
Hoe moet ik dat voor me zien? Appel ook in de blender bijv? En dan helemaal geen banaan er bij?
Ben best benieuwd namelijk.
Nachtlampje schreef:Ik heb ze ook gemaakt, nu 2 keer. Vind ze vooral zo móói! Heel mooi rond, en ze zijn superzacht en best dik als je er in poked met je vinger. Hele fijne structuur ook, helemaal niet zo brobbelig als andere pannekoekjes die ik zie soms.
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Errug lekker. Zachte bijsmaak van banaan, maar niet allesoverheersend. Met kaas smaken ze vreemd maar lekker
Lins_Vetra schreef:Nachtlampje schreef:Ik heb ze ook gemaakt, nu 2 keer. Vind ze vooral zo móói! Heel mooi rond, en ze zijn superzacht en best dik als je er in poked met je vinger. Hele fijne structuur ook, helemaal niet zo brobbelig als andere pannekoekjes die ik zie soms.
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Errug lekker. Zachte bijsmaak van banaan, maar niet allesoverheersend. Met kaas smaken ze vreemd maar lekker
Haal jij 1 pannekoekje uit een banaan en 2 eieren?
Hij is prachtig